In zijn totaliteit zelfsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb meer gepost dan vorig jaar
[ afbeelding ]
Bij mij hetzelfde. Vorig jaar was ik zelf de veroorzaker van de hoge snelheid, maar dit jaar vond ik het te snel gaan daarvoor (ja ik weet het, dat klinkt vreemd).quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ik minder postte kwam denk ik doordat de topics zo hard gingen. Al is het verschil niet heel groot
Helloquote:
Maak het nog moeilijker als ik mobiel zitquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik mis de hoofdletters en dubbele punten (en puntkomma's, maar die gebruik je op dit forum eigenlijk nooit).
Ik was idd ook veel aan het teruglezenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Vorig jaar was ik zelf de veroorzaker van de hoge snelheid, maar dit jaar vond ik het te snel gaan daarvoor (ja ik weet het, dat klinkt vreemd).
Ik drink er graag 1 mee, maar ben ff weg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Iemand zin in bier of zitten jullie te vol van het eten? [ afbeelding ]
Do heeft eens bij Idols geroepen dat ze het zo leuk vond dat veel mensen haar liedje (Heaven dus) zongen... Daar ben ik echt drie dagen pislink om geweest. Ik word het weer trouwens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:18 schreef -Hans- het volgende:
Gelukkig zonder Do.. deze versie van Heaven is zoveel beter.
Niet fokken en niet posten zit wel een verschil tussen hequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff niet Fokken kan geen kwaad, dan kon ik er nu weer tegenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |