quote:Op woensdag 24 december 2008 20:48 schreef Snakey het volgende:
Nadat zarGon gisteren al liet blijken het niet eens te kunnen worden over beleidszaken, en dit in niet mis te verstane woorden liet blijken, heb ik geprobeerd vanavond alsnog een gesprek aan te gaan om het uit te praten om te kijken of we er uit zouden kunnen komen.
Na meerdere malen aandringen heb ik alleen een smilie terug ontvangen en is er geen mogelijkheid om te praten blijkbaar.
Het doet me een beetje pijn, maar dan is het niet anders en kan ik niet anders concluderen dat de wil er niet meer is.
Toch bedankt zarGon voor alle inzet die je hebt getoond, ik heb je altijd een goede mod gevonden. Jammer dat we op deze manier uit elkaar moeten.
Precies.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Triggershot het volgende:
Dat ze die sukkel uberhaupt mod hadden gemaakt.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Idd meer info!
Mod en FA worden het over sommige dingen niet eens. Na wat communicatie en overleg is er besloten er mee te kappen.quote:
Niet geinteresseerd in wat jij zegt. Wil het van zarGon horen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mod en FA worden het over sommige dingen niet eens. Na wat communicatie en overleg is er besloten er mee te kappen.
Dat kunnen we zelf ook nog wel uit de tekst halen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mod en FA worden het over sommige dingen niet eens. Na wat communicatie en overleg is er besloten er mee te kappen.
Lees je pm biatchquote:
Je bent te laat met je inlik pogingquote:
Zargon heeft een spreekverbod.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Niet geinteresseerd in wat jij zegt. Wil het van zarGon horen.
Idd, je kan ook overdrijven..quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bent te laat met je inlik poging
Het is nooit te laat om zG. te likken.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bent te laat met je inlik poging
Ik hield toen mijn bek niet en waar nodig blijkt zal dat niet gebeuren ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zargon heeft een spreekverbod.
HOAX-alert.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef Triggershot het volgende:
Dat ze die sukkel uberhaupt mod hadden gemaakt.
Alsof ie zich daar aan moet houden. Dat zal lachen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jammer, maar vooral raar gedrag van je zG. Ik dacht altijd dat we wel door 1 deur konden met elkaar. Blijkbaar had je een andere agenda en was de zogenaamde openheid die je had een farce.quote:
or else what?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou, stoer man.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hield toen mijn bek niet en waar nodig blijkt zal dat niet gebeuren ook..
Owquote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om zG. te likken.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zG.
![]()
![]()
Goh, je zou bijna denken dat je een ruggegraat had. Maar dat zal schijn zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hield toen mijn bek niet en waar nodig blijkt zal dat niet gebeuren ook..
Nadat je dit hebt gezegd, heb ik alles nog een keer gelezen. Ik krijg inderdaad een beetje grap gevoel erbij nu.quote:
fatwaquote:
zg zwart, jij blauw als ik iets niet had kunnen bedenken dan was het dat welquote:
Spreekverbod is een bietje onzin, maar lekken uit wat er in de crewtopics besproken is/was kennie echt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alsof ie zich daar aan moet houden. Dat zal lachen zijn.
Je bent niet de enige!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
zg zwart, jij blauw als ik iets niet had kunnen bedenken dan was het dat wel
problemenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan krijgt hij nog meer problemen.
Spreekverbodquote:Op woensdag 24 december 2008 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lik mijn clitquote:
Beetje jammer, je eigen grap weg geven.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn grap is heul nog nie klaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:15 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Beetje jammer, je eigen grap weg geven.
Owh, dan laat ik je nog even. Sorry.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn grap is heul nog nie klaar.
verdomme, dat zou echt heul jammer zijnquote:
Ik ben niet door de proeftijd van 4 weken gekomen. Voldeed niet aan het profiel wat de kut-FA's voor ogen hadden en ze vonden dat ik te weinig aanwezig was.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:23 schreef DonPerignon het volgende:
Dirkh, jij was toch ook een gegeven moment MOD? Waarom ben je dit niet meer?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Wheheh en al die users die nu zG. de verdoemenis in hebben gewenst zo van;![]()
![]()
![]()
cry
Heul niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben niet door de proeftijd van 4 weken gekomen. Voldeed niet aan het profiel wat de kut-FA's voor ogen hadden en ze vonden dat ik te weinig aanwezig was.
Ga ik niet op wachten, nu ff snel genieten van het moment. Volzuipen, FOK! uitzetten en in slaap vallen. Als ik dan weer wakker wordt en het blijkt een "grap" te zijn, dan heb ik toch al een kater, dus dan hebben we alles in één keer.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik igg niet
ff afwachten tot het zeker is, dan gaat hier de kurk van de champagne
goed planquote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ik niet op wachten, nu ff snel genieten van het moment. Volzuipen, FOK! uitzetten en in slaap vallen. Als ik dan weer wakker wordt en het blijkt een "grap" te zijn, dan heb ik toch al een kater, dus dan hebben we alles in één keer.
Cheers m8quote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga ik niet op wachten, nu ff snel genieten van het moment. Volzuipen, FOK! uitzetten en in slaap vallen. Als ik dan weer wakker wordt en het blijkt een "grap" te zijn, dan heb ik toch al een kater, dus dan hebben we alles in één keer.
lik mijn clitquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:29 schreef Fokfoef het volgende:
[..]
Je gebruikt ruige taal vriendin.
Pas op of ik roep zarGon.
Ik zwaai zG uitquote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Wat doe je en wat doe je hier?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mods grapjes op FOK. Waarom zijn ze nooit leuk?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Nou als dat zou kunnen, houd ik me zeker aanbevolen
Nou jij was in het verleden ook een modje en besloot toen ook maar Sjaak Afhaak te spelen. Dus ik stel voor dat jij eens uitlegt wie jij bent?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? Wat doe je en wat doe je hier?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mod grapjes op FOK. Waarom zijn ze nooit leuk?
Zijn wel een paar toffe mods hoorquote:
Met nadruk op een paar jaquote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zijn wel een paar toffe mods hoor
Ik ben dezelfde lieve, zorgzame, onderhoudende user die ik was toen ik me registreerde. Aangenaam.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Nou jij was in het verleden ook een modje en besloot toen ook maar Sjaak Afhaak te spelen. Dus ik stel voor dat jij eens uitlegt wie jij bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |