Ooh jij probeert dat nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Die kende ik nog niet, de 3e zoen op de mond?bedankt voor de tip!
Ja die's nieuwquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef afcajos het volgende:
Die kende ik nog niet, de 3e zoen op de mond?bedankt voor de tip!
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef IQM het volgende:
En wat voor vage mannelijke kennissen heb jij als ze allemaal de derde zoen op de mond proberen te plaatsen.
Ik stel een knietje voor.Om 2009 goed te beginnen.
"Het hebben van een leuk gezichtje heeft ook z'n nadelen weet jequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.
Die kunnen uiteraard wel een knietje verwachten!
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij probeert dat niet?
Bij mij is het elk jaar weer raak, moet ik heel overdreven mn hoofd draaien om te zorgen dat ze nog enigszins op mijn wangen terecht zullen komen!
Is het ook, echt wtf.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neevind dat best kanloos
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk nog nooit geprobeerd neevind dat best kanloos
Een klap in het gezicht dan? Ah, toe?!quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.
Waarom, zo leren ze het het beste.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Maar om ze nou allemaal een knietje te geven gaat ook te ver.
Reageer even op m'n geniale reply dan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hallo, ziet dit eruit als een SC? Nee. lijkt me niet.
Als ik iedereen die dat doet een knietje doe moeten geven dan kan ik aan het einde van de avond niet eens meer lopen omdat mijn knieen pijn doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom, zo leren ze het het beste.
Verkapte BT-is-een-lekkere-meidquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef reetveter het volgende:
3e zoen op de mondDat doe ik ook altijd bij alle lekkere meiden
Zeggen dat je een koortslip of AIDS hebt wil ook helpen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Fascination het volgende:
Ik zeg altijd dat ik niet aan zoenen doe tegen bepaalde mensen.
Misschien moet TS maar eens ergens anders uitgaan dans in kansloze-dudestown.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik iedereen die dat doet een knietje doe moeten geven dan kan ik aan het einde van de avond niet eens meer lopen omdat mijn knieen pijn doen.
Als ik je tegenkom zal ik je niet op je mond zoenen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik iedereen die dat doet een knietje doe moeten geven dan kan ik aan het einde van de avond niet eens meer lopen omdat mijn knieen pijn doen.
Dan geef je op de verkeerde plek knietjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!!11! COME ON EVERYONE BITCHFIGHT!!111quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageer even op m'n geniale reply dan.
Oh en drop the attitude.
Ja dat begin ik ook te denken inderdaad. Maar in andere steden is het vaak hetzelfde verhaal hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien moet TS maar eens ergens anders uitgaan dans in kansloze-dudestown.
Schagen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat begin ik ook te denken inderdaad. Maar in andere steden is het vaak hetzelfde verhaal hoor
st maartensvlotbrug ftwquote:
Dan ben je gewoon een kansloze-dudes-aantrekker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat begin ik ook te denken inderdaad. Maar in andere steden is het vaak hetzelfde verhaal hoor
Ik zeg dan altijd "Ja, bevalt me prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie kennen het allemaal wel, 31 december is weer aangebroken, het nieuwe jaar komt eraan, en dat moet natuurlijk gevierd worden..
Maar als je dan de stad in gaat kom je ze altijd weer tegenmensen die je al een tijdje niet gesproken hebt (wat natuurlijk in de meeste gevallen ook een reden heeft natuurlijk)..
Met als gevolg het volgende scenario:
Ik: *Zoek uitweg*
Ander: HEEEEE BT! Lang niet gezieeeeeeen joh.
[...]
hoi ik ben frituurvetpet, aangenaam.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs stereotype dronken jongens die ik helemaaal niet ken proberen het.
Die kunnen uiteraard wel een knietje verwachten!
Ja maar daar ben ik dan weer te aardig voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zeg dan altijd "Ja, bevalt me prima."
Ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, in Schagen zijn jongens precies zo.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:49 schreef McFearless het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!!11! COME ON EVERYONE BITCHFIGHT!!111
[ afbeelding ]
'BITCHFIGHT'S ON EVERYBODY!111'
Vond je hem niet grappig dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik dan weer te aardig voorik vind het gemeen om iemand af te kappen!
Ja wel grappigquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond je hem niet grappig dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |