Ik ook vrees ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef DaMook het volgende:
Ik ga harder dan jullie. Ik sta morgen weer in de top zoveel posters
.
Ik zeg net dat ik nog een keer naar de studio wilquote:
Jij ook al?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik nog een keer naar de studio wil.
Guis is blij!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:19 schreef Noortje. het volgende:
Guis hoe vaak ga je deze nacht nog herhalen hoeveel geld er binnen is gehaald?
Ja jij doet vrolijk meequote:
Nee hoor, alleen van MSN af.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Terwijl ik noortje zeker 3 minuten langer uit haar bed heb gehouden is ze ons nu echt ontslipt
En Marc is een kloon van mij vandaar met de cquote:Op donderdag 25 december 2008 02:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef het toe. DaMook is een kloon van me. Vandaar de K.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja jij doet vrolijk mee. Wat ik niet erg vind
. Of ben ik nou weer een slijmbal
.
Mijn msn staat dag en nacht aan, alleen 99 % van de tijd op afwezigquote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen van MSN af.
Dat is altijd de eerste stap in mijn naar bed gaan.
Nee, ik ben jouw cloon. Vandaar de C.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
En Marc is een kloon van mij vandaar met de c.
Ik ook, dat laatste. Heb ik tenminste een excuus als ik niet terugpraat als ik geen zin heb in iemand. "Ja maar ik stond toch ook op afwezig?!"quote:Op donderdag 25 december 2008 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn msn staat dag en nacht aan, alleen 99 % van de tijd op afwezig. Ook als ik er ben
.
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Vooral diequote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig maarNee hoor, jij mag dat.
![]()
![]()
Ah het zandmannetje is bij je langsgeweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |