Tijdens TopSR heeft hij de 21-24 shift en vanaf januari weer elke vrijdag van 22 tot 1. Zn producer Kevin hangt hier dan ook rond en hij luistert graag naar onze adviezenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef Treezz het volgende:
[..]
heb 'n net 5 sec. toegevoegd![]()
wanneer moet ie altijd radio maken? wanneer was dat toch alweer?
Wordt Llink!quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
rudy dient meer zendtijd te krijgen
die heb ik ..quote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vrjdag na EkstraWeekend (lekker druk hier dan)
wat is jou hyves?
Ik weet hetquote:
Jij leest het woord verkeerdquote:
En babbelt ie wat en gaat ie wat pingelen met z'n gitaar en geeft ie boxershorts weg. ?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tijdens TopSR heeft hij de 21-24 shift en vanaf januari weer elke vrijdag van 22 tot 1. Zn producer Kevin hangt hier dan ook rond en hij luistert graag naar onze adviezen
zit die niet "opslot" dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef Treezz het volgende:
[..]
die heb ik ..
maar die ga ik niet vrijgeven vanwege de privacy
4 minder en ik heb er ook 200quote:Op donderdag 25 december 2008 23:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit die niet "opslot" dan?
http://muisje-eliza.hyves.nl/
nog 4 en ik heb 200 vriendjes
zal d'r over nadenkenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit die niet "opslot" dan?
http://muisje-eliza.hyves.nl/
nog 4 en ik heb 200 vriendjes
Euh... neej.quote:
Dat laat hij aan Rudy over.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:32 schreef Treezz het volgende:
[..]
En babbelt ie wat en gaat ie wat pingelen met z'n gitaar en geeft ie boxershorts weg. ?
Sinds MYA na Ekstra Weekend komt.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:32 schreef Susi het volgende:
Sinds wanneer is Rudy Der Rudy trouwens ?
*newbie alert*
op hyves staan en dan zeuren over privacyquote:Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef Treezz het volgende:
[..]
die heb ik ..
maar die ga ik niet vrijgeven vanwege de privacy
ik wil vriendjes die ik "ken"..niet van die wannabe friends. Dus mensen van hier ken ik, en dat vind ik leukquote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
4 minder en ik heb er ook 200![]()
.
Jij bent toch niet zo iemand die perse veel vriendjes wil he?
Jaquote:
Ik heb er een middeltje voor, maar het is wel extreem en ik denk niet dat je er blij mee zult zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef muisje-eliza het volgende:
kut K3 lied...kheb het nog in mn hoofd
Gelukkigquote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil vriendjes die ik "ken"..niet van die wannabe friends. Dus mensen van hier ken ik, en dat vind ik leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |