Wie zegt dat ik niet keihard zuip nuquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wel te gek dat jullie hier nog even rondhangen. En dat terwijl er eigenlijk keihard geslapen of gezopen moet worden op dit moment...
Wie zegt dat we geen pallet pils aan het achterover slaan zijn?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wel te gek dat jullie hier nog even rondhangen. En dat terwijl er eigenlijk keihard geslapen of gezopen moet worden op dit moment...
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie zegt dat we geen pallet pils aan het achterover slaan zijn?
Great minds?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nu.
.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nu.
.
Haha ja dat herinner zelf ik me nog terwijl ik er niet bij wasquote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2 jaar Met Michiel, inderdaad.
*hakkuh.gif*
Ach...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Slapen, ja. Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
And great namesquote:
Voor 3 jaar waren we niet eens uitgenodigd...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2 jaar Met Michiel, inderdaad.
*hakkuh.gif*
Het is een teken, ik zweer.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
And great names. Al is met de k cooler
.
Ambrosius was net hierquote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef Noortje. het volgende:
Topicdeel klopt nog steeds niet trouwens.
Nietus!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
And great names. Al is met de k cooler
.
quote:
Slijmbal.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef DaMook het volgende:
Ow en we zijn hier natuurlijk ook omdat guis de luisteraars vediend.
Ow en omdat mensen wakker bellen leuke radio oplevert.
Enenen.
Ik kon ook niet, daaromquote:Op donderdag 25 december 2008 02:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor 3 jaar waren we niet eens uitgenodigd...
Ik wíst het!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef het toe. DaMook is een kloon van me. Vandaar de K.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |