wb dat dorp in drenthe; da's dan weer inderdaad een zeer positief puntquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:40 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig woon ik niet in Assen
Ik heb Pink Floyd nooit wat aan gevonden trouwens.
Ben ook bang dat je dan nog wel ff moet zoeken.... Al geef ik je niet veel kans...quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:46 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wb dat dorp in drenthe; da's dan weer inderdaad een zeer positief punt
maar dan scoor je weer negatief ivm die supergroep
waarom nou nooit een vrouw die het "all" heeft ???
weet het niet.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:51 schreef Isabeau het volgende:
Alweer bijna 5 uur, moet je niet een keer proberen te slapen kres of blijf je nu echt wakker?
Ach, hou het nog 2 uur vol, gratis advies!quote:
maar met dromen en fantaseren is nog nooit iemand slechter af geweest volgens mijquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:49 schreef Isabeau het volgende:
Perfecte mensen bestaan gelukkig niet, qwerty
gok dat jij dan klaar bent ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach, hou het nog 2 uur vol, gratis advies!
Slaap zacht en ik help het je hopen..quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:54 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
maar met dromen en fantaseren is nog nooit iemand slechter af geweest volgens mij
misschien dat dat mijn kerstwens is voor een ieder hier
en voor de rest: slaap lekker en moge al jullie wensen in vervulling komen
en de mijne ook, hopelijk
is het erg dom om niet te weten wat BZN is ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:55 schreef Isabeau het volgende:
Ga je nu naar bed, qwerty? BZN komt vlak na het journaal!
Ik heb tussendoor wel geslapen hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:55 schreef kres het volgende:
gok dat jij dan klaar bent ?![]()
Hoe is het met jou dan... ? Ik geloof dat jij ook een flink drukke dag hebt gehad....?
Hoe hou jij het vol dan?
Nee, dat is niet dom, dat is gezegend zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef qwerty_x het volgende:
is het erg dom om niet te weten wat BZN is ??
maar dat helpt me niet echt veel verder ...quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is niet dom, dat is gezegend zijn
Wees blij dat je het niet kent.......quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:59 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
maar dat helpt me niet echt veel verder ...
en verder: neem het huidige advies ter harte: stand by your man !!
Welke man?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:59 schreef qwerty_x het volgende:
en verder: neem het huidige advies ter harte: stand by your man !!
Weltrusten dan maar...quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga tijdens het nieuws mijn tanden poetsen, zodat ik na Dead End Street van de Kinks kan afhaken.
Slaap lekker, Gatalinquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga tijdens het nieuws mijn tanden poetsen, zodat ik na Dead End Street van de Kinks kan afhaken.
Is het nou de bedoeling dat wij Gossie zeggen of maakt dat je niet uit?quote:
Yours dusquote:
Nou, het maakt me wel degelijk iets uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:03 schreef kres het volgende:
Is het nou de bedoeling dat wij Gossie zeggen of maakt dat je niet uit?
Mou dan kunnen we elkaar de hand schudden....quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het maakt me wel degelijk iets uit(fuck al die 'vrijgezel = joepie!!' types)
Ik ben denk ik domweg zo iemand die niet zo gelukkig is in de liefde
Qwerty, nu BZN! (met een nummer dat ik niet eens ken)
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef qwerty_x het volgende:
ah, het kwartje (dubbeltje, stuivertje, centje) is gevallen: BZN die vis groep uit dat Zuiderzee dorp
Met die vrolijke zanger en die treurige Annie toch ??
Uhhquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:14 schreef Isabeau het volgende:
BZN niet gehoord door iemand die me kwam vertellen dat er een technische storing in de serverruimte was. Blijkbaar geen internetstoring dan.
Was je ook verloofd, kres?
Jaaaaaquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef qwerty_x het volgende:
ah, het kwartje (dubbeltje, stuivertje, centje) is gevallen: BZN die vis groep uit dat Zuiderzee dorp
Met die vrolijke zanger en die treurige Annie toch ??
Hmm, ik ben officieel vrijgezel sinds 1,5 jaar oid. Nog een 'godknowswhat' in de tussentijd gehad, maar denk dat dat het beste als scharrel te omschrijven valt. (wel een 7 jaar jonger enorm lekker dingquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:12 schreef kres het volgende:
En hoe lang loop je al zo rond Isa?
(of je moet zoiets hebben van "dat gaat jou geen ene fuck aan kres) dat kan he?
Ga je nu naar bed, gatalin? Tandjes blinkenquote:
Ja, jazzige muziek uit de jaren '50quote:
tot de volgende keer dan maar....quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:17 schreef Gatalin het volgende:
Goed, ik ga nu dan echt aftaaien, ik kom over een uurtje of 10 wel weer eens buurten denk ik. Veel luisterplezier nog
Wilde net aan dat leeftijdsgelul beginnen maar doe het toch maar niet....quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik ben officieel vrijgezel sinds 1,5 jaar oid. Nog een 'godknowswhat' in de tussentijd gehad, maar denk dat dat het beste als scharrel te omschrijven valt. (wel een 7 jaar jonger enorm lekker ding)
klinkt als een spiegelquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, ik ben officieel vrijgezel sinds 1,5 jaar oid. Nog een 'godknowswhat' in de tussentijd gehad, maar denk dat dat het beste als scharrel te omschrijven valt. (wel een 7 jaar jonger enorm lekker ding)
Hey, ik werd slachtoffer van zijn charme hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:22 schreef kres het volgende:
Wilde net aan dat leeftijdsgelul beginnen maar doe het toch maar niet....
Ik ben ook ooit slachtoffer geworden van zo iemand als jij![]()
Ben je wel 7 jaar jonger dan ik?quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:22 schreef qwerty_x het volgende:
klinkt als een spiegel
tijd voor een caipairinha op een Rio de Janeiro strand ...
"Ja maar jij was ouder en verstandiger...."quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, ik werd slachtoffer van zijn charme hoor
quote:In a little while from now,
If I'm not feeling any less sour
I promised myself to treat myself
And visit a nearby tower,
And climbing to the top,
Will throw myself off
In an effort to make it clear to who
Ever what it's like when your shattered
Left standing in the lurch, at a church
Where people 're saying,