ja, ik zet 'm even in de mentale wachtrij, komt goed, ok?quote:foto Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
Mirjaaam, mag ik deze misschien in het originele formaat?
http://i.fokzine.net/upload/081224_1150_SR10.JPG
Doe ikquote:foto Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, ik zet 'm even in de mentale wachtrij, komt goed, ok?
pm me anders ff
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
Mirjaaam, mag ik deze misschien in het originele formaat?
http://i.fokzine.net/upload/081224_1150_SR10.JPG
...want zoals een echte FOK!'er -en zeker de crew- weet heette FOK! eerst zo...quote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Giel, welbekend met FOK! of 'FOK!zine' zoals hij het noemde
Ik ben geen echte 'FOK!'er'.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
...want zoals een echte FOK!'er -en zeker de crew- weet heette FOK! eerst zo...
V.
Je bent uit 1999 V. Dingen zijn veranderdquote:foto Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Ik weet ook wel dat FOK!zine een term uit het verleden is. Alleen weten 99% van de FOK!ers dat niet.quote:foto Op woensdag 24 december 2008 22:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Als ze op school geen geschiedenis leren ...dan maar hierquote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat FOK!zine een term uit het verleden is. Alleen weten 99% van de FOK!ers dat niet.
zeg 'k nietquote:foto Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie is die met die tongpiercing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop