Maar hij wekt welquote:Op donderdag 25 december 2008 04:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat een rare wekker heb jij.
Of hij loopt gewoon voorquote:Op donderdag 25 december 2008 04:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wordt je altijd 2 minuten voor je alarm wakker?
Ik had geen OP gezienquote:Op donderdag 25 december 2008 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had een stream uit de OP aangeklikt.
quote:
Ik wist er ook niet van tot ik gister per ongeluk een topic opendequote:Op donderdag 25 december 2008 04:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik had geen OP gezien![]()
Ah, we zitten dus in het afkicktopic
Bedoel je niet zes nachten?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wist er ook niet van tot ik gister per ongeluk een topic opende
De behandeling duurt zes dagen
Mr.Big![]()
Dat verschilt per individu. In jouw geval wel ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 05:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bedoel je niet zes nachten?
Zegt de grootste nachtbrakerquote:Op donderdag 25 december 2008 05:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verschilt per individu. In jouw geval wel ja.
Ik hou niet van half werk.quote:Op donderdag 25 december 2008 05:10 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Zegt de grootste nachtbraker
Dat was me al duidelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 05:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van half werk.
Ik denk totdat de dagpatiënten de behandelruimte opeisen.quote:Op donderdag 25 december 2008 05:51 schreef nachtzuster het volgende:
Tot hoe laat duurt onze therapie Frits?
quote:Op donderdag 25 december 2008 05:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk totdat de dagpatiënten de behandelruimte opeisen.
Iddquote:Op donderdag 25 december 2008 06:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met een stukje American Pie.
quote:Op donderdag 25 december 2008 06:24 schreef nachtzuster het volgende:
The Doors![]()
ik trek het niet lang meer![]()
Saved by the bell.quote:
Last time I checked, yeah.quote:
Nou nog eentje danquote:Op donderdag 25 december 2008 06:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga nog een laatste keer koffie zetten.
Mwoah. De kleine had er weinig zin in vannacht.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:41 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey leuk!
Beetje kunnen slapen?
Agossie en dat na zo'n weekquote:Op donderdag 25 december 2008 06:43 schreef MichielV het volgende:
[..]
Mwoah. De kleine had er weinig zin in vannacht.
Nah hij mocht tenminste wel eten.quote:Op donderdag 25 december 2008 06:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Agossie en dat na zo'n week![]()
Copy.quote:Koffie dan maar
Hij is toch een beetje van slagquote:Op donderdag 25 december 2008 06:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nah hij mocht tenminste wel eten.![]()
Van dit account wel jaquote:Op donderdag 25 december 2008 07:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Laag usernummer heeft hij trouwens. Nog lager dan jij.
No disrespect![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 07:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Van dit account wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zit nog te twijfelen of ik zo een lekkerbekje in het vet zal gooien.quote:Op donderdag 25 december 2008 07:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Is het kerstontbijt al klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |