Ik lust er nog wel eenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Iemand zin in bier of zitten jullie te vol van het eten? [ afbeelding ]
* Intrepidity zit ook nog even te pilsenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
ben zelf ook tijd van fok geweest, er is een tijd niets aangeweest, kan je goed begrijpenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff niet Fokken kan geen kwaad, dan kon ik er nu weer tegenaan
Doquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig zonder Do.. deze versie van Heaven is zoveel beter.
Neuh, ik ben niet zo'n lurker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet fokken en niet posten zit wel een verschil tussen he. Er zijn maar heel weinig dagen dat ik niet fok.
1tje danquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Ik houd er wel even eentje achter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik drink er graag 1 mee, maar ben ff weg.
Haar liedje?! damn, mocht ze willen..quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef Sersjee het volgende:
Do heeft eens bij Idols geroepen dat ze het zo leuk vond dat veel mensen haar liedje (Heaven dus) zongen... Daar ben ik echt drie dagen pislink om geweest. Ik word het weer trouwens.
Mag het ook iets anders zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Dat was ik aan het beginquote:
Nope, je zult het met Heineken "moeten" doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb je een witte hans
Zijn burenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen..wie trouwens nog meer?
Ik heb Brand, maar dat is tenminste een goed pilsje van Heinekenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, je zult het met Heineken "moeten" doen.
Ik heb in '99 gelurkt, maar toen vond ik dat forumidee maar raarquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was ik aan het begin, en na mijn nachtbagger periode ook weer
. Al kwam er toen de 3fm reeks waar ik meestal toch wel een paar posts aan besteed
.
druk zat hier met het 3fm lijstjequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die zich hebben verslapen:
Top 2000 van 2008 #1
Einde mededeling.
quote:
Ook niet verkeerd inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef borisz het volgende:
Ik heb Brand, maar dat is tenminste een goed pilsje van Heineken
Lidewij (hockey) maar qua muziek iig nog lotte van Djumboquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou verhuizen..wie trouwens nog meer?
Hebbie Cassisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |