Sara Kroos praat sneller en heeft een hogere stem. Misschien zijn er gelijkenissen, maar mij zijn ze iig niet opgevallen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Intrepidity het volgende:
Roosmarijn klinkt als Sara Kroos (imo)
zal ze niet erg vinden dat je dat zegtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Intrepidity het volgende:
Roosmarijn is veel leuker dan Sara.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef Intrepidity het volgende:
Alsjeblieft: .................,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!??????????quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is een van de weinige reeksen die sneller groeit terwijl de andere qua postaantal afneemt vandaar dat vergelijk van boris niets zegt 3fm nam december bijna alle posts voor haar rekening
Haaiquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaai haaai!
Ha die roos !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaai haaai!
Ik mis de hoofdletters en dubbele punten (en puntkomma's, maar die gebruik je op dit forum eigenlijk nooit).quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alsjeblieft: .................,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!??????????
Dan kun je die de volgende keer gebruiken.
bijzonder goede nachtquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef antiroos het volgende:
haaai haaai!
Dat ik minder postte kwam denk ik doordat de topics zo hard gingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is een van de weinige reeksen die sneller groeit terwijl de andere qua postaantal afneemt vandaar dat vergelijk van boris niets zegt 3fm nam december bijna alle posts voor haar rekening
Je leert een kleuter ook niet meteen het hele alfabet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik mis de hoofdletters en dubbele punten (en puntkomma's, maar die gebruik je op dit forum eigenlijk nooit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |