Pitsequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Staat boven Talk Talk. Niet te geloven.
Ik ga pitten.
Belachelijk ja. En The Smiths staan er helemaal niet in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
Welterustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:57 schreef PogueMahone het volgende:
Ik ga pitten.
Gefeliciteerd man..quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
wow, voor het eerst in 18 jaar een nederlands journaal !
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef qwerty_x het volgende:
wow, voor het eerst in 18 jaar een nederlands journaal !
Geen Ipodtouch ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik duik zo ook m'n bed in en dan zet ik m'n Mac er lekker naast om 't topic te volgen tot ik in slaap kukel
mindere actie......quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
WTF DOEN ZE NOU ZE VERTELLEN AL DE NUMMER 1![]()
![]()
Deze is inderdaad goed!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:01 schreef Isabeau het volgende:
Die is inderdaad veeeeel mooier![]()
Elvis
iPodquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
dank, er ben er nog beduusd vanquote:
Wat is je verhaal dan ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dank, er ben er nog beduusd van
het klinkt trouwens nog net zo truttig als destijds
Eeh ja zo kiezen nou eenmaal de luisteraars van radio 2 hequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dank, er ben er nog beduusd van
het klinkt trouwens nog net zo truttig als destijds
vandaar ook dat jij luistertquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Eeh ja zo kiezen nou eenmaal de luisteraars van radio 2 he
Radio 2 = Huisvrouwen voornamelijk
Of heb ik het mis
Alleen nu ja, anders nooit hoor, moet het ook weer ff zoeken op de FMquote:
ja ja.... mannen die zich er uit proberen te kletsen zijn vaak de ergsten......quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alleen nu ja, anders nooit hoor, moet het ook weer ff zoeken op de FM
Mijn moeder luistert altijd radio 2 dus daarom vind ik het een huisvrouwenzender
Ik zeg : Bannen!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:02 schreef paultjuhhh het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:05 schreef FritsFlits het volgende:Titanic: de boot zinkt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja ja.... mannen die zich er uit proberen te kletsen zijn vaak de ergsten......
Doe dat nou niet... Ik heb die nog niet gezien....quote:
gaat nergens over.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Belachelijk ja. En The Smiths staan er helemaal niet in.
iets over een boot en een ijsbergquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:13 schreef kres het volgende:
[..]
Doe dat nou niet... Ik heb die nog niet gezien....
Pieuw.... nog met op tijd.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:15 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
iets over een boot en een ijsberg
en verder verklap ik niks
he ik zei toch dat de lap mee gaat...quote:
Ben je nou echt te lui om 1 extra letter te typen om correct Nederlands te schrijven?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:17 schreef paultjuhhh het volgende:
ALLEEN DE EGTE BLIJVEN HIER
Ik ben maar een fictief persoon op internet...quote:
Dat is hip duhquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je nou echt te lui om 1 extra letter te typen om correct Nederlands te schrijven?
Collega's wilden kletsen, nou vráág ik je!quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Bluezz het volgende:
Hier heb ik zoooooooo ongelofelijk lekker op geschuifeld vroegah in de jaren 70
Okquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Bluezz het volgende:
zoiets herhalen in de jaren eeeh 2000 en nog watquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Bluezz het volgende:
begon je te missen.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Collega's wilden kletsen, nou vráág ik je!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:24 schreef paultjuhhh het volgende:OMG wist niet dat ze al zo een oldie was
Subklacht: waarom is ze niet meer blauw
* paultjuhhh gaat liggen voor wat poederquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je even gaat liggen, zal ik je luier verschonen kuiken
Maar geestelijk blijf ik altijd nog 6 hoor maak je geen zorgenquote:
Hoax. Paul is oud.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering joh ik ben nog wakker om half 4 door de top 2000
* paultjuhhh wordt oud
Ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Of verwar ik dat nu met Milli Vanilliquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:35 schreef Isabeau het volgende:
Zingt Terence hier zelf wel? En zo nee: waarom staat dat nr dan nog onder zijn naam bekend?
Wow zallik daar ook ff een topic over makenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ookmét een klein pizzaatje voor de vreetbui
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:36 schreef Isabeau het volgende:
We moeten wel een beetje doorposten willen we 1 topic per uur halen! Nog maar 84 posts in 36 minuten!
Hup hup!!![]()
Die moest vandaag vroeg op (16:00 uur) om te gourmetten bij z'n moeder om 5 uur en is daarna alweer vanaf 6 uur aan het posten geweest .quote:
okquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:36 schreef Isabeau het volgende:
We moeten wel een beetje doorposten willen we 1 topic per uur halen! Nog maar 84 posts in 36 minuten!
Hup hup!!![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:40 schreef golfer het volgende:
Die moest vandaag vroeg op (16:00 uur) om te gourmetten bij z'n moeder om 5 uur en is daarna alweer vanaf 6 uur aan het posten geweest .
Was hartstikke vermoeiend en dus nu doet ie z'n schoonheidsslaapje even.
Ik heb daar niks voor nodig... bij mij is het andersom..... Kan maar niet slapen,,quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:33 schreef paultjuhhh het volgende:
* paultjuhhh wordt oud
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat jij nou uit het jaar 0 komt
15-06-0000
Nee te moe, jij mag nuquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:42 schreef kres het volgende:
[..]
Ik heb daar niks voor nodig... bij mij is het andersom..... Kan maar niet slapen,,
Geen teksten meer ??
Dacht dat jij een MAN was..?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee te moe, jij mag nu
Ik ga ook zo slaapie slaapie doen
een topic openen over bikkels enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee te moe, jij mag nu
Ik ga ook zo slaapie slaapie doen
Dat is al jouw 2e nacht achter elkaar dat je niet kans slapen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:42 schreef kres het volgende:
Ik heb daar niks voor nodig... bij mij is het andersom..... Kan maar niet slapen,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |