nee ik heb een eitje gebakken want ik had honger......quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Coos het volgende:
Dus hier heb je drie kwartier over gedaan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fann tochSlaap lekker, en morgen gezond weer op
Jij ook merrie grismas enzo he?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu ben ik weeeeeeeeeeeeg...........
Lies skipt alles wat met sport te maken heeft vertelde ze, dus ander onderwerp dan is ze zo weerquote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Zou die gozer het rookhok op slot gedraaid hebben met Lies d'r nog in?
Ik was in sleep gepluert en las ook dat die Griek FANN in de oven had gedrukt.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Zou die gozer het rookhok op slot gedraaid hebben met Lies d'r nog in?
Nee.quote:
Ik weet het antwoord, en de TS is gaan slapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Off-topic
@TS: Wat is er met je eerste account gebeurd?
Ik dacht dat je opgesloten zat in je rookhok.quote:
Eindelijk een leuk nummer (waar ik zin in heb dan)quote:
quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb net drie aardaappels geschild enin patatreepjes gesneden. Vervolgens ingesmeerd met marinade en lekker aan het bakken. Krijg je heerlijke frietjes van.
Maar nu is mijn vraag.
Niesen, hoesten, roken, aan je haar zitten kan gewoon niet als je aan het koken/bakken/braden bent.
Maar hoe zit het eigenlijk met een overheerlijke lekkere droge scheet?
Mag dat wel?
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar hoe zit het eigenlijk met een overheerlijke lekkere droge scheet?
Mag dat wel?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.![]()
Scheelt toch weer op je gasrekening
Aan deze info heb ik tenminste iets.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.![]()
Scheelt toch weer op je gasrekening
Kwestie van meedenken!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aan deze info heb ik tenminste iets.
en waarom sta jij nou weer te springen?quote:
Heb ik wel te vaak gehoord de laatste dagen.quote:
Hoe zou ze dan moeten gaan?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heeft Sacha de Boer lelijke kleren aan op het journaal.
Uit die zooi denk ik dan....
Hey Sacha-fanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet met zo'n raar glitterjasje.
Staat haar helemaal niet, terwijl het zo'n mooie meid is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Katie Melua, wat een schatje is dat.![]()
![]()
Ben net weer thuis. Gezien de tijd mocht hij uit zonder riempje....quote:Op donderdag 25 december 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Tiësto al uitgelaten LS?
ben weer thuis btw![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Tiësto al uitgelaten LS?
ben weer thuis btw![]()
Kersttijd?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben net weer thuis. Gezien de tijd mocht hij uit zonder riempje....
Ze zijn ook teveel van hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe vaak kijk jij naar het journaal eigenlijk?
En heb je ook zo'n hekel aan die filmpjes tussen de herhalingen door?
Maar ff biertje en eenquote:
Heb standaard Ned. 1 op staan voor ik hondje uitlaat en weer terug ben. Om daarna te gaan slapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe vaak kijk jij naar het journaal eigenlijk?
En heb je ook zo'n hekel aan die filmpjes tussen de herhalingen door?
Ja, ik wil ook altijd weten hoe Dirty die Job dan wel niet isquote:Op donderdag 25 december 2008 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb standaard Ned. 1 op staan voor ik hondje uitlaat en weer terug ben. Om daarna te gaan slapen.
Als ik andere zender op heb dan kan ik het niet laten te kijken. Zone Reality, National geographic, discovery channel.....
Zou iedereen slaap aan het inhalen zijn?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Frits![]()
Stil opeens hè, zonder SR
Ja ik heb in navolging van Lekkersimpel vier keer de herhaling van het journaal gezien.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Frits![]()
Stil opeens hè, zonder SR
Dat vast ook en verplichtigingen morgen, weer normaal ritme enzoquote:Op donderdag 25 december 2008 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou iedereen slaap aan het inhalen zijn?
Was het zo spannend?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik heb in navolging van Lekkersimpel vier keer de herhaling van het journaal gezien.
quote:
Dat zal wel even wennen zijn voor zequote:Op donderdag 25 december 2008 04:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat vast ook en verplichtigingen morgen, weer normaal ritme enzo
Iedereen is gelijk gevluchtquote:Op donderdag 25 december 2008 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
Jullie zitten gewoon weer in dat 3FM topic te spammen
Lekker even neuswrijven!quote:
geen idee waar je het over hebt, ik bedoel dit absoluut niet grappig, tis al ruim anderhalf jaar mijn standaardbegroeting, ik wil er zeker niemand mee kwetsen.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lekker even neuswrijven!
Dacht mijn reisgenootje in Nieuw-Zeeland ook leuk even met een bejaarde maori te doen, cultureel als ze is. De meneer had echter andere intenties.. zo grappig!
Ik bedoel er ook verder niks mee hoor. Het is een maoribegroeting, je zegt Kia Ora en dan buig je voorover en wrijf je met je neus tegen elkaar. Net zoals eskimo's.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:38 schreef BrandX het volgende:
geen idee waar je het over hebt, ik bedoel dit absoluut niet grappig, tis al ruim anderhalf jaar mijn standaardbegroeting, ik wil er zeker niemand mee kwetsen.
Een van mijn beste vrienden is een maori, heb afgelopen zomer nog samen met hem 3 maanden in de italiaanse dolomieten bergsportvakanties begeleidt
quote:Op donderdag 25 december 2008 10:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik bedoel er ook verder niks mee hoor. Het is een maoribegroeting, je zegt Kia Ora en dan buig je voorover en wrijf je met je neus tegen elkaar. Net zoals eskimo's.
dit keer kies ik voo freddy M.....in Barcelona., godsamme, dus denk steeds, ligt Manu nu ziek in bed, in Bacelona.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:33 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Tis kerst! De hele dag Mariah Carey op repeat, lijkt me duidelijk..
Dan weet je altijd dat je het heel goed hebt gedaan. Als je cadeautjes liever zelf wilt houden..quote:Op donderdag 25 december 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Zo mooi dat ik het eigenlijk wil houden.
Enerzijds wel. Anderzijds ben ik nu smoezen aan het verzinnen om ze te houden. Maar ik kan morgen zeker niet bij mijn moeder komen aanzetten met een fles shampoo of een halflege fles bodylotion?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:30 schreef Smash-it het volgende:
Dan weet je altijd dat je het heel goed hebt gedaan. Als je cadeautjes liever zelf wilt houden..
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:13 schreef blomst het volgende:
Mijn cake was zo mierzoet, die heb ik aan de kippen gevoerd.
Krijgen we vast zoete eieren
nee, doen ze ook niet, na kortste dag kunnen ze weer beginnen geloof ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde laatst dat kippen in de winter niet leggen?
Fijn Kerst iedereen.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:40 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
is voor iedereen die teveel gaat eten deze dagen.
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:56 schreef Laysa het volgende:
ik lees nog steeds graag mee.....fijne kerstdagen allemaal hier
Nopequote:Op donderdag 25 december 2008 13:05 schreef Marrije het volgende:
Luisteren jullie ook naar de kersttoespraak van HM?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:05 schreef Marrije het volgende:
Luisteren jullie ook naar de kersttoespraak van HM?
-edit- ik hou niet van een ring om een pink
Hoi. Jij ook een fijne kerst.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:56 schreef Laysa het volgende:
ik lees nog steeds graag mee.....fijne kerstdagen allemaal hier
Heuj, ik zag dat jij hoog scoort in de dagcijfers!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi. Jij ook een fijne kerst.
Ik had nog willen zeggen dat die zalm nog wel ene optie was om aan je moeder te geven ipv de vaas met bloemen.quote:
Ja ik was tiende hè?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj, ik zag dat jij hoog scoort in de dagcijfers!
Concurentie voor Fan en Dementor!
Ik haal nog geen 10 posts per dag.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj, ik zag dat jij hoog scoort in de dagcijfers!
Concurentie voor Fan en Dementor!
Ik heb zo het gevoel dat ik die lijst ook wel haal!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik was tiende hè?
Volgens mij kom ik ook schandalig hoog te staan in de maandstand van december.
Dan heb je de eerste helft van het jaar goed je best gedaan!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik haal nog geen 10 posts per dag.
Ik heb een nieuw toetsenbord moeten kopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heb je de eerste helft van het jaar goed je best gedaan!
JIj ook Gert!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:18 schreef Gert het volgende:
Fijne dagen allemaal. [ afbeelding ]
Of dat nou aan een lange luidruchtige tafel vol met eten en drank is, of thuis voor de buis, sniffend bij The Sound Of Music.
Welkom terug Smash-it.![]()
Hidi, wat is "thuis" dan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sort of..
Het is de birthday boy! Jesus Christ Superstar!
Dijk van een film. Heerlijke muziek. Het maakt de rest van alle ellende bijna goed. Bijna.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jesus Christ Superstar.
Eén van de weinige goeie dingen die het geloof heeft opgebracht.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Succes Gert! Dat het maar gezellig mag worden, ofzo!![]()
Ik kreeg een SMSje van mijn moeder!
Een lege.
Belde ze helemaal trots dat ze me een smsje had gestuurd, haar eerste smsje!
Na het bellen heeft ze haar mobieltje, op mijn advies, even weggelegd.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Een historisch leeg sms-je.![]()
Ze had ook even heel trots kunnen sms-sen natuurlijk.
quote:
Geboren en getogen in Hoogezand.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je een Groningse connectie, dat je dat woord kent?
Zei ik toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goedenkerstmiddag FOK!kerts
Het is Stadtjer....
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goedenkerstmiddag FOK!kerts
Het is Stadtjer....
quote:Results 1 - 10 of about 40,400 for stadjer. (0.20 seconds)
Ahum...quote:Results 1 - 10 of about 116 for stadtjer. (0.12 seconds)
Ach so. Woon je nog in de buurt dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Hoogezand.
Ja, dat had ik gezien jaaa.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht ook dat het met een t was.
Allemaal import, die niet weten hoe je een Stadtjer schrijftquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ach so. Woon je nog in de buurt dan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien jaaa.![]()
Maar ja, jij bent er ook geen jaaa.
Appinge....?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Allemaal import, die niet weten hoe je een Stadtjer schrijft
Ik ben dan welliswaar ook import, want ben een Damster van geboorte.
Het is ook Stadtjer.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht ook dat het met een t was.
Nee, Damsterdiep toch LS?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Appinge....?
Ik ben ook import, maar al wel vanaf mijn tiende ongeveer. Maar jij woont er dus ook?
Is Den Haag wel leuk?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu in Den Haag!![]()
Maar Groningen blijft toch ook een beetje mijn stadje!![]()
Ben geboren in Appingedam, met een jaar noar Stad verhuust tot 1993. Daarna Spanjequote:Op donderdag 25 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Appinge....?
Ik ben ook import, maar al wel vanaf mijn tiende ongeveer. Maar jij woont er dus ook?
Lol, ik dacht serieus dat je damsterdiep bedoelde altijd!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben geboren in Appingedam, met een jaar noar Stad verhuust tot 1993. Daarna Spanje
De zee?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het Damsterdiep heet?
Gaat van Groningen naar ................
Cool. Waar in Spanje? En hoe kwam je er terecht? Eigen initiatief of amor?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben geboren in Appingedam, met een jaar noar Stad verhuust tot 1993. Daarna Spanje
Was ooit getrouwd met een Spaanse, maar die kon niet wennen in Nederland, dus daar maar heen gegaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cool. Waar in Spanje? En hoe kwam je er terecht? Eigen initiatief of amor?
Komt de voetbalclub Elche daar ook vandaan?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was ooit getrouwd met een Spaanse, maar die kon niet wennen in Nederland, dus daar maar heen gegaan.
We woonden in Elche de la Sierra, dat kent natuurlijk iedereen,
Was ik toen al geboren?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ze het hebben over schaatsen, dan moet ik altijd weer denken aan de Damsterdieptocht. Da's pas nostalgie.
Ja bestaat nog. De onderverdieping is rookruimte tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, bestaat de dees nog?![]()
(Of ken je dat niet, is ook niet heel gek)
En hangt dat ranzige schilderij er nog?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja bestaat nog. De onderverdieping is rookruimte tegenwoordig.
Nah er hing altijd een heel groot schilderij, zagen we pas na maanden dat het over een orgie ging.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Schilderij weet ik niet..
De rest bestaat allemaal nog, behalve Storm.
Nee, die ken ik niet!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als dat je geboortejaar is in je username ben ik twee jaar ouder dan jij, dus zou best kunnen.![]()
Ken je de IJslandse die min of meer de baas was in Storm (partner van de baas eigenlijk)?
Zij is een paar jaar terug overleden en een jaar later heeft haar 'man' het gesloten.![]()
De koffieshop erboven bestaat nog wel.
Vera wel eens, niet echt vaak. Meer kar en Storm.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet!![]()
Maar wel jammer, was een leuke tent!
Ik kwam ook wel in de vera?
Oeh, kende jij Jammah Tammah?
Nee, dat is Elche, wat tegen Alicante aanligt.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Komt de voetbalclub Elche daar ook vandaan?
Ja! Ik was er heel erg fan van!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vera wel eens, niet echt vaak. Meer kar en Storm.
En Jammah Tammah heb ik wel eens gezien maar was ik geloof ik niet kapot van. Is het ska?
Bij Sint Joris en de draakbeeld?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:46 schreef liesje1979 het volgende:Ohw, en zomers zaten we altijd op het martiniveldje.
![]()
Zo heette dat waarschijnlijk niet echt, maar zo noemden wij het
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij Sint Joris en de draakbeeld?
Ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Martinikerkhof![]()
![]()
Wat vind je van deze clip:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.showvids&friendID=70116421&n=70116421&MyToken=4b3cb315-2ac5-4dad-a484-d4112b007814
Ook een Gronings bandje.
Dan is het ook niet Martinikerkhof, want dat beeld kan niet missen.quote:
Achter dat beeld heb ik mijn eerste dronkenschap uitgekotst.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij Sint Joris en de draakbeeld?
Ik heb de clip gemaakt, de muziek kan mij ook gestolen worden.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
Voor nu vind ik het een beetje hard, maar er zijn gemoedstoestanden waarbij ik het wel lekker vind klinken.
Ja nu ik het zie, weet ik het wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is het ook niet Martinikerkhof, want dat beeld kan niet missen.
Die strijder met een zwaard in zijn handen.
Is maar een meter of 6 hoog, dus kan niet echt missen he?
[ afbeelding ]
Top!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb de clip gemaakt, de muziek kan mij ook gestolen worden.
Daarnaast was vroeger het oude politiebureau. Gingen we altijd heen in uitgevallen uren om alvast mee te helpen met het slopen ervan.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Achter dat beeld heb ik mijn eerste dronkenschap uitgekotst.
Welke school zat je dan? Werkman?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarnaast was vroeger het oude politiebureau. Gingen we altijd heen in uitgevallen uren om alvast mee te helpen met het slopen ervan.
Cort van den Linden, wat later overging in Kamerlingh Onnes.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welke school zat je dan? Werkman?
Oké niet in het centrum dus. Daar hebben mijn vader en mijn broertje ook opgezeten.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Cort van den Linden, wat later overging in Kamerlingh Onnes.
Cort van den Linden en Kamerlingh Onnes lagen toch redelijk in het centrum.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oké niet in het centrum dus. Daar hebben mijn vader en mijn broertje ook opgezeten.
Oh dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Cort van den Linden en Kamerlingh Onnes lagen toch redelijk in het centrum.
Cort van den Linden in de Vinkenstraat en Kamerlingh Onnes in de Grote Kruisstraat.
Maar is later naar de Eikenlaan gegaan.
Volgens mij is mijn moeder daar geboren, of in de kleine, of iig ergens in die buurt...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet.![]()
Grote Kruisstraat is bij m'n ouders om de hoek.
Het is eigenlijk ook één straat, net als met de Oude en de Nieuwe Ebbinge zeg maar.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn moeder daar geboren, of in de kleine, of iig ergens in die buurt...
Tja, ik heb het dan ook over tot een jaar of 1982 en ervoorquote:Op donderdag 25 december 2008 16:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal niet.![]()
Grote Kruisstraat is bij m'n ouders om de hoek.
Waarschijnlijk herken je het centrum amper terug.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik heb het dan ook over tot een jaar of 1982 en ervoor
Wie? Ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ff als mannen onder elkaar, bestaat de nieuwstad nog en vissershoek? hahahahaquote:Op donderdag 25 december 2008 16:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarschijnlijk herken je het centrum amper terug.![]()
't Is dat d'Olle Grieze er nog staat.
Ja. Vissershoek ken ik vooral als Muurstraat denk ik... die is nu wel autovrij.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ff als mannen onder elkaar, bestaat de nieuwstad nog en vissershoek? hahahaha
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wie? Ik?Waren de grootste stadsgekken van Groningen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Essie met zijn bakfiets om oud papier op te halen. En als je dan riep: "Essie pis in het flessie" Dan kreeg je hem achter je aan.
Jan Roos zong altijd in de Heerenstraat. Zat altijd onder de duivenstront.
Moti is de enige straatmuzikant die ik ken (zie ik ook nooit meer trwns)quote:Op donderdag 25 december 2008 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waren de grootste stadsgekken van Groningen.
Essie met zijn bakfiets om oud papier op te halen. En als je dan riep: "Essie pis in het flessie" Dan kreeg je hem achter je aan.
Jan Roos zong altijd in de Heerenstraat. Zat altijd onder de duivenstront.
Komt me bekend voor. Leeft die nog?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zegt me niks. Maar in 1982 was ik ook nog heel klein.![]()
Dit is Moti:
[ afbeelding ]
OOOOOOOOHW!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zegt me niks. Maar in 1982 was ik ook nog heel klein.![]()
Dit is Moti:
[ afbeelding ]
Die was idd geweldig. Stond dag in dag uit in de Heerenstraat te spelen. Met zijn trommel op zijn rug, gitaar in zijn hand, mondharmonica in een beugel en ik weet niet wat voor intrumenten niet meer.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja klopt.![]()
Volgens mij leeft hij nog wel, maar werkt hij niet of nauwelijks meer op straat.
Misschien alleen met Bloemetjesmarkt enzo.![]()
Hij is ook wel wat minimalistischer geworden, iets minder tirelantijntjes.
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Grote angstaanjagende man die nog wel eens uitviel naar mensen idd, grijs met baard.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OOOOOOOOHW!![]()
En ik kende ook zo'n bakfiets meneer, maar lijkt me sterk als dat dezefde was, wij schreeuwden altijd AJAX naar hem, dan werd hij heel boos!
Hij verkocht ook zijn eigen werk op straat. Een vriend en een vriendin van hadden een paar bandjes in huis.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die was idd geweldig. Stond dag in dag uit in de Heerenstraat te spelen. Met zijn trommel op zijn rug, gitaar in zijn hand, mondharmonica in een beugel en ik weet niet wat voor intrumenten niet meer.
Maar dat is het leven. Wereldberoemd in Groningen en dan ben je zomaar dood.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Grote angstaanjagende man die nog wel eens uitviel naar mensen idd, grijs met baard.
Die is dood.
Yup ik weet het, zelfmoord toch? Een vriendin van me werkte in de super de boer in de binnenstad, en eigenlijk was hij heel erg slim!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Grote angstaanjagende man die nog wel eens uitviel naar mensen idd, grijs met baard.
Die is dood.
Klopt, op cassettebandjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij verkocht ook zijn eigen werk op straat. Een vriend en een vriendin van hadden een paar bandjes in huis.
Ik was/ben er niet rouwig om. Ik vind 'm altijd al onuitstaanbaar, maar hij heeft toevallig ooit mijn moederquote:Op donderdag 25 december 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is het leven. Wereldberoemd in Groningen en dan ben je zomaar dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga nog even wat anders doen!
Goed idee. Ga ik ook zo doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Huh??quote:Op donderdag 25 december 2008 11:25 schreef noekje het volgende:Sporti, wat is in godsnaam jouw probleem? In een zure sloot gefietst onlangs? ![]()
Je was gewoon nog steeds wakkerquote:Op donderdag 25 december 2008 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed idee. Ga ik ook zo doen.
Neeeeeehhhhh ben aan het bijkomen van gister. Beetje veel wijn en een lekkere vis schotel bij me zus.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je was gewoon nog steeds wakker![]()
Mogguh![]()
Iedereen aan het kerstdiner? Smakelijk
Insgelijks Ronquote:Op donderdag 25 december 2008 18:50 schreef ron1872 het volgende:
Bij deze willen wij iedereen Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toewensen!
[ afbeelding ]
Vrede en steun aan elkaar zullen we in 2009 hard nodig hebben!
Ah jij had gisteren al een feesie, klinkt goed muisquote:Op donderdag 25 december 2008 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeehhhhh ben aan het bijkomen van gister. Beetje veel wijn en een lekkere vis schotel bij me zus.
Straks maar een toastje met kaas !! Meer dan genoeg.
Schuif morgen de rollade maar de oven in
Wie zijn wij?quote:Op donderdag 25 december 2008 18:50 schreef ron1872 het volgende:
Bij deze willen wij iedereen Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toewensen!
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:24 schreef FANN het volgende:
Hier gewoon straks spagetti......![]()
Ik heb die Griek de keuken ingestuurd.....![]()
o ja........![]()
Hier rookt de kerstboom ook, zeg maarquote:Op donderdag 25 december 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Zo. En nu kerstkoffie. Met een borrel d'r neffe.
Moest weer een klein feel good traantje wegpinken bij It's a wonderful life.
Hé, hoe was het?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:52 schreef dieenebart het volgende:
Hier rookt de kerstboom ook, zeg maar![]()
Gezellig gehad?
Was goed koud, maar wel heel gezellig. Lekker geen fuck uitgevoerd. Had wat dat betreft ook gewoon thuis kunnen blijven en engels praten tegen de plantenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, hoe was het?
Morgen mag ik weer gepland gezellig doen. Vandaag een relaxed dagje banken met filmklassiekers.
Nee nog niet. Hoezo?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Bart, ben je al bezig Tanja Slangenberg (BB5) in je programma te krijgen?
Omdat ik haar graag weer wil zien.quote:
Nee, maar wél veel sneeuw gezien! En ook een heleboel wilde kalkoenen. Mjamquote:Op donderdag 25 december 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
Niet ingesneeuwd?
HiDiHoquote:Op donderdag 25 december 2008 20:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je daarop gejaagd, dan?
Of gewoon veel Wild Turkey bourbon gedronken?
Mr Hankey's Christmas nu op CC.
HowdieHo!
Kwaadaardige koeien?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:50 schreef dieenebart het volgende:
Nee, niet op gejaagd. Wel op coyotes geschoten en van alles met koeien meegemaakt.
Ja, ze zijn leuk!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwaadaardige koeien?
Nog meer South Park.
Maar wel een beetje leuke kerstdag gehad of niets gedaan?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, kon niet echt slapen, heb maar wat liggen lezen dus.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar wel een beetje leuke kerstdag gehad of niets gedaan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Ik heb echt helemaal niets gedaan!
Kan ook heerlijk zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Ik heb echt helemaal niets gedaan!
Smakelijkquote:
HiDiquote:
Gezien je PI klinkt dat niet echt positiefquote:
(1989-2009 , 10 jaar reallife-BB's, DGk ....)quote:Op donderdag 25 december 2008 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
Omdat ik haar graag weer wil zien.
Omdat ze als moeder van de eerste RLS-baby ter wereld absoluut in de reeks thuishoort.
quote:
die muts mag wel op ja, tis aardig fris buitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja het vriest.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
die muts mag wel op ja, tis aardig fris buiten
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Snackbar was dicht, dat wordt me gans vreten in toastjes en olijven enzo!
Ai dat valt even tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
heb je wel genoeg in huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Zat erin he met kerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zat erin he met kerst?
Ja, had ik niet aan gedacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet af en toe nog wat van gisterquote:Op donderdag 25 december 2008 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de koelkast puilt uit, alleen ik heb geen zin in koken!
Dennis heeft zijn fiets gejatquote:Op donderdag 25 december 2008 21:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(1989-2009 , 10 jaar reallife-BB's, DGk ....)
Tanja zou ik graag terug willen zien in een interview met Bart.
was je in het vondelpark bij de videoclip van Dennnis?[/sub]
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet af en toe nog wat van gister![]()
Burp
o, gelukkigquote:Op donderdag 25 december 2008 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de koelkast puilt uit, alleen ik heb geen zin in koken!
quote:
Ga je ook schaatsen als het kan??quote:Op donderdag 25 december 2008 21:42 schreef BONG4002 het volgende:
T wordt iig een stuk kouder de komende dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |