Ooh jij probeert dat nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Die kende ik nog niet, de 3e zoen op de mond?bedankt voor de tip!
Ja die's nieuwquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Die kende ik nog niet, de 3e zoen op de mond?bedankt voor de tip!
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef IQM het volgende:
En wat voor vage mannelijke kennissen heb jij als ze allemaal de derde zoen op de mond proberen te plaatsen.
Ik stel een knietje voor.Om 2009 goed te beginnen.
"Het hebben van een leuk gezichtje heeft ook z'n nadelen weet jequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.
Die kunnen uiteraard wel een knietje verwachten!
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij probeert dat niet?
Bij mij is het elk jaar weer raak, moet ik heel overdreven mn hoofd draaien om te zorgen dat ze nog enigszins op mijn wangen terecht zullen komen!
Is het ook, echt wtf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neevind dat best kanloos
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neevind dat best kanloos
Een klap in het gezicht dan? Ah, toe?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.
Waarom, zo leren ze het het beste.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.
Reageer even op m'n geniale reply dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo, ziet dit eruit als een SC? Nee. lijkt me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |