quote:Op woensdag 24 december 2008 20:48 schreef Snakey het volgende:
Nadat zarGon gisteren al liet blijken het niet eens te kunnen worden over beleidszaken, en dit in niet mis te verstane woorden liet blijken, heb ik geprobeerd vanavond alsnog een gesprek aan te gaan om het uit te praten om te kijken of we er uit zouden kunnen komen.
Na meerdere malen aandringen heb ik alleen een smilie terug ontvangen en is er geen mogelijkheid om te praten blijkbaar.
Het doet me een beetje pijn, maar dan is het niet anders en kan ik niet anders concluderen dat de wil er niet meer is.
Toch bedankt zarGon voor alle inzet die je hebt getoond, ik heb je altijd een goede mod gevonden. Jammer dat we op deze manier uit elkaar moeten.
Precies.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Triggershot het volgende:
Dat ze die sukkel uberhaupt mod hadden gemaakt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Idd meer info!
Mod en FA worden het over sommige dingen niet eens. Na wat communicatie en overleg is er besloten er mee te kappen.quote:
Niet geinteresseerd in wat jij zegt. Wil het van zarGon horen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mod en FA worden het over sommige dingen niet eens. Na wat communicatie en overleg is er besloten er mee te kappen.
Dat kunnen we zelf ook nog wel uit de tekst halen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mod en FA worden het over sommige dingen niet eens. Na wat communicatie en overleg is er besloten er mee te kappen.
Lees je pm biatchquote:
Je bent te laat met je inlik pogingquote:
Zargon heeft een spreekverbod.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Niet geinteresseerd in wat jij zegt. Wil het van zarGon horen.
Idd, je kan ook overdrijven..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bent te laat met je inlik poging
Het is nooit te laat om zG. te likken.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bent te laat met je inlik poging
Ik hield toen mijn bek niet en waar nodig blijkt zal dat niet gebeuren ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zargon heeft een spreekverbod.
HOAX-alert.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Triggershot het volgende:
Dat ze die sukkel uberhaupt mod hadden gemaakt.
Alsof ie zich daar aan moet houden. Dat zal lachen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer, maar vooral raar gedrag van je zG. Ik dacht altijd dat we wel door 1 deur konden met elkaar. Blijkbaar had je een andere agenda en was de zogenaamde openheid die je had een farce.quote:
or else what?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, stoer man.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hield toen mijn bek niet en waar nodig blijkt zal dat niet gebeuren ook..
Owquote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om zG. te likken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zG.
![]()
![]()
Goh, je zou bijna denken dat je een ruggegraat had. Maar dat zal schijn zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hield toen mijn bek niet en waar nodig blijkt zal dat niet gebeuren ook..
Nadat je dit hebt gezegd, heb ik alles nog een keer gelezen. Ik krijg inderdaad een beetje grap gevoel erbij nu.quote:
fatwaquote:
zg zwart, jij blauw als ik iets niet had kunnen bedenken dan was het dat welquote:
Spreekverbod is een bietje onzin, maar lekken uit wat er in de crewtopics besproken is/was kennie echt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alsof ie zich daar aan moet houden. Dat zal lachen zijn.
Je bent niet de enige!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
zg zwart, jij blauw als ik iets niet had kunnen bedenken dan was het dat wel
problemenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan krijgt hij nog meer problemen.
Spreekverbodquote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lik mijn clitquote:
Beetje jammer, je eigen grap weg geven.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn grap is heul nog nie klaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Beetje jammer, je eigen grap weg geven.
Owh, dan laat ik je nog even. Sorry.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn grap is heul nog nie klaar.
verdomme, dat zou echt heul jammer zijnquote:
Ik ben niet door de proeftijd van 4 weken gekomen. Voldeed niet aan het profiel wat de kut-FA's voor ogen hadden en ze vonden dat ik te weinig aanwezig was.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:23 schreef DonPerignon het volgende:
Dirkh, jij was toch ook een gegeven moment MOD? Waarom ben je dit niet meer?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Wheheh en al die users die nu zG. de verdoemenis in hebben gewenst zo van;![]()
![]()
![]()
cry
Heul niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben niet door de proeftijd van 4 weken gekomen. Voldeed niet aan het profiel wat de kut-FA's voor ogen hadden en ze vonden dat ik te weinig aanwezig was.
Ga ik niet op wachten, nu ff snel genieten van het moment. Volzuipen, FOK! uitzetten en in slaap vallen. Als ik dan weer wakker wordt en het blijkt een "grap" te zijn, dan heb ik toch al een kater, dus dan hebben we alles in één keer.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik igg niet
ff afwachten tot het zeker is, dan gaat hier de kurk van de champagne
goed planquote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ik niet op wachten, nu ff snel genieten van het moment. Volzuipen, FOK! uitzetten en in slaap vallen. Als ik dan weer wakker wordt en het blijkt een "grap" te zijn, dan heb ik toch al een kater, dus dan hebben we alles in één keer.
Cheers m8quote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ik niet op wachten, nu ff snel genieten van het moment. Volzuipen, FOK! uitzetten en in slaap vallen. Als ik dan weer wakker wordt en het blijkt een "grap" te zijn, dan heb ik toch al een kater, dus dan hebben we alles in één keer.
lik mijn clitquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Je gebruikt ruige taal vriendin.
Pas op of ik roep zarGon.
Ik zwaai zG uitquote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Wat doe je en wat doe je hier?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mods grapjes op FOK. Waarom zijn ze nooit leuk?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnen, houd ik me zeker aanbevolen
Nou jij was in het verleden ook een modje en besloot toen ook maar Sjaak Afhaak te spelen. Dus ik stel voor dat jij eens uitlegt wie jij bent?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Wat doe je en wat doe je hier?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mod grapjes op FOK. Waarom zijn ze nooit leuk?
Zijn wel een paar toffe mods hoorquote:
Met nadruk op een paar jaquote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zijn wel een paar toffe mods hoor
Ik ben dezelfde lieve, zorgzame, onderhoudende user die ik was toen ik me registreerde. Aangenaam.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Nou jij was in het verleden ook een modje en besloot toen ook maar Sjaak Afhaak te spelen. Dus ik stel voor dat jij eens uitlegt wie jij bent?
alleen jammer dat je je fok-reputatie hebt vernield met je vuige machtsmisbruik in je mod-periodequote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde lieve, zorgzame, onderhoudende user die ik was toen ik me registreerde. Aangenaam.
Gelukkig maar, ik was al ongerust aan het worden of je nog diezelfde was. Maar dat ben je, leuk hoor! Hoi Dirkh, je kent mij niet, maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde lieve, zorgzame, onderhoudende user die ik was toen ik me registreerde. Aangenaam.
Jawel, wel als user, dat zie je toch.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:34 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Bepaal jij dat?
Edit: Komt ie ook niet terug als user?
ja want daarvoor was hij wel tofquote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
alleen jammer dat je je fok-reputatie hebt vernield met je vuige machtsmisbruik in je mod-periode
zou mij idd niets verbazen, zo kan die gast ff kijken wie de schurft aan hem hebben, en vervolgens de riffertruukjesdoos open trekkenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:34 schreef miodzio het volgende:
Leuke grap.Wat IQM zegt, leuk acteerwerk ook in dit topic.
zarGon volgt nog eerder Danny op dan dat ie mod-af is.
Voor het geval het niet was opgevallen, zG. is gestopt met het modden nav een meningsverschil en komt niet terug - meaning : Geen grap.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Je hebt hem vermoord of? Anders doe je even duidelijk..
Zeg dat tagje achter je naam 'Moderator / Groen', houd dat in dat je voor de plantsoendienst werkt?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, wel als user, dat zie je toch.
whehehe, mooie tijden.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
alleen jammer dat je je fok-reputatie hebt vernield met je vuige machtsmisbruik in je mod-periode
*proest*quote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Zeg dat tagje achter je naam 'Moderator / Groen', houd dat in dat je voor de plantsoendienst werkt?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Zeg dat tagje achter je naam 'Moderator / Groen', houd dat in dat je voor de plantsoendienst werkt?
Nope, om troep zoals zG. op te ruimen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Hou nou maar op.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, om troep zoals zG. op te ruimen.
sterke reply, nee echtquote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder het compost dat boeren op hun land hebben liggen. Brakke vlegel.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar zit toch wel dikke geld in.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Eerder het compost dat boeren op hun land hebben liggen. Brakke vlegel.
Dat zeg ik, plantsoendienst. Je kan ook lezen: 'ongewenste plantengroei verdelger met laag I- & EQ.'quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik zeg toch goede replyquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik moest een diss point scoren![]()
!!
Serieus? Dan moet ik ff omscholenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar zit toch wel dikke geld in.
Jij leeft in 1995? Grow up, please.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik moest een diss point scoren![]()
!!
en wiens goedkope kloon ben jij?quote:
Ja dus? Geef een hond twee goudstaven en hij wordt er niet welvarender op.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar zit toch wel dikke geld in.
Ooooowww okeeeequote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat zeg ik, plantsoendienst. Je kan ook lezen: 'ongewenste plantengroei verdelger met laag I- & EQ.'
Als mijn hond 2 goudstaven had wel hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ja dus? Geef een hond twee goudstaven en hij wordt er niet welvarender op.
die faalhaas is helaas geen kloon maar gewoon echt dommer als een halve borrelnootquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en wiens goedkope kloon ben jij?
Doet nog steeds pijn dat de hond van de buren meer aandacht kreeg dan jij?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ja dus? Geef een hond twee goudstaven en hij wordt er niet welvarender op.
WOOW die komt aan mn muur te hangenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
die faalhaas is helaas geen kloon maar gewoon echt dommer als een halve borrelnoot
te gek zegquote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
WOOW die komt aan mn muur te hangen
Het heeft nooit pijn gedaan, vriend. Ik ben niet echt van het neuken met honden, maar hey! Als dat jouw ding is... Ga jij nou maar lekker verder 'aandacht (quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet nog steeds pijn dat de hond van de buren meer aandacht kreeg dan jij?
Op een dag wordt je net zo'n goeie hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Triggershot het volgende:
Maar goed alle gekke kilobytes op een usbstickje.
zG., je was een toffe mod een van mijn favorieten en tis jammer dat het niet heeft gewerkt.
ooh ja ik bedoel de lege helft hehquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Nee echt, dat met die halve borrelnoot.
Hoe verzin je het
Ik vind jouw posts heulemaal niet leukquote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Op een dag wordt je net zo'n goeie hoor
Dat is te hopen ja. Een bron van inspiratie is het.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Op een dag wordt je net zo'n goeie hoor
Auwquote:Op woensdag 24 december 2008 21:47 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik vind jouw posts heulemaal niet leuk
Eerst snapte je niet waarom de sukkel MOD geworden is, en nu kruip je weer in zijn reet? Als jij het daar warm van krijgt..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Triggershot het volgende:
Maar goed alle gekke kilobytes op een usbstickje.
zG., je was een toffe mod een van mijn favorieten en tis jammer dat het niet heeft gewerkt.
voorkom alcohol schade bij kidsquote:Op woensdag 24 december 2008 21:47 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat apparaat van jouw werkt niehiet![]()
[..]
Die 2e. Je bent moslim?
Los die ruzie van je maar op via MSNquote:Op woensdag 24 december 2008 21:48 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Eerst snapte je niet waarom de sukkel MOD geworden is, en nu krijp je weer in zijn reet? Als jij het daar warm van krijgt..kringspier Brigadier.
Gast ondanks alles wat ik zeg zou zG nog steeds je ogen er uit rukken om mijn verminkte lijk er een beetje leuk uit te laten zien.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:48 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Eerst snapte je niet waarom de sukkel MOD geworden is, en nu krijp je weer in zijn reet? Als jij het daar warm van krijgt..kringspier Brigadier.
nog niet, maar ben druk onderweg, zit al aan m'n 5e biertjequote:
Redelijk misplaatste opmerking.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast ondanks alles wat ik zeg zou zG nog steeds je ogen er uit rukken om mijn verminkte lijk er een beetje leuk uit te laten zien.
Dus alleen blinden denken dat je er er 'leuk' uitziet? Fuckup voor je man.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast ondanks alles wat ik zeg zou zG nog steeds je ogen er uit rukken om mijn verminkte lijk er een beetje leuk uit te laten zien.
Die stroom mods die opeens komen meeleven, een FA die hier nog komt jammeren. Ik geloof er nog geen barst vanquote:
quote:
Mja, zG houdt gewoon van mijquote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Redelijk misplaatste opmerking.
Dan nietquote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die stroom mods die opeens komen meeleven, een FA die hier nog komt jammeren. Ik geloof er nog geen barst van.
Ja man hihiquote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Dus alleen blinden denken dat je er er 'leuk' uitziet? Fuckup voor je man.
Nee, hij plakt jouw ogen op een verminkt lijk zodat het er leuker uitziet.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Dus alleen blinden denken dat je er er 'leuk' uitziet? Fuckup voor je man.
Omdat hij zulks ene moslim is? Nou nou niet overdrijven heur, niet iedereen die hetzelfde geloof levenswijze aanhangt hoeft van elkaar te houden.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, zG houdt gewoon van mij
Gebruik je die ook bij de chickiesquote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Nee, hij plakt jouw ogen op een verminkt lijk zodat het er leuker uitziet.
Hij vindt dat je mooie ogen hebt
die liggen achter de schermen blauw van't lachen, en maar notes plaatstenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die stroom mods die opeens komen meeleven, een FA die hier nog komt jammeren. Ik geloof er nog geen barst van.
Ik moest lachen om blauwquote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die liggen achter de schermen blauw van't lachen, en maar notes plaatsten
Sta nog steeds op 4; ergo ben een goede Fokker!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die liggen achter de schermen blauw van't lachen, en maar notes plaatsten
Waar zie je hoeveel notes je hebt?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:56 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Sta nog steeds op 4; ergo ben een goede Fokker!
ik om notesquote:
Ja, je doet het goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ben geen ONZ-poster, maar heb zarGon gesproken over zijn beslissing. Erg jammer, maar ik begrijp zijn afweging. Jammer dat sommigen ga natrappen; zal er wel bijhoren ofzo.
zarGon, ik ken je nauwelijks, maar uit onze mailwisseling kom je over als iemand die slim is en goed over deze beslissing heeft nagedacht. Succes met alles verder.
Je denkt echt dat het me uitmaakt dat jij het niet geloofwaardig acht?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Omdat hij zulks ene moslim is? Nou nou niet overdrijven heur, niet iedereen die hetzelfde geloof levenswijze aanhangt hoeft van elkaar te houden.
Pics of het is niet waar![]()
quote:
Exactly..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, je doet het goed.![]()
Uit de post van Snakey blijkt het helemaal niet om een goed afgewogen beslissing te gaan.
Haha.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:59 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Exactly..
Beetje als:
FA: 1+1 = 5
zG: Nee, dat is 2.
FA: NEIN, SCHWEINHUND!!
zG: Nja zeg, doe eens normaal.
FA: YOU'RE FIRED!
FA: AWOHAWOAHWOHA..
Nee lieverd, ik neuk geen plantsoenmedewerkersquote:Op woensdag 24 december 2008 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je denkt echt dat het me uitmaakt dat jij het niet geloofwaardig acht?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:59 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Exactly..
Beetje als:
Waar komt de frustratie vandaan... \o/quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Inderdaad, tief jij eens op ja
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:59 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Exactly..
Beetje als:
Uit het zien van zulks een kutuserquote:Op woensdag 24 december 2008 22:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waar komt de frustratie vandaan... \o/
Oké, biej eppiej.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:00 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik neuk geen plantsoenmedewerkers![]()
![]()
respect broquote:Op woensdag 24 december 2008 22:01 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Uit het zien van zulks een kutuser
je voorbeeld volgenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mijn favorite ONZ-mod, wat doe je?
heb je je zelf wel eens zien postenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
Waar komt de frustratie vandaan... \o/
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:01 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Uit het zien van zulks een kutuser
Mijn voorbeeld volgen? uitleg?quote:
blauw --> zwart, jeweetzquote:Op woensdag 24 december 2008 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mijn voorbeeld volgen? uitleg?
Over oppervlakige klootzakken gesprokenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat een onderbouwing.. I'm touched.. Paupers bestaan dus nog
geen mod meer zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
stoppen met modden?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:
echt hehquote:Op woensdag 24 december 2008 22:06 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Over oppervlakige klootzakken gesproken![]()
Kutusers zoals als jij hebben geen baat bij uitleg.
boks ouwequote:Op woensdag 24 december 2008 22:04 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
High fived me a dikuh kletz!
ik dacht dat ik de enige was die hem ietwat "over the top" vond overkomenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:06 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
joh, je moet hem eens zien reageren bij de dames zonder foto's in't foboquote:Op woensdag 24 december 2008 22:06 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
hi hi jou reacties komen uit jaloezie... I understand...quote:Op woensdag 24 december 2008 22:06 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:07 schreef Fokfoef het volgende:
http://www.petitiononline.com/zargon1/petition.html
Petitie voor een beter afgewogen beslissing.
neuh, eigenlijk nietquote:Op woensdag 24 december 2008 22:07 schreef Fokfoef het volgende:
http://www.petitiononline.com/zargon1/petition.html
Petitie voor een beter afgewogen beslissing.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
hi hi jou reacties komen uit jaloezie... I understand...
Hey Het_hupt, doe eens een linkje danquote:Op woensdag 24 december 2008 22:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
joh, je moet hem eens zien reageren bij de dames zonder foto's in't fobo
echt epic fail
chees m8quote:Op woensdag 24 december 2008 22:08 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
* Krazy_Kripples noag a pils opuh trekt asof het uh maagd is
ok unoquote:Op woensdag 24 december 2008 22:10 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
[..]
Hey Het_hupt, doe eens een linkje dan
Pesten ze jou weer?quote:
ja ik lees ook alleen maar wat er staatquote:
quote:
http://fotoboek.fok.nl/Oblivionquote:Op 22-12-2008 20:14 schreef draaijer
Wat zit er boven die benen? Wanneer post je een totaal foto (zoinder hoofd)?
Ja dat is precies wat ik doe met jouw postquote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik lees ook alleen maar wat er staat_!
Om hun gebrek aan zelfvertrouwen te compenseren, zo herkenbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet toch de mensen die jarenlang op school zijn gepest moeten nu stoer over komen online.
Jij bent er anders mee begonnen, smerige ratquote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Om hun gebrek aan zelfvertrouwen te compenseren, zo herkenbaar.
Jaahaa dat zegt genoeg over hem. Een golfer als UI en dan geilen op jonge meisjequote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Oblivion
hoi,quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik doe met jouw post!1_!
Daarom was jij een modje?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Om hun gebrek aan zelfvertrouwen te compenseren, zo herkenbaar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi,
ik vind jouw egt stoer (jouw dus)
nou doei
en deze dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Jaahaa dat zegt genoeg over hem. Een golfer als UI en dan geilen op jonge meisje![]()
![]()
die santos flipte echt johquote:Op 23-12-2008 21:20 schreef draaijer
Foto's Sooph, foto's!
buyuk burun ?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ik ben nog nie eens over mijn buitenlandse achtergrond begonnen
Beter ga je al slapen man.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leuk hoor, daar ben ik altijd in geintereseerd, vertel eensquote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is gewoon een 'whehehe kutuser' userquote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en deze dan?
[..]
die santos flipte echt joh
Ik ben dus broer van zG.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Leuk hoor, daar ben ik altijd in geintereseerd, vertel eens
abi, nasilsin?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup.. AKA Het zwaard van Ali.
kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is gewoon een 'whehehe kutuser' user
Dat heb je met allochtonen.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:21 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik mis dus de connectie met 'buitenlandse achtergrond'.
Harajukuquote:Op woensdag 24 december 2008 22:21 schreef Dirkh het volgende:
Is er al een vervanger bekend?
Ik zie dit toch als een Vogelaartje, weten dat ie het veld moet ruimen, een vervanger zoeken en daarna de mislukkeling dumpen en met trots de nieuwe aanwinst presenteren om de gemoederen te bedaren.
quote:
bek dicht, nuquote:
Ik mis sowieso een paar hersencellen bij TSquote:Op woensdag 24 december 2008 22:21 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik mis dus de connectie met 'buitenlandse achtergrond'.
probeer je deze toch? petitiequote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef Fokfoef het volgende:
Nou die petitie is dus verbodenkut fok
Jij denkt ik veroordeel 't vast, als 't dan gebeurt zit ik goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie dit toch als een Vogelaartje, weten dat ie het veld moet ruimen, een vervanger zoeken en daarna de mislukkeling dumpen en met trots de nieuwe aanwinst presenteren om de gemoederen te bedaren.
Ik mis er wel heel wat meer hoor, een paar is wel erg weinig. Beetje moeite met tellen, mis je er zelf ook wat?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Ik mis sowieso een paar hersencellen bij TS
sikterlan olemquote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag nie turks lulle op het forum
perfecte symbiosequote:Op woensdag 24 december 2008 22:22 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ik post dan ook elke keer samen met goede user.
Als je het mij vraagt geen genade met ze hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ja klopt, lastig volk doch vermakelijk.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:21 schreef Dirkh het volgende:
hoi,quote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Je qoute te vroeg.
En wat heb jij tegen mij
Zou je graag een UI van een golfer willen? Nee? Dan moet je je bek houdenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Je qoute te vroeg.
En wat heb jij tegen mij
Wie golfer?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Zou je graag een UI van een golfer willen? Nee? Dan moet je je bek houden
Zeg maar: Zweep, Kromzwaard of Spaan rietje erover?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt geen genade met ze hebben.
Echt, als je zo dom bent dat je voor je notes gaat betalen (quote:
ik denk niet dat een kloon van mij kans maaktquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik word zo aangekondigd als opvolger
Neuquote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Echt, als je zo dom bent dat je voor je notes gaat betalen (_! ) terwijl je er ook nog 0 hebt. Tja.. dan zal die dude nu ondertussen wel zijn uitgelogd.
Heb je wel eens gehoord van Hajaj?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Zeg maar: Zweep, Kromzwaard of Spaan rietje erover?
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk niet dat een kloon van mij kans maakt
scherpquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Zou je graag een UI van een golfer willen? Nee? Dan moet je je bek houden
Touché, flapdrolquote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk niet dat een kloon van mij kans maakt
Neen en evenmin doet Google de definitie niet weergeven in de context.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je wel eens gehoord van Hajaj?
*proest*quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Echt, als je zo dom bent dat je voor je notes gaat betalen (_! ) terwijl je er ook nog 0 hebt. Tja.. dan zal die dude nu ondertussen wel zijn uitgelogd.
Het gaat ook zo snel vanavond, kan er niks aan doenquote:
ewetquote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat het fonetisch bedoeld was, dat laatste?
chowiquote:
koelkast staat hier om de hoekquote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het gaat ook zo snel vanavond, kan er niks aan doen
* Krazy_Kripples even naar beneden loopt en pils gaat halen
Arabische martelpraktijken.... zeer effectief!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:27 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Neen en evenmin doet Google de definitie niet weergeven in de context.
Nou, aangezien jij de afgelopen dagen actief bent geweest in de SR topics, denk ik dat je wel wat goodwill hebt gekweekt. Voordat je het weet ben je blauw.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik word zo aangekondigd als opvolger
jij snapt er werkelijk waar geen snars van hehquote:
Linkje? Als je het moet PM-en, ga je gang.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabische martelpraktijken.... zeer effectief!
Zou je denkenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, aangezien jij de afgelopen dagen actief bent geweest in de SR topics, denk ik dat je wel wat goodwill hebt gekweekt. Voordat je het weet ben je blauw.
Dat is ook lekker bierquote:Op woensdag 24 december 2008 22:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
koelkast staat hier om de hoek
vol met die Warsteinertjes
Ik kan het ook niet vinden, ik pm je mocht ik iets vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Linkje? Als je het moet PM-en, ga je gang.
hij heeft zeker je notes niet gelezenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij snapt er werkelijk waar geen snars van heh
Doet u maar en bedankt.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet vinden, ik pm je mocht ik iets vinden
idd, heb ze op +1 C koel staanquote:
Dat denk ik iddquote:Op woensdag 24 december 2008 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij heeft zeker je notes niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |