Hmm... Eens kijken of ik ook wifi kan. Zal wel niet...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tiepen gaat niet snel mobiel en de wifi is uigevallen dus zit op gprs, langzaam aan dus voor mij nu. Morgen fixen, nu niet
En dan nog een naamsaanpassing naar iMookquote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
iMaciPhone
, nu nog een macbook
.
Wat zij zegtquote:
Dag!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga nu dus wel slapen, laten we hopen dat ik niet wakker wordt door trillingen en zweetplasjes.
Ik zou er het liefste meteen 1 gaan halen (macbook), maar ik weet nu al dat dan de maand te lang gaat zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 02:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De laatste 2nu de eerste nog
Trusten en jij ook fijne feestdagenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
En oja, slaap lekker iedereen straks, fijne nacht, draaize Guis, en fijne feestdagen iedereen!
Neeeeeeeeeeejquote:Op donderdag 25 december 2008 02:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga nu dus wel slapen, laten we hopen dat ik niet wakker wordt door trillingen en zweetplasjes.
Misschien moet je ook gaan slapen dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeej, dan is het topic bijan dood
.
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
En oja, slaap lekker iedereen straks, fijne nacht, draaize Guis, en fijne feestdagen iedereen!
Trustequote:
Werk zequote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
Langs jou of in mijn eigen bedquote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gaan slapen dan.
Ik moet nog verhuizen....quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou er het liefste meteen 1 gaan halen (macbook), maar ik weet nu al dat dan de maand te lang gaat zijn.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Litton-Lane het volgende:
@ TT
Zolang we maar in de top 10 blijven
Wifi is uigevallen omdat de router al een tijdje raar doetnog geen zin gehad, morgen tijd zat....
Mars!
Op mij toch niet? Ik spam nooit.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
OWJAH NOOOOOORTJE Dit is ook min of meer een naamtopic voor jou alleen wilde ik je naam niet gebruiken en slaat deze TT op bijna iedereen.
Was dat niet spreid je winstkansen?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Liefde is als zuurstof?
Speltip 7: weet waar je kansen liggen...
Uiteraard nietquote:Op donderdag 25 december 2008 02:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op mij toch niet? Ik spam nooit.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Liefde is als zuurstof?
Speltip 7: weet waar je kansen liggen...
Die is beterquote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was dat niet spreid je winstkansen?
grumbelquote:Op donderdag 25 december 2008 02:36 schreef Guis het volgende:
Sjeize...
Ik krijg MSN Messenger niet am praat.
Toet mier lijt!
Verhuizen en apple's zijn beide duurquote:Op donderdag 25 december 2008 02:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet nog verhuizen....
Ook maar even niet, dacht ik zo.
Maarquote:
wijquote:
wel!quote:
heb shirts kunnen kopen dankzij andermans donaties?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik
Ik niet meer sinds ik een paar biertjes op hebquote:
Zie vorig topic en hou erover opquote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
heb shirts kunnen kopen dankzij andermans donaties?
Woei! een man naar mijn hartquote:
Kap daar nou eens meequote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
heb shirts kunnen kopen dankzij andermans donaties?
Wat ga je maken en bezorg je ook?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:45 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb trek.
Nou omdat je zo aandringt danquote:
Als ik nu aan het bier zou gaan beginnen kan ik beter 5 hamburgers bestellen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds ik een paar biertjes op heb.
quote:
Hamburgers zo te zienquote:Op donderdag 25 december 2008 02:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat ga je maken en bezorg je ook?
Ik dacht dat Guis hamburgers ging bakken.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat ga je maken en bezorg je ook?
Sirolf.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:50 schreef SHE het volgende:
Hoe heette de user ook alweer die alles opnam ?
Ik zoek het fragment van vanmorgen toen mijn liedje eindelijk werd gedraaid.
Jou naam komt me bekend voorquote:Op donderdag 25 december 2008 02:50 schreef SHE het volgende:
Trustequote:
Elvis Costello zong een liedje over haar.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jou naam komt me bekend voor.
Toffe actie.
En Paul?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:53 schreef peeet1 het volgende:
Het moment dat Giel Coen en Sander daar kreeg ik ook vochtige ogen van
Whehe weer een keetje sander ipv paulquote:
Paul wordt stelselmatig met terugwerkende kracht uit het huis gehaald.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe weer een keetje sander ipv paul. Die typo heb ik al vaker gezien
.
Ik hoorde het inderdaad voorbij komen. Ik denk dat sirolf dat wel zal hebben.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:50 schreef SHE het volgende:
Verstandig. Zou ik ook moeten doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde het inderdaad voorbij komen. Ik denk dat sirolf dat wel zal hebben.
Ik ga mobiel internet maar eens utrzetten en richring ogen dicht
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 02:57 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde het inderdaad voorbij komen. Ik denk dat sirolf dat wel zal hebben.
Ik ga mobiel internet maar eens utrzetten en richring ogen dicht
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:57 schreef Guis het volgende:
Lieve mensen...
Ik slinger de auto aan.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:57 schreef Guis het volgende:
Lieve mensen...
Ik slinger de auto aan.
quote:
Ja, vlak mij maar uit.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:58 schreef DaMook het volgende:
Het is weer als vanouds, DM blijft als laatste over in het topic
.
Ik wilde je nog noemen , maar toen zag ikquote:
Toen nam ik aan dat je ook zou gaanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Verstandig. Zou ik ook moeten doen.
Ah WH is er ook nogquote:Op donderdag 25 december 2008 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Guis, veel sterkte met dat takke-eind naar je huis, alleen in de auto in het donker op een stille snelweg
Tof van je dat je me verstandig inschat.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde je nog noemen , maar toen zag ik
[..]
Toen nam ik aan dat je ook zou gaan.
Dat ben je niet ?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tof van je dat je me verstandig inschat.
Goh herkenbaarquote:
quote:
OEHquote:Op donderdag 25 december 2008 03:05 schreef peeet1 het volgende:
[..]
bedankt 44 uur niet slapen is toch niet zo goed voor mij
Slapen wordt overgewaardeerd.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:05 schreef peeet1 het volgende:
[..]
bedankt 44 uur niet slapen is toch niet zo goed voor mij
quote:
Het erin kruipen vind ik ook altijd wel lekker, vooral na een avond lekker doorhalenquote:Op donderdag 25 december 2008 03:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Slapen wordt overgewaardeerd.
Uitslapen daarentegen...
heb je dan ook haar telefoonnummerquote:Op donderdag 25 december 2008 03:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
OEHjij hebt mijn vriendinnetje als ava
![]()
Truste.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het erin kruipen vind ik ook altijd wel lekker, vooral na een avond lekker doorhalen.
Van wie? Mobiel zie ik geen avatars.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:09 schreef peeet1 het volgende:
[..]
heb je dan ook haar telefoonnummer![]()
Wie weetquote:Op donderdag 25 december 2008 03:09 schreef peeet1 het volgende:
[..]
heb je dan ook haar telefoonnummer![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van wie? Mobiel zie ik geen avatars.
Dat is bij mij ook, heerlijk vind ik datquote:Op donderdag 25 december 2008 03:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das het nadeel van bij mn ouders zijn. Om de een of andere reden is dat bed in de winter onder de dekens kouder als ik erin kruip dan boven de dekens.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Van wie? Mobiel zie ik geen avatars.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh, wil je haar spreken dan? Ze ligt nu naast me.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh, wil je haar spreken dan? Ze ligt nu naast me.
Ik nietquote:Op donderdag 25 december 2008 03:18 schreef Marc63 het volgende:
Zijn jullie je nou allemaal stilletjes in slaap aan het huilen?
Keet Nesj - Mouthwashquote:Op donderdag 25 december 2008 03:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik nietheb eindelijk weer eens tijd om andere topics bij te gaan houden
.
Lekker nummer dit trouwens, naam even kwijt
.
Het is dat ik weet dat jij een kloon van mij bent, anders hadden we ruzie omdat mijn vriending bij jou isquote:Op donderdag 25 december 2008 03:26 schreef Marc63 het volgende:
Oh. Ilse is uitgerust, we kunnen weer. Weltrusten allemaal
Dan zal ik het licht hier maar uit doenquote:
Dat jij dat in het donker geplaatst krijgtquote:Op donderdag 25 december 2008 03:56 schreef peeet1 het volgende:
de finale Serious Request deel 1-2
http://i44.tinypic.com/2s7cd9k.gif
http://i2.ytimg.com/vi/9QJIGUljb9g/default.jpg
de finale Serious Request deel 2-2
Verkrijgbaar bij O2 (alleen heel wat letters weghalen).quote:Op donderdag 25 december 2008 02:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dan nog een naamsaanpassing naar iMook
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij dat in het donker geplaatst krijgt. Ik deed net het licht uit
.
Eigenlijk had ik er ook moeten zijn, maar ik kon de reeks niet vinden.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:58 schreef DaMook het volgende:
Het is weer als vanouds, DM blijft als laatste over in het topic
.
Wil niet zeggen dat ik al weg benquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik er ook moeten zijn, maar ik kon de reeks niet vinden.
Ik heb zelfs de luxe in meerdere topics te reageren.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik al weg ben, heb eindelijk tijd om de dingen buiten het SR topic weer bij te lezen
.
Best lekker tot nu toequote:Op donderdag 25 december 2008 04:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik weet niet of ik de Top SR moet beluisteren.
Ik ookquote:Op donderdag 25 december 2008 04:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de luxe in meerdere topics te reageren.
Niet hierquote:Op donderdag 25 december 2008 04:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oke, ik was andere topics aan het volspammen.
Ik wil voor morgen op 14000 zitten.
LAPOquote:Op donderdag 25 december 2008 04:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet hier. Ik wil de lapo van deze nacht hebben
. Al denk ik dat de fipo van deze ochtend ook niet lang meer op zich laat wachten
.
Dacht het nietquote:
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 04:19 schreef DaMook het volgende:
Naja toch maar eens slapen, moet morgenmiddag weer fris en fruitig (
) bij oma op bezoek
.
Truste![]()
.
dank jequote:Op donderdag 25 december 2008 04:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Truste DaMook. Ik los je wel af.
Kan ik ook meteen inrukken.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Truste DaMook. Ik los je wel af.
Verkapte-ik-heb-een-iPhone-post.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
dank jevanuit bed op mijn iPhone
.
baggerenquote:Op donderdag 25 december 2008 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
Jullie zitten gewoon weer in dat 3FM topic te spammen
Ik heb een LG chocolate. Kun je het daar ei'k ook mee?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
baggeren
*nu ook vanuit bed kan baggeren met mijn LG KC910![]()
Je bed is om te slapenquote:Op donderdag 25 december 2008 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
baggeren
*nu ook vanuit bed kan baggeren met mijn LG KC910![]()
Zijn dat nog steeds requests?quote:
en om 3fm sr in te kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 04:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je bed is om te slapen![]()
o.a. dan![]()
Waar zie je dat dan? Ik zie niks.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Wel handig dat je nu ook ziet wat ze draaien
Wordt je altijd 2 minuten voor je alarm wakker?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Sterf. Mijn wekker gaat ook af als 'ie uit staat -_-
En hij stond op 04.45
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? Ik zie niks.
Wat een rare wekker heb jij.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn wekker gaat ook af als 'ie uit staat -_-
Maar hij wekt welquote:Op donderdag 25 december 2008 04:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat een rare wekker heb jij.
Of hij loopt gewoon voorquote:Op donderdag 25 december 2008 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt je altijd 2 minuten voor je alarm wakker?
Ik had geen OP gezienquote:Op donderdag 25 december 2008 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had een stream uit de OP aangeklikt.
quote:
Ik wist er ook niet van tot ik gister per ongeluk een topic opendequote:Op donderdag 25 december 2008 04:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik had geen OP gezien![]()
Ah, we zitten dus in het afkicktopic
Bedoel je niet zes nachten?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wist er ook niet van tot ik gister per ongeluk een topic opende
De behandeling duurt zes dagen
Mr.Big![]()
Dat verschilt per individu. In jouw geval wel ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 05:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bedoel je niet zes nachten?
Zegt de grootste nachtbrakerquote:Op donderdag 25 december 2008 05:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verschilt per individu. In jouw geval wel ja.
Ik hou niet van half werk.quote:Op donderdag 25 december 2008 05:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zegt de grootste nachtbraker
Dat was me al duidelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 05:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van half werk.
Ik denk totdat de dagpatiënten de behandelruimte opeisen.quote:Op donderdag 25 december 2008 05:51 schreef nachtzuster het volgende:
Tot hoe laat duurt onze therapie Frits?
quote:Op donderdag 25 december 2008 05:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk totdat de dagpatiënten de behandelruimte opeisen.
Iddquote:Op donderdag 25 december 2008 06:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met een stukje American Pie.
quote:Op donderdag 25 december 2008 06:24 schreef nachtzuster het volgende:
The Doors![]()
ik trek het niet lang meer![]()
Saved by the bell.quote:
Last time I checked, yeah.quote:
Nou nog eentje danquote:Op donderdag 25 december 2008 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga nog een laatste keer koffie zetten.
Mwoah. De kleine had er weinig zin in vannacht.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey leuk!
Beetje kunnen slapen?
Agossie en dat na zo'n weekquote:Op donderdag 25 december 2008 06:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
Mwoah. De kleine had er weinig zin in vannacht.
Nah hij mocht tenminste wel eten.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Agossie en dat na zo'n week![]()
Copy.quote:Koffie dan maar
Hij is toch een beetje van slagquote:Op donderdag 25 december 2008 06:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nah hij mocht tenminste wel eten.![]()
Van dit account wel jaquote:Op donderdag 25 december 2008 07:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Laag usernummer heeft hij trouwens. Nog lager dan jij.
No disrespect![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 07:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Van dit account wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zit nog te twijfelen of ik zo een lekkerbekje in het vet zal gooien.quote:Op donderdag 25 december 2008 07:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Is het kerstontbijt al klaar?
Jemigquote:Op donderdag 25 december 2008 07:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik zo een lekkerbekje in het vet zal gooien.
Ik weet wat je denkt.quote:Op donderdag 25 december 2008 07:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jemig![]()
Ik hou het maar bij een stokbroodje denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 25 december 2008 07:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt.
Dat weet jij heul nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 07:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat weet jij heul nie
Gelukkig heb ik genoeg in de vriezer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op donderdag 25 december 2008 07:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik genoeg in de vriezer.
Achja komt dat ook eens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je nog wel brood?
quote:Op donderdag 25 december 2008 07:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Achja komt dat ook eens op![]()
Had je nog wel brood?
Tweede kerstdag eet ik niet thuis dus dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het brood dat ik nog heb is niet meer vers maar ik heb wel crackers en zuivel en een appel.![]()
Als het echt nodig is is er vast nog wel een Turks avondwinkeltje open ofzo.
Slapen is voor mietjes :-)quote:Op donderdag 25 december 2008 08:00 schreef nachtzuster het volgende:
Die playlist is wel handig, straks John Travolta![]()
![]()
Daarna ga ik maar es slapen![]()
Nachtzuster is geen mietje hoor.quote:
Alleen Michiel.quote:
quote:Tis dat ik net nog koffie gehaald heb
Goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind jij mensen die niet kunnen slapen omdat ze net koffie hebben gedronken ook zo gek?
Mogguhquote:Op donderdag 25 december 2008 08:15 schreef Sirolf het volgende:
En nu ook nog eens Prince erachteraan!
Ohja, mogge!
quote:Op donderdag 25 december 2008 08:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Goed idee.
Vind jij mensen die niet kunnen slapen omdat ze net koffie hebben gedronken ook zo gek?
Ja echt idioot gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was ook echt de laatste
Een flash stream is er niet, maar je kan de shoutcast stream proberen. Zie de OP.quote:Op donderdag 25 december 2008 08:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
Heeft iemand een flash stream, WMP wil hier niet zo?
Danke danke.quote:
FOK FTW!quote:Op donderdag 25 december 2008 08:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dan maak ik de shift tot 9 uur ook wel even af. Omdat Michiel zo gezellig meefokt.
Naaktfoto's worden in januari ergens gemaakt, foto's van het bezoek staan hier: [Fotoreportage] FOK! in het glazenhuis!quote:Op donderdag 25 december 2008 08:32 schreef MichielV het volgende:
[..]
FOK FTW!
Zijn er trouwens nog foto's van de actie van SHE? Ik zit hier ook een beetje eenzaam te zijn he
Ik denk niet dat hij dat bedoelt.quote:Op donderdag 25 december 2008 08:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Naaktfoto's worden in januari ergens gemaakt, foto's van het bezoek staan hier: [Fotoreportage] FOK! in het glazenhuis!
Nee, hehe. Oh trouwens, SHE kun je hier bekijken: http://fotoboek.fok.nl/SHE . Nog niet naakt, maar kun je wel zien wie het isquote:Op donderdag 25 december 2008 08:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat bedoelt.
Ah, dacht dat het tot 10 uur wasquote:Op donderdag 25 december 2008 08:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dan maak ik de shift tot 9 uur ook wel even af. Omdat Michiel zo gezellig meefokt.
Vanaf 6 uur. En daar ben ik voorlopig nog niet van af :-)quote:Op donderdag 25 december 2008 08:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Vanaf hoe lang zit je eigenlijk al Michiel?
quote:Op donderdag 25 december 2008 08:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jullie zijn de hele nacht wakker gebleven?
Hey Dolfg! Jij hier?quote:Op donderdag 25 december 2008 08:41 schreef dolfg het volgende:
My lord, wat moet ik afkicken van deze dagen.
Wel een uurtje langer geslapen, da's ook wat waard!
Hee, Michiel in het huis!
Afkicktherapiequote:Op donderdag 25 december 2008 08:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jullie zijn de hele nacht wakker gebleven?
Maar OH wat is het het waard!quote:Op donderdag 25 december 2008 08:46 schreef dolfg het volgende:
Ja joh, al dagen!
Ik ben je allergrootste fan, dat weet je toch?
Zonder dollen, fantastisch gedaan man!
En ook nog beginnend papa zijn, wat een leven.
Al gesloopt tot de paasdagen waarschijnlijk?
quote:Op donderdag 25 december 2008 08:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Afkicktherapie
Volgens mij slaat de behandeling wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook best vroeg hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 08:49 schreef --Christiaan-- het volgende:
Haha, ik moest om half acht opstaan, vond ik al veel te vroeg. Nu werk.
Deze gaat al meer dan zes uur mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 08:53 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, zijn er alsnog 3 topics doorheen gegaan vannachtIk dacht dat het tempo omlaag was gegaan...
Fijne dag Miamquote:Op donderdag 25 december 2008 08:52 schreef Miam het volgende:
Ik ga genieten van mijn laatste vrije dagje
Tot later en voor iedereen die nog gaat slapen, weltrusten.
Welterusten nachtzusterquote:
Heb jij daar ook iets mee te maken?quote:Op donderdag 25 december 2008 09:12 schreef dolfg het volgende:
804.000 kijkers voor de finale.
Niet verkeerd!
Van het zelfdequote:Op donderdag 25 december 2008 09:10 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Hopelijk gaat de SC niet meer zo hard, ik ben tijdens SR maar weggebleven
Prettige kerstdagen allemaal!
Thanksssquote:
Ik hoop dat het_fokschaap wakker is en online.quote:Op donderdag 25 december 2008 09:22 schreef Sersjee het volgende:
Oe, over 10 min. komt Als je begrijpt wat ik bedoel op RTL7! Het is in huize Sersjee traditie die te kijken als ie op tv komt
quote:Op donderdag 25 december 2008 09:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoop dat het_fokschaap wakker is en online.
Top. Dank.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:06 schreef borisz het volgende:
[..]
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
Ik heb hem ook opstaan.quote:
*Stil is*quote:Op donderdag 25 december 2008 02:53 schreef peeet1 het volgende:
Het moment dat Giel Coen Paul en Sander daar kreeg ik ook vochtige ogen van
Da's al een aardig bedragjequote:Op donderdag 25 december 2008 10:09 schreef muisje-eliza het volgende:
woooooooooooowwwwwww
http://cgi.ebay.nl/2-uur-durende-DJ-Set-v-Sandstorm-gesigneerde-jaarmix_W0QQitemZ130276008449QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_146?hash=item130276008449&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
En doei weer, zusje en zwager zijn onderweg hier naartoe voor een lekker ontbijtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |