Waarom zijn cursief....?quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik werd slachtoffer van zijn charme hoor
Nou ja, dat je maar weet dat ik niet op vrouwen valquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:26 schreef FritsFlits het volgende:
Wat? Kunnen we genomineerd worden voor Isa?
Dus ik ben voor niets zo lang opgeblevenquote:
Hmm verdacht allemaalquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat je maar weet dat ik niet op vrouwen val
dat betwijfel ik ten zeerstequote:
Je bent járen jonger dan mijn scharrelquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:28 schreef FritsFlits het volgende:
Dus ik ben voor niets zo lang opgebleven
Ik hoor hier niet bijquote:
Ik keek als kind naar Tita Tovenaarquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:29 schreef qwerty_x het volgende:
dat betwijfel ik ten zeerste
maar op het vliegveld wacht ik je op met een Tita Tovenaar T-shirt
dat doet het em meestal wel ....
ken ik ja.. Op mijn werk heb ik paar fransen rondlopen... Het is alsof je hele dag ALLO ALLO zit te kijken...quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent járen jonger dan mijn scharrel![]()
Franse nummers, altijd prachtig, maar ik versta er geen klap van. En toch járen Frans op school gehad. (de taal hè, de taal)
dan hebben we in ieder geval iets om tijdens genoemde strandmomenten over te praten: wie is er noui sexieeer: pa of dochter ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik keek als kind naar Tita Tovenaaren ik wilde ook de tijd stil kunnen zetten!
Ik zou zeggen: dochterquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:37 schreef qwerty_x het volgende:
dan hebben we in ieder geval iets om tijdens genoemde strandmomenten over te praten: wie is er noui sexieeer: pa of dochter ??
wow, voor de eerste keer ben ik hetv eens met een blauwfiguurd-persoonquote:
ja nu je het zegt.. cool dan heb ik de eerste 100 platen volgehoudenquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:57 schreef kres het volgende:
ja nu je het zegt.. cool dan heb ik de eerste 100 platen volgehouden
graadje of 3 denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:56 schreef kres het volgende:
Lieve mensen mijn tandjes zijn minty fresh en jullie weten allemaal wat dat betekent....
Ik ga jullie verlaten en kijken of ik hier ergens nog wat slaap kan vinden...
Hoor Isa... Alweer een Frans nr.....
quote:Op vrijdag 26 december 2008 06:12 schreef Isabeau het volgende:
Is 3FM leuk dan? Hebben die iets speciaals momenteel?
Ah, iets actueler dan de top 2000quote:Op vrijdag 26 december 2008 06:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
De total request lijst, alle aanvraagjes van vorige week in de volgorde van welke het meest is aangevraagd.
De lijst met alle 2100+ nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |