Teveel gegeten ??quote:Op donderdag 25 december 2008 23:45 schreef Intrepidity het volgende:
Goeieavond
* Intrepidity is nog druk met uitbuiken van het gourmetten
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:45 schreef Intrepidity het volgende:
Goeieavond
* Intrepidity is nog druk met uitbuiken van het gourmetten
Precies wat ik zei, helaas voor jou was ik eerder met quoten dan dat jij hem aan kon passenquote:
Goede plaats, op de achtergrondquote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef Barend_ het volgende:
Over 20 minuten Roosmarijn!
Die krijgt altijd te weinig respect voor wat ze allemaal doet.. Maar dat is waarschijnlijk omdat ze ook ontzettend veel op de achtergrond doet..
Ja, ik ben al weggeweest, maar dat verveelde ook..
we hebben met de groep overlegt om niet opstap te gaan . vanwege de kerst en familie etc..quote:Op donderdag 25 december 2008 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het gourmetten op 1e kerstdag altijd wel gezellig en vooral lekker. 2e kerstdag is normaal mijn stapdag, maar morgen ook niet aangezien ik toegezegd heb om zaterdagochtend te komen werken.
Ruim genoeg jaquote:
hahahquote:Op donderdag 25 december 2008 23:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ruim genoeg jaIk ben normaal niet zo pro-gourmet, maar als ik eenmaal bezig ben vallen alle bezwaren weg
Mijn vrienden komen oudejaarsavond gourmetten (goh alweerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
we hebben met de groep overlegt om niet opstap te gaan . vanwege de kerst en familie etc..
mij best
You damn right !quote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:Breakthrough
![]()
"Breakthrough" het dak ergens in Groningen, gok ik zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |