als het niet Schnappie is ...laat maar zien wat je hebquote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb er een middeltje voor, maar het is wel extreem en ik denk niet dat je er blij mee zult zijn.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op hyves staan en dan zeuren over privacy
ja raarrr hequote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op hyves staan en dan zeuren over privacy
Nou, dit. Het is erger dan Schnappie dus klikken op eigen risico.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als het niet Schnappie is ...laat maar zien wat je heb
Heerlijk boek is dat. Ik kan je het boek van Stenders ook zeer aanradenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef Treezz het volgende:
k heb het boek van gerard ekdom gekregen voor m'n verjaardag.. en nu
ben ik op youtube aan het kijken welk liedje hiij bedoelt.. en iedere keer als ik het begin tune begint is het van..; ooooh dat liedje
Wederomquote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Treezz het volgende:
mensen ik ga d'r vandoortot wederziens!
is dat ook zoiets ja??quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heerlijk boek is dat. Ik kan je het boek van Stenders ook zeer aanraden
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, dit. Het is erger dan Schnappie dus klikken op eigen risico.
tot zo?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Treezz het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heerlijk boek is dat. Ik kan je het boek van Stenders ook zeer aanraden
Is een terugblik op Rob's roerige carrière, waarbij hij niet iedereen spaart...quote:
ja zoietsquote:
dat hebben we vaker gehoordquote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Treezz het volgende:
Morgen weer een dag hequote:Op donderdag 25 december 2008 23:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Jawel ! Even aan het bijkomen van kerst. Alles ligt hier al op bed, dus ik volg strakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |