Nu deed je het zelf ook, je post edittenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Spammen terwijl ik moet slapen.
En domme dingen schrijven in een brief en en en
Helpt dus welquote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso elke dag, vooral als ik chagrijnig ben. Dan ga ik mezelf uitlachen omdat ik zo'n zeikwijf ben en dan word ik vanzelf vrolijk.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik houd er daarentegen niet van als anderen me uitlachen.
Als je stiekem in de 3FM studio staat te hakkuh?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gek, maar waar. Ook eens gehad. Maar meestal was dat dan uit schaamte
Owjah restaurant hequote:
Ja ik dacht, laat ik een ander eens voelen wat ik dagelijks doormaak.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu deed je het zelf ook, je post editten.
hehequote:Op donderdag 25 december 2008 02:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Guis... Je bent moe. Rood schuifje != Grijs schuifje (of issie blauw?)
Sorryquote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Ambrosius het volgende:
Topic gaat nog steeds hard zie ik.
Alleen erger ik mezelf er niet aanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik dacht, laat ik een ander eens voelen wat ik dagelijks doormaak.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je stiekem in de 3FM studio staat te hakkuh?
quote:
Ja en er komen niet eens zo veel mensen (25 man gereserveerd) maar het is mijn eerste kerst daar, dus ik weet niet hoe alles werkt enzo. Alles schijnt namelijk anders te gaan.quote:
Was dat niet toen er een hele groep fokkers was bij .... (metmichiel ? ) .quote:
We zitten denkik allemaal in het SR ritmequote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wel te gek dat jullie hier nog even rondhangen. En dat terwijl er eigenlijk keihard geslapen of gezopen moet worden op dit moment...
Ik ook niet normaal gesproken, echter wel als het drie keer in twee minuten gebeurt.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen erger ik mezelf er niet aan.
Fooi innen is ook makkelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja en er komen niet eens zo veel mensen (25 man gereserveerd) maar het is mijn eerste kerst daar, dus ik weet niet hoe alles werkt enzo. Alles schijnt namelijk anders te gaan.Maar ik mag de makkelijke dingen doen, zoals aperatiefje (spelling?) opnemen en en en nou ja, dat dus.
2 jaar Met Michiel, inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was dat niet toen er een hele groep fokkers was bij .... (metmichiel ? ) .
Gooi die msn nou aanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wel te gek dat jullie hier nog even rondhangen. En dat terwijl er eigenlijk keihard geslapen of gezopen moet worden op dit moment...
Ik wel iig.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:16 schreef Steephsel het volgende:
[..]
We zitten denkik allemaal in het SR ritmeLange nachten
Door SR ging ik steeds rond 4-en slapen, ik zit nog in dat ritmequote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nuquote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Wie zegt dat we geen pallet pils aan het achterover slaan zijn?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie zegt dat we geen pallet pils aan het achterover slaan zijn?
Great minds?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nu.
.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet keihard zuip nu.
.
Haha ja dat herinner zelf ik me nog terwijl ik er niet bij wasquote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2 jaar Met Michiel, inderdaad.
*hakkuh.gif*
Ach...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
Slapen, ja. Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef Guis het volgende:
And great namesquote:
Voor 3 jaar waren we niet eens uitgenodigd...quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
2 jaar Met Michiel, inderdaad.
*hakkuh.gif*
Het is een teken, ik zweer.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
And great names. Al is met de k cooler
.
Ambrosius was net hierquote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef Noortje. het volgende:
Topicdeel klopt nog steeds niet trouwens.
Nietus!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
And great names. Al is met de k cooler
.
quote:
Slijmbal.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef DaMook het volgende:
Ow en we zijn hier natuurlijk ook omdat guis de luisteraars vediend.
Ow en omdat mensen wakker bellen leuke radio oplevert.
Enenen.
Ik kon ook niet, daaromquote:Op donderdag 25 december 2008 02:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor 3 jaar waren we niet eens uitgenodigd...
Ik wíst het!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef het toe. DaMook is een kloon van me. Vandaar de K.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |