Insgelijks Ronquote:Op donderdag 25 december 2008 18:50 schreef ron1872 het volgende:
Bij deze willen wij iedereen Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toewensen!
[ afbeelding ]
Vrede en steun aan elkaar zullen we in 2009 hard nodig hebben!
Ah jij had gisteren al een feesie, klinkt goed muisquote:Op donderdag 25 december 2008 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeehhhhh ben aan het bijkomen van gister. Beetje veel wijn en een lekkere vis schotel bij me zus.
Straks maar een toastje met kaas !! Meer dan genoeg.
Schuif morgen de rollade maar de oven in
Wie zijn wij?quote:Op donderdag 25 december 2008 18:50 schreef ron1872 het volgende:
Bij deze willen wij iedereen Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toewensen!
quote:Op donderdag 25 december 2008 19:24 schreef FANN het volgende:
Hier gewoon straks spagetti......![]()
Ik heb die Griek de keuken ingestuurd.....![]()
o ja........![]()
Hier rookt de kerstboom ook, zeg maarquote:Op donderdag 25 december 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Zo. En nu kerstkoffie. Met een borrel d'r neffe.
Moest weer een klein feel good traantje wegpinken bij It's a wonderful life.
Hé, hoe was het?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:52 schreef dieenebart het volgende:
Hier rookt de kerstboom ook, zeg maar![]()
Gezellig gehad?
Was goed koud, maar wel heel gezellig. Lekker geen fuck uitgevoerd. Had wat dat betreft ook gewoon thuis kunnen blijven en engels praten tegen de plantenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé, hoe was het?
Morgen mag ik weer gepland gezellig doen. Vandaag een relaxed dagje banken met filmklassiekers.
Nee nog niet. Hoezo?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Bart, ben je al bezig Tanja Slangenberg (BB5) in je programma te krijgen?
Omdat ik haar graag weer wil zien.quote:
Nee, maar wél veel sneeuw gezien! En ook een heleboel wilde kalkoenen. Mjamquote:Op donderdag 25 december 2008 20:10 schreef Copycat het volgende:
Niet ingesneeuwd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |