quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:45 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
een topic openen over bikkels enzo
en dan gaan slapen ???
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga slapenHave fun voor de werkers en de bikkels
3equote:Op vrijdag 26 december 2008 03:45 schreef golfer het volgende:
Dat is al jouw 2e nacht achter elkaar dat je niet kans slapen.
Wat gebruik jij?
welterustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Julien Clerq.... draaiden we op Texel altijd, als 16 jarige bakvissen die geen frans verstonden![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit Jacques Brel
Trustequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Julien Clerq.... draaiden we op Texel altijd, als 16 jarige bakvissen die geen frans verstonden![]()
Ik word meegesleept aan mijn halsbandje, dus....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:46 schreef Bluezz het volgende:
Jij ook slaap lekker!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef golfer het volgende:
Ik word meegesleept aan mijn halsbandje, dus....
Niks.... Heel erg last van mijn nachtdiensten en fok....... ben er mee bezig om weer normaal dagritme te krijgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al jouw 2e nacht achter elkaar dat je niet kans slapen.
Wat gebruik jij?
Lukt zeker heel goed?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:50 schreef kres het volgende:
Niks.... Heel erg last van mijn nachtdiensten en fok....... ben er mee bezig om weer normaal dagritme te krijgen
Ik post ook op steeds vreemdere tijden. Virus schat ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:50 schreef kres het volgende:
[..]
Niks.... Heel erg last van mijn nachtdiensten en fok....... ben er mee bezig om weer normaal dagritme te krijgen
papa fume un pipe (of zoiets)quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef paultjuhhh het volgende:
IK KEN AL DIE FRANSE MUZIEK NIET JA VERDULLE IK GA NU GELIJK STOMMERDS!!!!!!!!!
![]()
Ik ga voorlopig nog niet wegquote:
Oeh, Isa meet Gatalin. Gatalin meet Isa. Ik ken jullie allebei in het echt.quote:
Dan kennen wij jou allebei in het echtquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, Isa meet Gatalin. Gatalin meet Isa. Ik ken jullie allebei in het echt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef paultjuhhh het volgende:
... IK GA NU GELIJK
nee niet echt... Ga erg hard mijn best doen om jou adviezen op te volgen.. maar hier is het dan ook weer zo gezellig dus ja..... Allemaal van die lastige besluiten die je moet maken....quote:
Luister jij ook of kom je gewoon buurten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oeh, Isa meet Gatalin. Gatalin meet Isa. Ik ken jullie allebei in het echt.
Heb ik gratis advies gegeven? Pfff, ik was zeker niet wakker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef kres het volgende:
nee niet echt... Ga erg hard mijn best doen om jou adviezen op te volgen.. maar hier is het dan ook weer zo gezellig dus ja..... Allemaal van die lastige besluiten die je moet maken....
Steer gaat slapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
Luister jij ook of kom je gewoon buurten?
Ik ga naar bed.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Luister jij ook of kom je gewoon buurten?
En jij bent niet blond, jong, naief en grote tieten hebbend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Huisgenote?Maar nee, wij zijn geen huisgenoten.
Send me the bill....quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik gratis advies gegeven? Pfff, ik was zeker niet wakker.
okquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:54 schreef Gatalin het volgende:
Huisgenote?Maar nee, wij zijn geen huisgenoten.
Ik heb idd kleine tietjesquote:Op vrijdag 26 december 2008 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij bent niet blond, jong, naief en grote tieten hebbend.![]()
Je kijkt teveel naar je huisgenotequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
En jij bent niet blond, jong, naief en grote tieten hebbend.![]()
Met jou 1/3 van de Nederlandse mannelijke bevolking, 't valt allemaal nog mee.quote:
Voelen mocht niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kijkt teveel naar je huisgenote
Dat is een Goed Iets naar gelang je geslacht 1 van de 2 is.quote:
À bientot, canard.quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:49 schreef paultjuhhh het volgende:
IK KEN AL DIE FRANSE MUZIEK NIET JA VERDULLE IK GA NU GELIJK STOMMERDS!!!!!!!!!
![]()
Ik vrees met je meequote:Op vrijdag 26 december 2008 03:58 schreef kres het volgende:
deze krijgen we niet vol voor 4 uur gok ik.......
Voor 5 uur wordt ook krap, we zitten nog niet eens op de helft...quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:58 schreef kres het volgende:
deze krijgen we niet vol voor 4 uur gok ik.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sinds wanneer patrouilleren modsquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:00 schreef Ofyles2 het volgende:
En ik heb nog geen een van de drie mods hier gezien die hier eigenlijk moeten patrouilleren.
Zeker ook druk aan het feesten c.q. uitslapen.
nein nein .......quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer patrouilleren mods
Jeetje, ik heb zeker het patrouille-schema weer gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |