quote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef Marc63 het volgende:![]()
![]()
Queen
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hmmja, morgen nog kerstdiner thuis, dan ff rust, en O&N zal wel weer losgaanquote:
moet je ook niet lapo-er zijn hehquote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef Treezz het volgende:
grappig website trouwenshttp://www.piles.nl/
![]()
ik doe de nieuwe topic niet makente ingewikkeld
Moest je lang wachten?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:54 schreef Treezz het volgende:
GELUKKIG
Ach, hij is beter dan de vorigequote:Op donderdag 25 december 2008 23:54 schreef Sirolf het volgende:
En ja, ik kon inderdaad geen goede TT bedenken...
Te oude meukquote:Op donderdag 25 december 2008 23:57 schreef borisz het volgende:
Wie gaan er nu naar de buren van 2 ?
... maar dan moet je dus niet op een mono radio luisteren.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Breakthru is echt zo'n geweldige up-tempo plaat en dan het gedeelte na "NOW!" dan gaat het geluid echt van links naar rechts. Super vet gedaan.
Ik nietquote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef borisz het volgende:
Trouwens
[ afbeelding ]
Vorig jaar meer gepost
miljaar...quote:
Heb het een uur geprobeerd zonder succesquote:Op donderdag 25 december 2008 23:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien moet je het proberen terwijl je niet achter je pc zit
ik nietquote:Op donderdag 25 december 2008 23:57 schreef borisz het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 25 december 2008 23:57 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan wel slapen....toedeloe allemaal![]()
![]()
fijne nacht nog
Ik ookquote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef borisz het volgende:
Trouwens
[ afbeelding ]
Vorig jaar meer gepost
Mag wel vaker... Rudy roeleertquote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef Sirolf het volgende:
Rudy die 'ik spreek jullie morgen' zegt... dat gebeurt niet vaak...
Haha, nee inderdaad want dan heb je er bar weinig aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:
... maar dan moet je dus niet op een mono radio luisteren.
Je krijgt alleen zo'n uitgebreide tabel als je meerdere maanden hier hebt gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef tevebe het volgende:
Ik wil ook zo'n tabel hebben. Het is alleen al een paar keer gezegd hoe het moet en ik weet het nog niet
Oh ik dacht dat t voor heel fok was. Dan laat maarquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je krijgt alleen zo'n uitgebreide tabel als je meerdere maanden hier hebt gepost.
trustequote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kan wel slapen....toedeloe allemaal![]()
![]()
fijne nacht nog
Damn ik vond mijn 1400 posts al wel goedquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook.
Ownee, wacht
[ afbeelding ]
een of andere reden had mijn laptop het zwaar tijdens er de ventilator stond overuren te draaienquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:01 schreef Intrepidity het volgende:
Even snel een processorintensieve taak draaien, het word koud hier
Al 6 maanden boven de 1000quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef Sersjee het volgende:
Tja, vorig jaar nog incidenteel lurker... M'n leven, wat doe je?!![]()
[ afbeelding ]
Eerste wat ik dalijk ga doen is naar bed gaanquote:
3fm is een van de weinige reeksen die sneller groeit terwijl de andere qua postaantal afneemt vandaar dat vergelijk van boris niets zegt 3fm nam december bijna alle posts voor haar rekeningquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Sirolf het volgende:
En ik heb vorig jaar juist meer gepost dan dit jaar...
[ afbeelding ]
Sara Kroos praat sneller en heeft een hogere stem. Misschien zijn er gelijkenissen, maar mij zijn ze iig niet opgevallen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Intrepidity het volgende:
Roosmarijn klinkt als Sara Kroos (imo)
zal ze niet erg vinden dat je dat zegtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Intrepidity het volgende:
Roosmarijn is veel leuker dan Sara.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Intrepidity het volgende:
Alsjeblieft: .................,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!??????????quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is een van de weinige reeksen die sneller groeit terwijl de andere qua postaantal afneemt vandaar dat vergelijk van boris niets zegt 3fm nam december bijna alle posts voor haar rekening
Haaiquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaai haaai!
Ha die roos !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaai haaai!
Ik mis de hoofdletters en dubbele punten (en puntkomma's, maar die gebruik je op dit forum eigenlijk nooit).quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alsjeblieft: .................,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!??????????
Dan kun je die de volgende keer gebruiken.
bijzonder goede nachtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaai haaai!
Dat ik minder postte kwam denk ik doordat de topics zo hard gingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is een van de weinige reeksen die sneller groeit terwijl de andere qua postaantal afneemt vandaar dat vergelijk van boris niets zegt 3fm nam december bijna alle posts voor haar rekening
Je leert een kleuter ook niet meteen het hele alfabet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik mis de hoofdletters en dubbele punten (en puntkomma's, maar die gebruik je op dit forum eigenlijk nooit).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |