In zijn totaliteit zelfsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb meer gepost dan vorig jaar
[ afbeelding ]
Bij mij hetzelfde. Vorig jaar was ik zelf de veroorzaker van de hoge snelheid, maar dit jaar vond ik het te snel gaan daarvoor (ja ik weet het, dat klinkt vreemd).quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ik minder postte kwam denk ik doordat de topics zo hard gingen. Al is het verschil niet heel groot
Helloquote:
Maak het nog moeilijker als ik mobiel zitquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik mis de hoofdletters en dubbele punten (en puntkomma's, maar die gebruik je op dit forum eigenlijk nooit).
Ik was idd ook veel aan het teruglezenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Vorig jaar was ik zelf de veroorzaker van de hoge snelheid, maar dit jaar vond ik het te snel gaan daarvoor (ja ik weet het, dat klinkt vreemd).
Ik drink er graag 1 mee, maar ben ff weg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Iemand zin in bier of zitten jullie te vol van het eten? [ afbeelding ]
Do heeft eens bij Idols geroepen dat ze het zo leuk vond dat veel mensen haar liedje (Heaven dus) zongen... Daar ben ik echt drie dagen pislink om geweest. Ik word het weer trouwens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig zonder Do.. deze versie van Heaven is zoveel beter.
Niet fokken en niet posten zit wel een verschil tussen hequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff niet Fokken kan geen kwaad, dan kon ik er nu weer tegenaan
Ik lust er nog wel eenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
* Intrepidity zit ook nog even te pilsenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
ben zelf ook tijd van fok geweest, er is een tijd niets aangeweest, kan je goed begrijpenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff niet Fokken kan geen kwaad, dan kon ik er nu weer tegenaan
Doquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig zonder Do.. deze versie van Heaven is zoveel beter.
Neuh, ik ben niet zo'n lurker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet fokken en niet posten zit wel een verschil tussen he. Er zijn maar heel weinig dagen dat ik niet fok.
1tje danquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Ik houd er wel even eentje achter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik drink er graag 1 mee, maar ben ff weg.
Haar liedje?! damn, mocht ze willen..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
Do heeft eens bij Idols geroepen dat ze het zo leuk vond dat veel mensen haar liedje (Heaven dus) zongen... Daar ben ik echt drie dagen pislink om geweest. Ik word het weer trouwens.
Mag het ook iets anders zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Dat was ik aan het beginquote:
Nope, je zult het met Heineken "moeten" doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb je een witte hans
Zijn burenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen..wie trouwens nog meer?
Ik heb Brand, maar dat is tenminste een goed pilsje van Heinekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, je zult het met Heineken "moeten" doen.
Ik heb in '99 gelurkt, maar toen vond ik dat forumidee maar raarquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was ik aan het begin, en na mijn nachtbagger periode ook weer
. Al kwam er toen de 3fm reeks waar ik meestal toch wel een paar posts aan besteed
.
druk zat hier met het 3fm lijstjequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die zich hebben verslapen:
Top 2000 van 2008 #1
Einde mededeling.
quote:
Ook niet verkeerd inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef borisz het volgende:
Ik heb Brand, maar dat is tenminste een goed pilsje van Heineken
Lidewij (hockey) maar qua muziek iig nog lotte van Djumboquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen..wie trouwens nog meer?
Hebbie Cassisquote:
In het fietsenhok?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lidewij (hockey) maar qua muziek iig nog lotte van Djumbo.
[ afbeelding ]
De rechtse.
Vroeger veel mee buiten gespeeld.
ik bennet aan het einde van big brother op fok ingestapt daarna is het explosief gegroeit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb in '99 gelurkt, maar toen vond ik dat forumidee maar raar
Oeh! nice chick ja!quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lidewij (hockey) maar qua muziek iig nog lotte van Djumbo.
[ afbeelding ]
De rechtse.
quote:Vroeger veel mee buiten gespeeld. (Zou er graag nog eens mee spelen
) .
Doe maar 18, want ik weet nog wel 17 mooiere platen van CHquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Cee het volgende:
Wat doet dit nummer op 1811? Schande. 18 of 11.
quote:
Dank jequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die zich hebben verslapen:
Top 2000 van 2008 #1
Einde mededeling.
Neej in het speeltuintjequote:
Die moet om 6 uur alweer beginnen, mag hopen van niet voor hemquote:
Ik ga combinerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
druk zat hier met het 3fm lijstje
Dan is het inderdaad te hopen dat hij al ligt te slapen. 6 uur al beginnen, damn !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die moet om 6 uur alweer beginnen, mag hopen van niet voor hem.
Och, met die kleine herriemaker is 't goed mogelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel doet het dagelijksquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad te hopen dat hij al ligt te slapen. 6 uur al beginnen, damn !
Dat is een goed punt iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, met die kleine herriemaker is 't goed mogelijk.
Hij had afgelopen nacht ook al weinig geslapen daardoor.
Pfff moet er niet aan denken.. Ik ben totaal geen ochtendmens en je zou mij er geen plezier mee doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel doet het dagelijks, maar dan nog, damn
.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, bedtijd alhier
tot weer maar weer
de kleine van mij timer deze dagen goed met wakker worden om 6uur kon ik mijn michiel horen ipv vielquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel moet dan zelfs nog eerder opstaan dan Michiel, aangezien hij verder weg woont.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel doet het dagelijks, maar dan nog, damn
.
Wel in hun eigen computersysteem denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de 3FM-site ga je dat niet zo snel vinden, antiroos.
Ik heb ook een hekel aan vroeg opstaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff moet er niet aan denken.. Ik ben totaal geen ochtendmens en je zou mij er geen plezier mee doen.
Trusten Rose
ze zal vast jouw of sirolfs lijst gebruikenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de 3FM-site ga je dat niet zo snel vinden, antiroos.
En nu in gewoon Nederlandsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de kleine van mij timer deze dagen goed met wakker worden om 6uur kon ik mijn michiel horen ipv viel
Daarom loopt de computer ook vast...quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zal vast jouw of sirolfs lijst gebruiken
Dat is wel weer leuk danquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de kleine van mij timer deze dagen goed met wakker worden om 6uur kon ik mijn michiel horen ipv viel
quote:
Als je zelf baas bent dan mag je vast wel wat later komen of kan dat echt niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan vroeg opstaan. Die ene week in de 3 weken heb ik een hekel aan
. Komende week gelukkig maar 2 dagen
. En zaterdag dan omdat ik zelf toegezegd heb
.
Komende week wel de baas, dat scheelt weer een beetje.
opper bierproeverquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komende week wel de baas, dat scheelt weer een beetje.
Helaas nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je zelf baas bent dan mag je vast wel wat later komen of kan dat echt niet?
quote:
Je haalt nu de gouden en de middeleeuwen door elkaar... Maar goed, het is een roerige week geweest natuurlijk, dus het zij je vergevenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef antiroos het volgende:
niet de goudejn eeuw? dat was toch de 17e?
help mn hersens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |