quote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik houd er daarentegen niet van als anderen me uitlachen.
Als je stiekem in de 3FM studio staat te hakkuh?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gek, maar waar. Ook eens gehad. Maar meestal was dat dan uit schaamte
Owjah restaurant hequote:
Ja ik dacht, laat ik een ander eens voelen wat ik dagelijks doormaak.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu deed je het zelf ook, je post editten.
hehequote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Guis... Je bent moe. Rood schuifje != Grijs schuifje (of issie blauw?)
Sorryquote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Ambrosius het volgende:
Topic gaat nog steeds hard zie ik.
Alleen erger ik mezelf er niet aanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik een ander eens voelen wat ik dagelijks doormaak.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je stiekem in de 3FM studio staat te hakkuh?
quote:
Ja en er komen niet eens zo veel mensen (25 man gereserveerd) maar het is mijn eerste kerst daar, dus ik weet niet hoe alles werkt enzo. Alles schijnt namelijk anders te gaan.quote:
Was dat niet toen er een hele groep fokkers was bij .... (metmichiel ? ) .quote:
We zitten denkik allemaal in het SR ritmequote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wel te gek dat jullie hier nog even rondhangen. En dat terwijl er eigenlijk keihard geslapen of gezopen moet worden op dit moment...
Ik ook niet normaal gesproken, echter wel als het drie keer in twee minuten gebeurt.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen erger ik mezelf er niet aan.
Fooi innen is ook makkelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja en er komen niet eens zo veel mensen (25 man gereserveerd) maar het is mijn eerste kerst daar, dus ik weet niet hoe alles werkt enzo. Alles schijnt namelijk anders te gaan.Maar ik mag de makkelijke dingen doen, zoals aperatiefje (spelling?) opnemen en en en nou ja, dat dus.
2 jaar Met Michiel, inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was dat niet toen er een hele groep fokkers was bij .... (metmichiel ? ) .
Gooi die msn nou aanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wel te gek dat jullie hier nog even rondhangen. En dat terwijl er eigenlijk keihard geslapen of gezopen moet worden op dit moment...
Ik wel iig.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:16 schreef Steephsel het volgende:
[..]
We zitten denkik allemaal in het SR ritmeLange nachten
Door SR ging ik steeds rond 4-en slapen, ik zit nog in dat ritmequote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nuquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wie zegt dat we geen pallet pils aan het achterover slaan zijn?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie zegt dat we geen pallet pils aan het achterover slaan zijn?
Great minds?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nu.
.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nu.
.
Haha ja dat herinner zelf ik me nog terwijl ik er niet bij wasquote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2 jaar Met Michiel, inderdaad.
*hakkuh.gif*
Ach...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Slapen, ja. Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
And great namesquote:
Voor 3 jaar waren we niet eens uitgenodigd...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2 jaar Met Michiel, inderdaad.
*hakkuh.gif*
Het is een teken, ik zweer.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
And great names. Al is met de k cooler
.
Ambrosius was net hierquote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef Noortje. het volgende:
Topicdeel klopt nog steeds niet trouwens.
Nietus!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
And great names. Al is met de k cooler
.
quote:
Slijmbal.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef DaMook het volgende:
Ow en we zijn hier natuurlijk ook omdat guis de luisteraars vediend.
Ow en omdat mensen wakker bellen leuke radio oplevert.
Enenen.
Ik kon ook niet, daaromquote:Op donderdag 25 december 2008 02:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor 3 jaar waren we niet eens uitgenodigd...
Ik wíst het!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef het toe. DaMook is een kloon van me. Vandaar de K.
Ik ook vrees ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef DaMook het volgende:
Ik ga harder dan jullie. Ik sta morgen weer in de top zoveel posters
.
Ik zeg net dat ik nog een keer naar de studio wilquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik nog een keer naar de studio wil.
Guis is blij!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef Noortje. het volgende:
Guis hoe vaak ga je deze nacht nog herhalen hoeveel geld er binnen is gehaald?
Ja jij doet vrolijk meequote:
Nee hoor, alleen van MSN af.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Terwijl ik noortje zeker 3 minuten langer uit haar bed heb gehouden is ze ons nu echt ontslipt
En Marc is een kloon van mij vandaar met de cquote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef het toe. DaMook is een kloon van me. Vandaar de K.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja jij doet vrolijk mee. Wat ik niet erg vind
. Of ben ik nou weer een slijmbal
.
Mijn msn staat dag en nacht aan, alleen 99 % van de tijd op afwezigquote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen van MSN af.
Dat is altijd de eerste stap in mijn naar bed gaan.
Nee, ik ben jouw cloon. Vandaar de C.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Marc is een kloon van mij vandaar met de c.
Ik ook, dat laatste. Heb ik tenminste een excuus als ik niet terugpraat als ik geen zin heb in iemand. "Ja maar ik stond toch ook op afwezig?!"quote:Op donderdag 25 december 2008 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn msn staat dag en nacht aan, alleen 99 % van de tijd op afwezig. Ook als ik er ben
.
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Vooral diequote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig maarNee hoor, jij mag dat.
![]()
![]()
Ah het zandmannetje is bij je langsgeweestquote:
Ga vooral doorquote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik lachte mezelf weer eens uit, omdat ikzelf ook een beetje slijmde.
Heb ik ook last van. Heb alleen niet zo'n iDing.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik pak dadelijk misschien nog de mac. Gaat misschien beter met posten dan op dat "i" ding vanuit bed....
Als ik hem sluit kan ik niet openen......
Ik ben te lam om hem op online te zettenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ook, dat laatste. Heb ik tenminste een excuus als ik niet terugpraat als ik geen zin heb in iemand. "Ja maar ik stond toch ook op afwezig?!"
Ik dacht al. Ik voel nattigheid.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik lachte mezelf weer eens uit, omdat ikzelf ook een beetje slijmde.
Heb ik niet nodigquote:Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zodat jij ook een egoboost krijgt?
quote:
Tiepen gaat niet snel mobiel en de wifi is uigevallen dus zit op gprs, langzaam aan dus voor mij nu. Morgen fixen, nu nietquote:Op donderdag 25 december 2008 02:27 schreef Noortje. het volgende:
.. En toen werd het nog rustiger.
Dat is niet altijd vervelendquote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Ik voel nattigheid.
Ik vergeef je.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tiepen gaat niet snel mobiel en de wifi is uigevallen dus zit op gprs, langzaam aan dus voor mij nu. Morgen fixen, nu niet
Dat zijn ontwenningsverschijnselen. Posten is zo verslavend.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik geloof dat ik teveel gespamd heb vandaag, ik sta op en meteen begint mijn arm te steken.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben te lam om hem op online te zetten. Bij mij staat er altijd 3FM Live als ik er ben
(dat nummer wat momenteel speelt in itunes in je naam enzo)
iMacquote:Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Heb alleen niet zo'n iDing.
Ga ik dan ook trillen straks? En en en schuimbekken?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zijn ontwenningsverschijnselen. Posten is zo verslavend.
quote:
Als je te lang wegblijft wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ga ik dan ook trillen straks? En en en schuimbekken?
De laatste 2quote:Op donderdag 25 december 2008 02:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
iMaciPhone
, nu nog een macbook
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |