Postverloop op een dag ziet er zo uit:quote:Op donderdag 25 december 2008 23:39 schreef Treezz het volgende:
p.s
komen hier in het algemeen . een werkdag/weekend ; veel mensen om te babbelen over een radioprogram of een dj ??
Caroline van Ben&Jerry'squote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef Sersjee het volgende:Sweet Caroline
![]()
Neil is een freakin' held! Heb de man dit jaar live gezien, was fantastisch!
quote:
Die is per maandquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Postverloop op een dag ziet er zo uit:
MetMichiel en Ekstra Weekend zijn dus erg populair.
Roosmarijn isquote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef Barend_ het volgende:
Over 20 minuten Roosmarijn!
Die krijgt altijd te weinig respect voor wat ze allemaal doet.. Maar dat is waarschijnlijk omdat ze ook ontzettend veel op de achtergrond doet..
Ja, ik ben al weggeweest, maar dat verveelde ook..
oeh. da's veelquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Postverloop op een dag ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
MetMichiel en Ekstra Weekend zijn dus erg populair.
er is altijd wel iemandquote:Op donderdag 25 december 2008 23:39 schreef Treezz het volgende:
p.s
komen hier in het algemeen . een werkdag/weekend ; veel mensen om te babbelen over een radioprogram of een dj ??
U zei?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is per maand.
Deze is per dag.
[ afbeelding ]
morgen rustig an hequote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef Cee het volgende:
Ben ik weer, Eerste Kerstdag overleefd. Tweede Schoonfamilie/Kliekjesdag is niet aan mij besteed, vanwege het absent zijn van een schoonfamilie en van kliekjes. Ergens moet me dat een triest gevoel opgeven want ik 'vier' Tweede Kerstdag dus niet echt volop maar van de andere kant.... Wie wacht er nou op schoonfamilie en kliekjes?
Die is zó niet leuk nee. Beetje eng ook, het is te gelikt zeg maarquote:Op donderdag 25 december 2008 23:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
saai en raar
de polar express....
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef Sersjee het volgende:Sweet Caroline
![]()
Neil is een freakin' held! Heb de man dit jaar live gezien, was fantastisch!
My sentiments exactlyquote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef Cee het volgende:
Ben ik weer, Eerste Kerstdag overleefd. Tweede Schoonfamilie/Kliekjesdag is niet aan mij besteed, vanwege het absent zijn van een schoonfamilie en van kliekjes. Ergens moet me dat een triest gevoel opgeven want ik 'vier' Tweede Kerstdag dus niet echt volop maar van de andere kant.... Wie wacht er nou op schoonfamilie en kliekjes?
Mn vent heeft ook geen familie (dat zijn echt onaardige mensen) dus tweede kerstdag vieren we ook niet echt, behalve door lekker lang uit te slapen en ongelovelijk lui dmet de pyama aan tv te staren of radio te luisteren...heeerlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef Cee het volgende:
Je hebt toch wel meegezongen hequote:Op donderdag 25 december 2008 23:44 schreef Cee het volgende:
SWEET CAROLINE! Werkelijk waar een van mijn favoriete nummers ooit.
Ik vind het gourmetten op 1e kerstdag altijd wel gezellig en vooral lekkerquote:Op donderdag 25 december 2008 23:43 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |