dit keer kies ik voo freddy M.....in Barcelona., godsamme, dus denk steeds, ligt Manu nu ziek in bed, in Bacelona.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:33 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Tis kerst! De hele dag Mariah Carey op repeat, lijkt me duidelijk..
Dan weet je altijd dat je het heel goed hebt gedaan. Als je cadeautjes liever zelf wilt houden..quote:Op donderdag 25 december 2008 11:26 schreef Copycat het volgende:
Zo mooi dat ik het eigenlijk wil houden.
Enerzijds wel. Anderzijds ben ik nu smoezen aan het verzinnen om ze te houden. Maar ik kan morgen zeker niet bij mijn moeder komen aanzetten met een fles shampoo of een halflege fles bodylotion?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:30 schreef Smash-it het volgende:
Dan weet je altijd dat je het heel goed hebt gedaan. Als je cadeautjes liever zelf wilt houden..
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:13 schreef blomst het volgende:
Mijn cake was zo mierzoet, die heb ik aan de kippen gevoerd.
Krijgen we vast zoete eieren
nee, doen ze ook niet, na kortste dag kunnen ze weer beginnen geloof ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde laatst dat kippen in de winter niet leggen?
Fijn Kerst iedereen.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:40 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
is voor iedereen die teveel gaat eten deze dagen.
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:56 schreef Laysa het volgende:
ik lees nog steeds graag mee.....fijne kerstdagen allemaal hier
Nopequote:Op donderdag 25 december 2008 13:05 schreef Marrije het volgende:
Luisteren jullie ook naar de kersttoespraak van HM?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:05 schreef Marrije het volgende:
Luisteren jullie ook naar de kersttoespraak van HM?
-edit- ik hou niet van een ring om een pink
Hoi. Jij ook een fijne kerst.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:56 schreef Laysa het volgende:
ik lees nog steeds graag mee.....fijne kerstdagen allemaal hier
Heuj, ik zag dat jij hoog scoort in de dagcijfers!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoi. Jij ook een fijne kerst.
Ik had nog willen zeggen dat die zalm nog wel ene optie was om aan je moeder te geven ipv de vaas met bloemen.quote:
Ja ik was tiende hè?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj, ik zag dat jij hoog scoort in de dagcijfers!
Concurentie voor Fan en Dementor!
Ik haal nog geen 10 posts per dag.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heuj, ik zag dat jij hoog scoort in de dagcijfers!
Concurentie voor Fan en Dementor!
Ik heb zo het gevoel dat ik die lijst ook wel haal!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik was tiende hè?
Volgens mij kom ik ook schandalig hoog te staan in de maandstand van december.
Dan heb je de eerste helft van het jaar goed je best gedaan!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik haal nog geen 10 posts per dag.
Ik heb een nieuw toetsenbord moeten kopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan heb je de eerste helft van het jaar goed je best gedaan!
JIj ook Gert!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:18 schreef Gert het volgende:
Fijne dagen allemaal. [ afbeelding ]
Of dat nou aan een lange luidruchtige tafel vol met eten en drank is, of thuis voor de buis, sniffend bij The Sound Of Music.
Welkom terug Smash-it.![]()
Hidi, wat is "thuis" dan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sort of..
Het is de birthday boy! Jesus Christ Superstar!
Dijk van een film. Heerlijke muziek. Het maakt de rest van alle ellende bijna goed. Bijna.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jesus Christ Superstar.
Eén van de weinige goeie dingen die het geloof heeft opgebracht.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Succes Gert! Dat het maar gezellig mag worden, ofzo!![]()
Ik kreeg een SMSje van mijn moeder!
Een lege.
Belde ze helemaal trots dat ze me een smsje had gestuurd, haar eerste smsje!
Na het bellen heeft ze haar mobieltje, op mijn advies, even weggelegd.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Een historisch leeg sms-je.![]()
Ze had ook even heel trots kunnen sms-sen natuurlijk.
quote:
Geboren en getogen in Hoogezand.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je een Groningse connectie, dat je dat woord kent?
Zei ik toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goedenkerstmiddag FOK!kerts
Het is Stadtjer....
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Goedenkerstmiddag FOK!kerts
Het is Stadtjer....
quote:Results 1 - 10 of about 40,400 for stadjer. (0.20 seconds)
Ahum...quote:Results 1 - 10 of about 116 for stadtjer. (0.12 seconds)
Ach so. Woon je nog in de buurt dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Hoogezand.
Ja, dat had ik gezien jaaa.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht ook dat het met een t was.
Allemaal import, die niet weten hoe je een Stadtjer schrijftquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ach so. Woon je nog in de buurt dan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien jaaa.![]()
Maar ja, jij bent er ook geen jaaa.
Appinge....?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Allemaal import, die niet weten hoe je een Stadtjer schrijft
Ik ben dan welliswaar ook import, want ben een Damster van geboorte.
Het is ook Stadtjer.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht ook dat het met een t was.
Nee, Damsterdiep toch LS?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Appinge....?
Ik ben ook import, maar al wel vanaf mijn tiende ongeveer. Maar jij woont er dus ook?
Is Den Haag wel leuk?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik woon nu in Den Haag!![]()
Maar Groningen blijft toch ook een beetje mijn stadje!![]()
Ben geboren in Appingedam, met een jaar noar Stad verhuust tot 1993. Daarna Spanjequote:Op donderdag 25 december 2008 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Appinge....?
Ik ben ook import, maar al wel vanaf mijn tiende ongeveer. Maar jij woont er dus ook?
Lol, ik dacht serieus dat je damsterdiep bedoelde altijd!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben geboren in Appingedam, met een jaar noar Stad verhuust tot 1993. Daarna Spanje
De zee?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het Damsterdiep heet?
Gaat van Groningen naar ................
Cool. Waar in Spanje? En hoe kwam je er terecht? Eigen initiatief of amor?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben geboren in Appingedam, met een jaar noar Stad verhuust tot 1993. Daarna Spanje
Was ooit getrouwd met een Spaanse, maar die kon niet wennen in Nederland, dus daar maar heen gegaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Cool. Waar in Spanje? En hoe kwam je er terecht? Eigen initiatief of amor?
Komt de voetbalclub Elche daar ook vandaan?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was ooit getrouwd met een Spaanse, maar die kon niet wennen in Nederland, dus daar maar heen gegaan.
We woonden in Elche de la Sierra, dat kent natuurlijk iedereen,
Was ik toen al geboren?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ze het hebben over schaatsen, dan moet ik altijd weer denken aan de Damsterdieptocht. Da's pas nostalgie.
Ja bestaat nog. De onderverdieping is rookruimte tegenwoordig.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:15 schreef liesje1979 het volgende:
Serieus, bestaat de dees nog?![]()
(Of ken je dat niet, is ook niet heel gek)
En hangt dat ranzige schilderij er nog?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja bestaat nog. De onderverdieping is rookruimte tegenwoordig.
Nah er hing altijd een heel groot schilderij, zagen we pas na maanden dat het over een orgie ging.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Schilderij weet ik niet..
De rest bestaat allemaal nog, behalve Storm.
Nee, die ken ik niet!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als dat je geboortejaar is in je username ben ik twee jaar ouder dan jij, dus zou best kunnen.![]()
Ken je de IJslandse die min of meer de baas was in Storm (partner van de baas eigenlijk)?
Zij is een paar jaar terug overleden en een jaar later heeft haar 'man' het gesloten.![]()
De koffieshop erboven bestaat nog wel.
Vera wel eens, niet echt vaak. Meer kar en Storm.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet!![]()
Maar wel jammer, was een leuke tent!
Ik kwam ook wel in de vera?
Oeh, kende jij Jammah Tammah?
Nee, dat is Elche, wat tegen Alicante aanligt.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Komt de voetbalclub Elche daar ook vandaan?
Ja! Ik was er heel erg fan van!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vera wel eens, niet echt vaak. Meer kar en Storm.
En Jammah Tammah heb ik wel eens gezien maar was ik geloof ik niet kapot van. Is het ska?
Bij Sint Joris en de draakbeeld?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:46 schreef liesje1979 het volgende:Ohw, en zomers zaten we altijd op het martiniveldje.
![]()
Zo heette dat waarschijnlijk niet echt, maar zo noemden wij het
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij Sint Joris en de draakbeeld?
Ja!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Martinikerkhof![]()
![]()
Wat vind je van deze clip:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.showvids&friendID=70116421&n=70116421&MyToken=4b3cb315-2ac5-4dad-a484-d4112b007814
Ook een Gronings bandje.
Dan is het ook niet Martinikerkhof, want dat beeld kan niet missen.quote:
Achter dat beeld heb ik mijn eerste dronkenschap uitgekotst.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij Sint Joris en de draakbeeld?
Ik heb de clip gemaakt, de muziek kan mij ook gestolen worden.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
Voor nu vind ik het een beetje hard, maar er zijn gemoedstoestanden waarbij ik het wel lekker vind klinken.
Ja nu ik het zie, weet ik het wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is het ook niet Martinikerkhof, want dat beeld kan niet missen.
Die strijder met een zwaard in zijn handen.
Is maar een meter of 6 hoog, dus kan niet echt missen he?
[ afbeelding ]
Top!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb de clip gemaakt, de muziek kan mij ook gestolen worden.
Daarnaast was vroeger het oude politiebureau. Gingen we altijd heen in uitgevallen uren om alvast mee te helpen met het slopen ervan.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Achter dat beeld heb ik mijn eerste dronkenschap uitgekotst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |