Zoiets ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:15 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat is zó tofEerst een paar uur herinneringen ophalen, en daarna los
En die dag erna ->quote:Op donderdag 25 december 2008 13:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
lekker gegeten... zo ff naar opa en omamorgen gourmetten
juhquote:
Zondag heb ik nog niets geplandquote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
juhen zondagochtend maat van me op zoeken, smiddags met vrienden motor rijden, en savonds met oude lui vd havo karten, en dan is het al weer maandag en moet ik werken, en voor je het weet is het 2009
Weet je al waarheen, met wie etcquote:Op donderdag 25 december 2008 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
tvpvolgend jaar met kerst ga ik op vakantie 2 weken lang
Mijn halve familie heeft ook griep, inclusief omaquote:Op donderdag 25 december 2008 14:33 schreef Nielez het volgende:
"Te ziek met kerst om te fokken?"
Ook een primeur.
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Altijd al iets met economie willen doen. Vroeg me als blaag altijd al af wat nou die inmense pagina met cijfertjes in de krant was. Nadat ik daarachter was gekomen alles een tijdje gevolgd, daarna moest ik natuurlijk aandelen kopen van m'n spaarcentjes. Na 8 weken m'n moeder gek gezeurd te hebben eindelijk naar de lokale Rabobank, "ik wil graag aandelen kopen", dat gezicht van die receptioniste. Maar goed ik stond erop, dus daadwerkelijk zo'n kamer in met een aandelenadviseur. Ik wilde graag 8 ABNamro-aandelen van m'n 100 gulden spaargeld
. Die man mij uitgelegd dat 't niet erg handig was en dat ik nog ffkes verder moest sparen, wel een mooi boek aan over gehouden overigens
.
Nu ben ik bijna klaar met m'n master Economics & ICT en studeer ik af op 't onderwerp algorithmic trading.
welk woord moet k dan voor kiezen?quote:
t is dat die ene kerel al van mn control v weg is anders had ik m nog een keer gepostquote:
Nee, wat is 'tquote:Op donderdag 25 december 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
welk woord moet k dan voor kiezen?
Ik volg 't wel op de voet en heb een portefeuille, maar meer voor 't leereffect dan dat ik er financieel beter van wordquote:
lesbischquote:
Je hebt heul wel letter-rummikub mevrouw morganequote:Op donderdag 25 december 2008 17:20 schreef morgane het volgende:
wtfdat spel heet nog altijd Scrabble. Rummikub ziet er zo uit:
12345678910111213
dan had je het niet van boven naar beneden ''gelegd'' in je postquote:Op donderdag 25 december 2008 17:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt heul wel letter-rummikub mevrouw morgane.
Jawel, links naar rechts bedoel je denk ikquote:Op donderdag 25 december 2008 17:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan had je het niet van boven naar beneden ''gelegd'' in je post
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:20 schreef morgane het volgende:
Zelfs Age of Empires 2 doet het niet.
Dat was het nabootsen van 't spellen per letterquote:Op donderdag 25 december 2008 17:50 schreef swarmahoer het volgende:
dan had je het niet van boven naar beneden ''gelegd'' in je post
Keen?:')quote:Op donderdag 25 december 2008 18:10 schreef swarmahoer het volgende:
je zocht toch n spelletje dat je computer wél aankon?
:pquote:
jo, diner verkeerd gevallenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:06 schreef swarmahoer het volgende:
cp leer je smileys eens uit je hoofd prutser
Beenhamquote:
l a m a ' squote:Op donderdag 25 december 2008 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
lekker
ow 3x raden wat er nu op tv is
Wilde je zusje zeker zien he.quote:
Harry sPotterquote:
Denk het, ken tatata iig nietquote:Op donderdag 25 december 2008 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
22:40 Hans Liberg met Tatata, is dat een nieuwe show?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
laat je nu niet gek maken cp, dalijk valt het allemaal tegen en zit je hier met n kut humeur
quote:
Jazekerquote:
Nogal wiedesquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef swarmahoer het volgende:
fok was echt heel rustigt leek wel de hele dag 12 uur savonds ofzo
ik heb wel redelijk de hele dag op fok gehangenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nogal wiedes.
Net alsof jij de hele dag op fok gehangen hebt? Ik zag op pag. 1 wel iets over spelletjes?.
Lijkt me wel. Nadeeltje: ik heb inmiddels nog vier of vijf boeken op de plank staan die gelezen moeten worden, en een flinke wishlistquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
ach kan je iig weer n paar avonden vullen toch ?
Ook mogguh Yashiquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben dat hele kerstgebeuren nu alweer zat
Damn dat is feest ja, kerststressquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanavond komen oom en tante + 2 neefjes hier eten, hele keuken staat op zijn kop..
+ dat de kans dat mijn moeder dus nu in de stress schiet 200% is. Dus dat ik mij maar boven ergens veilig opsluit ofzo.
Verwijt ze gewoon dat ze niet zo moet stressen elke keer met de kerst. Wie kaatst...quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het probleem is alleen, dat als je dat doetJe weer gezeik krijgt over het jaaa en je helpt nooit meeee, zit alleen maar boven, blijf dan in Nijmegen, blabla.
Ik durf 100 euro te wedden dat me dat vanavond naar de kop geslingerd gaat worden.
Wat eet je met het kerstontbijt dan? Borsjt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga mezelf naar beneden wagen om te proberen het kerstontbijt te maken..
Maar ik werd net al misselijk van al die geuren in de keuken
Ik vind het wel leuk. We zijn allemaal volwassen maar we worden nog steeds door onze ouders rondgecommandeerdquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik kreeg net al 't verwijt dat ik teveel boven zit en daardoor de helft maar meekrijg, na 't vragen van een doodnormale vraag
.
paece maaaan
Gooi iets in de war. Kan je lachenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de croissantjes staan klaar voor de oven.. Mijn moeder loopt op schema en is heel vrolijk
Dat noemt men ook wel ophopen, straks komt alles er in 3min uit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, de croissantjes staan klaar voor de oven.. Mijn moeder loopt op schema en is heel vrolijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef zagevent het volgende:
Komt Jantje bij zijn toekomstige schoonvader om toestemming te vragen om met zijn dochter te trouwen.
Jantje: Ik kom u om de vagina van uw dochter te vragen.
Pa: Hahaha, grapjas, je zult zeker de hand van mijn dochter bedoelen.
Jantje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Nee hoor. Mijn moeder is de rust zelvequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige die geen enorm gestresste ouders heeft?
Oui.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige die geen enorm gestresste ouders heeft?
Jullie eten afhaalchinees?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn moeder is de rust zelve
Die van mij ook. Maar die hoefde dan gisteren ook alleen een amuse van 2 min. en een voorgerecht van 5 min. te makenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn moeder is de rust zelve
Maar nog steeds. Veel werk != stress. Denk ik danquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maar die hoefde dan gisteren ook alleen een amuse van 2 min. en een voorgerecht van 5 min. te maken. Degenen met het meeste werk waren m'n zus en ik
.
Ah tof.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ze weet wat ze doet en ze maakt zich niet zo druk om alles wat er mis zou kunnen gaan.
Bluf bluf!quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb de "pak dadelijk de bus maar" opmerking al gekregen
Zit te denken of ik het nog echt ga doen ook
Altijd praktisch, jijquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah het nadeel is dat het zonde is vant geld qua reiskosten, want moet morgen gewoon weer werken.
Ik heb gisteren Transporter 3 gezien eindelijk, kan me voorstllen dat je hem op je kerst wilquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had Jason Statham gevraagd voor kerst maar niet gekregen
jij vond het toch ook wel leuk neem ik aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn ouders waren belachelijk blij mij weer te zien en ik vond twee dagen meer dan genoeg, ben gisteren met de laastte trein terug naar Nijmegen gegaan
En was vannacht om half 4 thuis
quote:
quote:
Wij zijn The Godfather van de Nijmegen reeks ja.quote:
Mooi snoetje, maar super vervelend inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
I moet zeggen ik vind die chick wel rete irritant
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja en zij krijgt wel een Jason Statham
Omdat wij dom zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:51 schreef Yashaaaaa het volgende:! Wij zijn ook zo voorspelbaar he..
Maar als jullie mannen ons toch zo goed doorhebben, waarom gedragen jullie je er niet naar dan
i second thatquote:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja precies, en daar gaat ie dan mee lopen batsen
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hou, heb je weer gesnoven/geslikt/gespoten?
Nee hoor, ja nou ja een beetje dan. Ik ga zo wegquote:
Ik ga eerst uit eten met wat vrienden en vriendinnen, daarna gezellig een club opzoeken in Doetinchem. Ik heb er zin inquote:
Geen wijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, hier komen zo oom en tante + mijn twee hilarische neefjes langs dus hoop dat het gezellig wordt.
Mama heeft niet eens wijn voor mij in huis gehaald
ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wijn, soms want dat drink ik stukken minder snel dan bier
het zit altijd in glasquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
oke het scheelt of het in een glas zit, of in een fles![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]Toen was ik wel redelijk mijn grens kwijt ja
quote:
100%.quote:
Welk topic?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pietje , zet je vast ene topic klaar ?
#305 waarin CP scoort bij de dames!quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Madagascar op BBCen D_K topic 305 natuurlijk
Ok ik neem het terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |