Pitsequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Staat boven Talk Talk. Niet te geloven.
Ik ga pitten.
Belachelijk ja. En The Smiths staan er helemaal niet in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
Welterustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
Gefeliciteerd man..quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
wow, voor het eerst in 18 jaar een nederlands journaal !
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
wow, voor het eerst in 18 jaar een nederlands journaal !
Geen Ipodtouch ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik duik zo ook m'n bed in en dan zet ik m'n Mac er lekker naast om 't topic te volgen tot ik in slaap kukel
mindere actie......quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
WTF DOEN ZE NOU ZE VERTELLEN AL DE NUMMER 1![]()
![]()
Deze is inderdaad goed!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Die is inderdaad veeeeel mooier![]()
Elvis
iPodquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
dank, er ben er nog beduusd vanquote:
Wat is je verhaal dan ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dank, er ben er nog beduusd van
het klinkt trouwens nog net zo truttig als destijds
Eeh ja zo kiezen nou eenmaal de luisteraars van radio 2 hequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dank, er ben er nog beduusd van
het klinkt trouwens nog net zo truttig als destijds
vandaar ook dat jij luistertquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Eeh ja zo kiezen nou eenmaal de luisteraars van radio 2 he
Radio 2 = Huisvrouwen voornamelijk
Of heb ik het mis
Alleen nu ja, anders nooit hoor, moet het ook weer ff zoeken op de FMquote:
ja ja.... mannen die zich er uit proberen te kletsen zijn vaak de ergsten......quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen nu ja, anders nooit hoor, moet het ook weer ff zoeken op de FM
Mijn moeder luistert altijd radio 2 dus daarom vind ik het een huisvrouwenzender
Ik zeg : Bannen!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef FritsFlits het volgende:Titanic: de boot zinkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ja.... mannen die zich er uit proberen te kletsen zijn vaak de ergsten......
Doe dat nou niet... Ik heb die nog niet gezien....quote:
gaat nergens over.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Belachelijk ja. En The Smiths staan er helemaal niet in.
iets over een boot en een ijsbergquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:13 schreef kres het volgende:
[..]
Doe dat nou niet... Ik heb die nog niet gezien....
Pieuw.... nog met op tijd.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
iets over een boot en een ijsberg
en verder verklap ik niks
he ik zei toch dat de lap mee gaat...quote:
Ben je nou echt te lui om 1 extra letter te typen om correct Nederlands te schrijven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:17 schreef paultjuhhh het volgende:
ALLEEN DE EGTE BLIJVEN HIER
Ik ben maar een fictief persoon op internet...quote:
Dat is hip duhquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je nou echt te lui om 1 extra letter te typen om correct Nederlands te schrijven?
Collega's wilden kletsen, nou vráág ik je!quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Bluezz het volgende:
Hier heb ik zoooooooo ongelofelijk lekker op geschuifeld vroegah in de jaren 70
Okquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Bluezz het volgende:
zoiets herhalen in de jaren eeeh 2000 en nog watquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Bluezz het volgende:
begon je te missen.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega's wilden kletsen, nou vráág ik je!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:24 schreef paultjuhhh het volgende:OMG wist niet dat ze al zo een oldie was
Subklacht: waarom is ze niet meer blauw
* paultjuhhh gaat liggen voor wat poederquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je even gaat liggen, zal ik je luier verschonen kuiken
Maar geestelijk blijf ik altijd nog 6 hoor maak je geen zorgenquote:
Hoax. Paul is oud.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering joh ik ben nog wakker om half 4 door de top 2000
* paultjuhhh wordt oud
Ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Of verwar ik dat nu met Milli Vanilliquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:35 schreef Isabeau het volgende:
Zingt Terence hier zelf wel? En zo nee: waarom staat dat nr dan nog onder zijn naam bekend?
Wow zallik daar ook ff een topic over makenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ookmét een klein pizzaatje voor de vreetbui
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:36 schreef Isabeau het volgende:
We moeten wel een beetje doorposten willen we 1 topic per uur halen! Nog maar 84 posts in 36 minuten!
Hup hup!!![]()
Die moest vandaag vroeg op (16:00 uur) om te gourmetten bij z'n moeder om 5 uur en is daarna alweer vanaf 6 uur aan het posten geweest .quote:
okquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:36 schreef Isabeau het volgende:
We moeten wel een beetje doorposten willen we 1 topic per uur halen! Nog maar 84 posts in 36 minuten!
Hup hup!!![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:40 schreef golfer het volgende:
Die moest vandaag vroeg op (16:00 uur) om te gourmetten bij z'n moeder om 5 uur en is daarna alweer vanaf 6 uur aan het posten geweest .
Was hartstikke vermoeiend en dus nu doet ie z'n schoonheidsslaapje even.
Ik heb daar niks voor nodig... bij mij is het andersom..... Kan maar niet slapen,,quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:33 schreef paultjuhhh het volgende:
* paultjuhhh wordt oud
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat jij nou uit het jaar 0 komt
15-06-0000
Nee te moe, jij mag nuquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:42 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb daar niks voor nodig... bij mij is het andersom..... Kan maar niet slapen,,
Geen teksten meer ??
Dacht dat jij een MAN was..?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee te moe, jij mag nu
Ik ga ook zo slaapie slaapie doen
een topic openen over bikkels enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee te moe, jij mag nu
Ik ga ook zo slaapie slaapie doen
Dat is al jouw 2e nacht achter elkaar dat je niet kans slapen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:42 schreef kres het volgende:
Ik heb daar niks voor nodig... bij mij is het andersom..... Kan maar niet slapen,,
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:45 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
een topic openen over bikkels enzo
en dan gaan slapen ???
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga slapenHave fun voor de werkers en de bikkels
3equote:Op vrijdag 26 december 2008 03:45 schreef golfer het volgende:
Dat is al jouw 2e nacht achter elkaar dat je niet kans slapen.
Wat gebruik jij?
welterustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Julien Clerq.... draaiden we op Texel altijd, als 16 jarige bakvissen die geen frans verstonden![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit Jacques Brel
Trustequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Julien Clerq.... draaiden we op Texel altijd, als 16 jarige bakvissen die geen frans verstonden![]()
Ik word meegesleept aan mijn halsbandje, dus....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Jij ook slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef golfer het volgende:
Ik word meegesleept aan mijn halsbandje, dus....
Niks.... Heel erg last van mijn nachtdiensten en fok....... ben er mee bezig om weer normaal dagritme te krijgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al jouw 2e nacht achter elkaar dat je niet kans slapen.
Wat gebruik jij?
Lukt zeker heel goed?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:50 schreef kres het volgende:
Niks.... Heel erg last van mijn nachtdiensten en fok....... ben er mee bezig om weer normaal dagritme te krijgen
Ik post ook op steeds vreemdere tijden. Virus schat ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:50 schreef kres het volgende:
[..]
Niks.... Heel erg last van mijn nachtdiensten en fok....... ben er mee bezig om weer normaal dagritme te krijgen
papa fume un pipe (of zoiets)quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef paultjuhhh het volgende:
IK KEN AL DIE FRANSE MUZIEK NIET JA VERDULLE IK GA NU GELIJK STOMMERDS!!!!!!!!!
![]()
Ik ga voorlopig nog niet wegquote:
Oeh, Isa meet Gatalin. Gatalin meet Isa. Ik ken jullie allebei in het echt.quote:
Dan kennen wij jou allebei in het echtquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, Isa meet Gatalin. Gatalin meet Isa. Ik ken jullie allebei in het echt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef paultjuhhh het volgende:
... IK GA NU GELIJK
nee niet echt... Ga erg hard mijn best doen om jou adviezen op te volgen.. maar hier is het dan ook weer zo gezellig dus ja..... Allemaal van die lastige besluiten die je moet maken....quote:
Luister jij ook of kom je gewoon buurten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh, Isa meet Gatalin. Gatalin meet Isa. Ik ken jullie allebei in het echt.
Heb ik gratis advies gegeven? Pfff, ik was zeker niet wakker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef kres het volgende:
nee niet echt... Ga erg hard mijn best doen om jou adviezen op te volgen.. maar hier is het dan ook weer zo gezellig dus ja..... Allemaal van die lastige besluiten die je moet maken....
Steer gaat slapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
Luister jij ook of kom je gewoon buurten?
Ik ga naar bed.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Luister jij ook of kom je gewoon buurten?
En jij bent niet blond, jong, naief en grote tieten hebbend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Huisgenote?Maar nee, wij zijn geen huisgenoten.
Send me the bill....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik gratis advies gegeven? Pfff, ik was zeker niet wakker.
okquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
Huisgenote?Maar nee, wij zijn geen huisgenoten.
Ik heb idd kleine tietjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij bent niet blond, jong, naief en grote tieten hebbend.![]()
Je kijkt teveel naar je huisgenotequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
En jij bent niet blond, jong, naief en grote tieten hebbend.![]()
Met jou 1/3 van de Nederlandse mannelijke bevolking, 't valt allemaal nog mee.quote:
Voelen mocht niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kijkt teveel naar je huisgenote
Dat is een Goed Iets naar gelang je geslacht 1 van de 2 is.quote:
À bientot, canard.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef paultjuhhh het volgende:
IK KEN AL DIE FRANSE MUZIEK NIET JA VERDULLE IK GA NU GELIJK STOMMERDS!!!!!!!!!
![]()
Ik vrees met je meequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:58 schreef kres het volgende:
deze krijgen we niet vol voor 4 uur gok ik.......
Voor 5 uur wordt ook krap, we zitten nog niet eens op de helft...quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:58 schreef kres het volgende:
deze krijgen we niet vol voor 4 uur gok ik.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sinds wanneer patrouilleren modsquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:
En ik heb nog geen een van de drie mods hier gezien die hier eigenlijk moeten patrouilleren.
Zeker ook druk aan het feesten c.q. uitslapen.
nein nein .......quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer patrouilleren mods
Jeetje, ik heb zeker het patrouille-schema weer gemist
We zijn beide supporters van AZ. Aan het begin van het seizoen is hij bij een wedstrijd geweest toen ik er ook was en toen hebben we een minimeet gehad. Later in de Burger King nog een keer, waardoor hij bijna z'n trein miste, maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Jij dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:01 schreef Isabeau het volgende:
Maar Gatalin, nou er toch journaal is en we even niet muzikaal hoeven te converseren...waar ken jij Steerke van?
quote:"Pictures of Lily" is een single van de Britse rockband The Who. De single werd uitgegeven in april 1967 en kwam in de top vijf in het Verenigd Koninkrijk, maar kwam in de Verenigde Staten niet verder dan de vijftigste plaats.
Het nummer werd geschreven door songwriter-gitarist Pete Townshend, die stelde dat het nummer primair over masturbatie gaat, hoewel dit thema eerder wordt uitgelicht door verschillende connotaties, zoals "...Pictures of Lily helped me sleep at nights...", dan dat de lyrics er concreet over gaan. In het begin van het nummer zingt zanger Roger Daltrey over de hoofdpersoon die lijdt aan slapeloosheid. Wanneer zijn vader hem de afbeeldingen geeft uit de titel van het nummer, zijn zijn problemen opgelost. Al snel raakt hij geobsedeerd door Lily en probeert haar te zoeken in het echte leven, maar zijn vader helpt hem uit zijn droom: Lily is al dood sinds 1929. In eerste instantie begint de zanger daarna weer te klagen, maar later keert hij weer terug naar zijn fantasie.
De Lily, waar dit nummer over zou gaan, is waarschijnlijk Lillie Langtry, een bekend actrice, die inderdaad in 1929 overleed.
Het nummer is gecoverd door David Bowie.
mag hoor....quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:03 schreef qwerty_x het volgende:
weer iets zeggen over het journaal is waarschijnlijk niet echt gewenst ?
maar daar worden jullie blauwen toch voor betaald ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer patrouilleren mods
Jeetje, ik heb zeker het patrouille-schema weer gemist
Burger King bij Alkmaar Centraal?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:04 schreef Gatalin het volgende:
[..]
We zijn beide supporters van AZ. Aan het begin van het seizoen is hij bij een wedstrijd geweest toen ik er ook was en toen hebben we een minimeet gehad. Later in de Burger King nog een keer, waardoor hij bijna z'n trein miste, maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen. Jij dan?
Grappigquote:
Mijn collega's krijgen geld?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:06 schreef qwerty_x het volgende:
maar daar worden jullie blauwen toch voor betaald ??
Ik heb ooit een t-shirt gekregen!quote:
Yep. Hij zou eerst gaan eten met een ander uit het AZ-topic, maar ze waren elkaar misgelopen, waardoor hij niets gegeten had. Hij was ook nog op het slechte idee gekomen om van het station naar het stadion te lopen, dus die burger had hij wel verdiend!quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Burger King bij Alkmaar Centraal?
Nee, ik dacht dat het gratis was.quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:06 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
maar daar worden jullie blauwen toch voor betaald ??
Waarom verwacht je in godesnaam spitsvondigheid van mij?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:10 schreef qwerty_x het volgende:
ik mhadc eerlijk gezegd een spitsvondiger antwoord verwacht / gehoopt
Dat is best een stukje lopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:09 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Yep. Hij zou eerst gaan eten met een ander uit het AZ-topic, maar ze waren elkaar misgelopen, waardoor hij niets gegeten had. Hij was ook nog op het slechte idee gekomen om van het station naar het stadion te lopen, dus die burger had hij wel verdiend!
je hebt het maar op je genomen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Phil Collins - Two worlds
Put your faith in what you most believe in.
Two worlds, one family
Trust your heart
Let fate decide
To guide these lives we see.
A paradise untouched by man
Within this world blessed with love
A simple life, they live in peace
Softly tread the sand below your feet now
Two worlds, one family
Trust your heart
Let fate decide
To guide these lives we see.
Beneath the shelter of the trees
Only love can enter here
A simple life, they live in peace
Raise your head up
Lift high the load
Take strength from those that need you
Build high the walls
Build strong the beams
A new life is waiting
But danger's no stranger here
No words describe a mother's tears
No words can heal a broken heart
A dream is gone, but where there's hope
Somewhere something is calling for you
Two worlds, one family
Trust your heart
Let fate decide
To guide these lives we see
Eh, ja dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:14 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens de lijst is het Two Hearts van Phil
en ikke verwacht en/ of hoop dat dus wel !quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom verwacht je in godesnaam spitsvondigheid van mij?Dat verwacht geloof ik nooit iemand
Maar je bent lief
We maken allemaal wel eens een beoordelingsfoutje zo via een schermpje en toetsenbordquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:14 schreef qwerty_x het volgende:
en ikke verwacht en/ of hoop dat dus wel !
en verder valt dat lief-zijn wel tegen ben ik bang
???quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Aan de medeluisteraars: Sorry for the inconvenience.
tijd voor een peuk....quote:
Dat zal je wel zeer zelden horen iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:18 schreef qwerty_x het volgende:
dit is dan weer wel zeer welkom
nederlands talige muziek
Ik ook bijna..quote:
Adieu alvastquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ben zometeen weg.
gossie toch....quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou zeg, moet ik de boel in mijn eentje draaiende houden?
jij zit toch in dat extreeem regenachtig deel van onze aardkloot ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat zal je wel zeer zelden horen idd
Jij bent modquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou zeg, moet ik de boel in mijn eentje draaiende houden?
Ehm, ik zit nu in Assen en zo regenachtig is het hier nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:33 schreef qwerty_x het volgende:
jij zit toch in dat extreeem regenachtig deel van onze aardkloot ?
oftewel jij zal wel hetzelfde probleem hebben
sorry, ik verwarde je met iemand die in Ierland woontquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ehm, ik zit nu in Assen en zo regenachtig is het hier niet
En afleiding van mijn werk....er gebeurt helemaal niks! Ik moet mijn geld weer eens verdienen met fokken. (hey! word ik tóch nog betaald om te modden!
)
Dus je bent nu met twee banen tegelijk bezig?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ehm, ik zit nu in Assen en zo regenachtig is het hier niet
En afleiding van mijn werk....er gebeurt helemaal niks! Ik moet mijn geld weer eens verdienen met fokken. (hey! word ik tóch nog betaald om te modden!
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:41 schreef kres het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
wb dat dorp in drenthe; da's dan weer inderdaad een zeer positief puntquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:40 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig woon ik niet in Assen
Ik heb Pink Floyd nooit wat aan gevonden trouwens.
Ben ook bang dat je dan nog wel ff moet zoeken.... Al geef ik je niet veel kans...quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:46 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wb dat dorp in drenthe; da's dan weer inderdaad een zeer positief punt
maar dan scoor je weer negatief ivm die supergroep
waarom nou nooit een vrouw die het "all" heeft ???
weet het niet.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:51 schreef Isabeau het volgende:
Alweer bijna 5 uur, moet je niet een keer proberen te slapen kres of blijf je nu echt wakker?
Ach, hou het nog 2 uur vol, gratis advies!quote:
maar met dromen en fantaseren is nog nooit iemand slechter af geweest volgens mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:49 schreef Isabeau het volgende:
Perfecte mensen bestaan gelukkig niet, qwerty
gok dat jij dan klaar bent ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, hou het nog 2 uur vol, gratis advies!
Slaap zacht en ik help het je hopen..quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:54 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
maar met dromen en fantaseren is nog nooit iemand slechter af geweest volgens mij
misschien dat dat mijn kerstwens is voor een ieder hier
en voor de rest: slaap lekker en moge al jullie wensen in vervulling komen
en de mijne ook, hopelijk
is het erg dom om niet te weten wat BZN is ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:55 schreef Isabeau het volgende:
Ga je nu naar bed, qwerty? BZN komt vlak na het journaal!
Ik heb tussendoor wel geslapen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:55 schreef kres het volgende:
gok dat jij dan klaar bent ?![]()
Hoe is het met jou dan... ? Ik geloof dat jij ook een flink drukke dag hebt gehad....?
Hoe hou jij het vol dan?
Nee, dat is niet dom, dat is gezegend zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef qwerty_x het volgende:
is het erg dom om niet te weten wat BZN is ??
maar dat helpt me niet echt veel verder ...quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is niet dom, dat is gezegend zijn
Wees blij dat je het niet kent.......quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:59 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
maar dat helpt me niet echt veel verder ...
en verder: neem het huidige advies ter harte: stand by your man !!
Welke man?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:59 schreef qwerty_x het volgende:
en verder: neem het huidige advies ter harte: stand by your man !!
Weltrusten dan maar...quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga tijdens het nieuws mijn tanden poetsen, zodat ik na Dead End Street van de Kinks kan afhaken.
Slaap lekker, Gatalinquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga tijdens het nieuws mijn tanden poetsen, zodat ik na Dead End Street van de Kinks kan afhaken.
Is het nou de bedoeling dat wij Gossie zeggen of maakt dat je niet uit?quote:
Yours dusquote:
Nou, het maakt me wel degelijk iets uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:03 schreef kres het volgende:
Is het nou de bedoeling dat wij Gossie zeggen of maakt dat je niet uit?
Mou dan kunnen we elkaar de hand schudden....quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het maakt me wel degelijk iets uit(fuck al die 'vrijgezel = joepie!!' types)
Ik ben denk ik domweg zo iemand die niet zo gelukkig is in de liefde
Qwerty, nu BZN! (met een nummer dat ik niet eens ken)
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef qwerty_x het volgende:
ah, het kwartje (dubbeltje, stuivertje, centje) is gevallen: BZN die vis groep uit dat Zuiderzee dorp
Met die vrolijke zanger en die treurige Annie toch ??
Uhhquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:14 schreef Isabeau het volgende:
BZN niet gehoord door iemand die me kwam vertellen dat er een technische storing in de serverruimte was. Blijkbaar geen internetstoring dan.
Was je ook verloofd, kres?
Jaaaaaquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef qwerty_x het volgende:
ah, het kwartje (dubbeltje, stuivertje, centje) is gevallen: BZN die vis groep uit dat Zuiderzee dorp
Met die vrolijke zanger en die treurige Annie toch ??
Hmm, ik ben officieel vrijgezel sinds 1,5 jaar oid. Nog een 'godknowswhat' in de tussentijd gehad, maar denk dat dat het beste als scharrel te omschrijven valt. (wel een 7 jaar jonger enorm lekker dingquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef kres het volgende:
En hoe lang loop je al zo rond Isa?
(of je moet zoiets hebben van "dat gaat jou geen ene fuck aan kres) dat kan he?
Ga je nu naar bed, gatalin? Tandjes blinkenquote:
Ja, jazzige muziek uit de jaren '50quote:
tot de volgende keer dan maar....quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:17 schreef Gatalin het volgende:
Goed, ik ga nu dan echt aftaaien, ik kom over een uurtje of 10 wel weer eens buurten denk ik. Veel luisterplezier nog
Wilde net aan dat leeftijdsgelul beginnen maar doe het toch maar niet....quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik ben officieel vrijgezel sinds 1,5 jaar oid. Nog een 'godknowswhat' in de tussentijd gehad, maar denk dat dat het beste als scharrel te omschrijven valt. (wel een 7 jaar jonger enorm lekker ding)
klinkt als een spiegelquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik ben officieel vrijgezel sinds 1,5 jaar oid. Nog een 'godknowswhat' in de tussentijd gehad, maar denk dat dat het beste als scharrel te omschrijven valt. (wel een 7 jaar jonger enorm lekker ding)
Hey, ik werd slachtoffer van zijn charme hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:22 schreef kres het volgende:
Wilde net aan dat leeftijdsgelul beginnen maar doe het toch maar niet....
Ik ben ook ooit slachtoffer geworden van zo iemand als jij![]()
Ben je wel 7 jaar jonger dan ik?quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:22 schreef qwerty_x het volgende:
klinkt als een spiegel
tijd voor een caipairinha op een Rio de Janeiro strand ...
"Ja maar jij was ouder en verstandiger...."quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik werd slachtoffer van zijn charme hoor
quote:In a little while from now,
If I'm not feeling any less sour
I promised myself to treat myself
And visit a nearby tower,
And climbing to the top,
Will throw myself off
In an effort to make it clear to who
Ever what it's like when your shattered
Left standing in the lurch, at a church
Where people 're saying,
"My God that's tough, she stood him up!
No point in us remaining.
May as well go home."
As I did on my own,
Alone again, naturally
To think that only yesterday,
I was cheerful, bright and gay,
Looking forward to, but who wouldn't do,
The role I was about to play
But as if to knock me down,
Reality came around
And without so much as a mere touch,
Cut me into little pieces
Leaving me to doubt,
All about God and His mercy
For if He really does exist
Why did He desert me
In my hour of need?
I truly am indeed,
Alone again, naturally
It seems to me that
There are more hearts
Broken in the world
That can't be mended
Left unattended
What do we do? What do we do?
(instrumental break)
Now looking back over the years,
And what ever else that appears
I remember I cried when my father died
Never wishing to have cried the tears
And at sixty-five years old,
My mother, God rest her soul,
Couldn't understand, why the only man
She had ever loved had been taken
Leaving her to start with a heart
So badly broken
Despite encouragement from me
No words were ever spoken
And when she passed away
I cried and cried all day
Alone again, naturally
Alone again, naturally
Waarom zijn cursief....?quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik werd slachtoffer van zijn charme hoor
Nou ja, dat je maar weet dat ik niet op vrouwen valquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:26 schreef FritsFlits het volgende:
Wat? Kunnen we genomineerd worden voor Isa?
Dus ik ben voor niets zo lang opgeblevenquote:
Hmm verdacht allemaalquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat je maar weet dat ik niet op vrouwen val
dat betwijfel ik ten zeerstequote:
Je bent járen jonger dan mijn scharrelquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:28 schreef FritsFlits het volgende:
Dus ik ben voor niets zo lang opgebleven
Ik hoor hier niet bijquote:
Ik keek als kind naar Tita Tovenaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:29 schreef qwerty_x het volgende:
dat betwijfel ik ten zeerste
maar op het vliegveld wacht ik je op met een Tita Tovenaar T-shirt
dat doet het em meestal wel ....
ken ik ja.. Op mijn werk heb ik paar fransen rondlopen... Het is alsof je hele dag ALLO ALLO zit te kijken...quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent járen jonger dan mijn scharrel![]()
Franse nummers, altijd prachtig, maar ik versta er geen klap van. En toch járen Frans op school gehad. (de taal hè, de taal)
dan hebben we in ieder geval iets om tijdens genoemde strandmomenten over te praten: wie is er noui sexieeer: pa of dochter ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek als kind naar Tita Tovenaaren ik wilde ook de tijd stil kunnen zetten!
Ik zou zeggen: dochterquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:37 schreef qwerty_x het volgende:
dan hebben we in ieder geval iets om tijdens genoemde strandmomenten over te praten: wie is er noui sexieeer: pa of dochter ??
wow, voor de eerste keer ben ik hetv eens met een blauwfiguurd-persoonquote:
ja nu je het zegt.. cool dan heb ik de eerste 100 platen volgehoudenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:57 schreef kres het volgende:
ja nu je het zegt.. cool dan heb ik de eerste 100 platen volgehouden
graadje of 3 denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:56 schreef kres het volgende:
Lieve mensen mijn tandjes zijn minty fresh en jullie weten allemaal wat dat betekent....
Ik ga jullie verlaten en kijken of ik hier ergens nog wat slaap kan vinden...
Hoor Isa... Alweer een Frans nr.....
quote:Op vrijdag 26 december 2008 06:12 schreef Isabeau het volgende:
Is 3FM leuk dan? Hebben die iets speciaals momenteel?
Ah, iets actueler dan de top 2000quote:Op vrijdag 26 december 2008 06:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
De total request lijst, alle aanvraagjes van vorige week in de volgorde van welke het meest is aangevraagd.
De lijst met alle 2100+ nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |