Pitsequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Staat boven Talk Talk. Niet te geloven.
Ik ga pitten.
Belachelijk ja. En The Smiths staan er helemaal niet in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
Welterustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
Gefeliciteerd man..quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
wow, voor het eerst in 18 jaar een nederlands journaal !
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
wow, voor het eerst in 18 jaar een nederlands journaal !
Geen Ipodtouch ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik duik zo ook m'n bed in en dan zet ik m'n Mac er lekker naast om 't topic te volgen tot ik in slaap kukel
mindere actie......quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
WTF DOEN ZE NOU ZE VERTELLEN AL DE NUMMER 1![]()
![]()
Deze is inderdaad goed!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Die is inderdaad veeeeel mooier![]()
Elvis
iPodquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
dank, er ben er nog beduusd vanquote:
Wat is je verhaal dan ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dank, er ben er nog beduusd van
het klinkt trouwens nog net zo truttig als destijds
Eeh ja zo kiezen nou eenmaal de luisteraars van radio 2 hequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dank, er ben er nog beduusd van
het klinkt trouwens nog net zo truttig als destijds
vandaar ook dat jij luistertquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Eeh ja zo kiezen nou eenmaal de luisteraars van radio 2 he
Radio 2 = Huisvrouwen voornamelijk
Of heb ik het mis
Alleen nu ja, anders nooit hoor, moet het ook weer ff zoeken op de FMquote:
ja ja.... mannen die zich er uit proberen te kletsen zijn vaak de ergsten......quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen nu ja, anders nooit hoor, moet het ook weer ff zoeken op de FM
Mijn moeder luistert altijd radio 2 dus daarom vind ik het een huisvrouwenzender
Ik zeg : Bannen!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef FritsFlits het volgende:Titanic: de boot zinkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ja.... mannen die zich er uit proberen te kletsen zijn vaak de ergsten......
Doe dat nou niet... Ik heb die nog niet gezien....quote:
gaat nergens over.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Belachelijk ja. En The Smiths staan er helemaal niet in.
iets over een boot en een ijsbergquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:13 schreef kres het volgende:
[..]
Doe dat nou niet... Ik heb die nog niet gezien....
Pieuw.... nog met op tijd.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
iets over een boot en een ijsberg
en verder verklap ik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |