Pfff moet er niet aan denken.. Ik ben totaal geen ochtendmens en je zou mij er geen plezier mee doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel doet het dagelijks, maar dan nog, damn
.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, bedtijd alhier
tot weer maar weer
de kleine van mij timer deze dagen goed met wakker worden om 6uur kon ik mijn michiel horen ipv vielquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die moet om 6 uur alweer beginnen, mag hopen van niet voor hem.
Giel moet dan zelfs nog eerder opstaan dan Michiel, aangezien hij verder weg woont.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Giel doet het dagelijks, maar dan nog, damn
.
Wel in hun eigen computersysteem denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de 3FM-site ga je dat niet zo snel vinden, antiroos.
Ik heb ook een hekel aan vroeg opstaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff moet er niet aan denken.. Ik ben totaal geen ochtendmens en je zou mij er geen plezier mee doen.
Trusten Rose
ze zal vast jouw of sirolfs lijst gebruikenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op de 3FM-site ga je dat niet zo snel vinden, antiroos.
En nu in gewoon Nederlandsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de kleine van mij timer deze dagen goed met wakker worden om 6uur kon ik mijn michiel horen ipv viel
Daarom loopt de computer ook vast...quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze zal vast jouw of sirolfs lijst gebruiken
Dat is wel weer leuk danquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de kleine van mij timer deze dagen goed met wakker worden om 6uur kon ik mijn michiel horen ipv viel
quote:
Als je zelf baas bent dan mag je vast wel wat later komen of kan dat echt niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan vroeg opstaan. Die ene week in de 3 weken heb ik een hekel aan
. Komende week gelukkig maar 2 dagen
. En zaterdag dan omdat ik zelf toegezegd heb
.
Komende week wel de baas, dat scheelt weer een beetje.
opper bierproeverquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komende week wel de baas, dat scheelt weer een beetje.
Helaas nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je zelf baas bent dan mag je vast wel wat later komen of kan dat echt niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |