Ik was eerder met nieuw topicquote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef NordicBlue het volgende:
Ik was de sluiter muts
[SR @ 3FM #1076] Met de after-afterparty! 5.637.937 euro!
Leuk, en overdag dan? wie gaat dat dan doenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Rudy, Bart, de nachtjocks e.d. zal je geregeld gaan horen nu.
"Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik was eerder met nieuw topic
RTFMquote:Op woensdag 24 december 2008 20:47 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik was eerder met nieuw topic
Care-o-meter = 0quote:Op woensdag 24 december 2008 20:48 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
"Let op! Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Opent deze niet, wacht dan op z'n minst 2 minuten voordat je zelf iets opent. Hierdoor kunnen we rotzooi van dubbele topics voorkomen. "
Daar houdt je zelf toch ook geen rekening meequote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef NordicBlue het volgende:
Ik was de sluiter muts
Prima! perfect tijdstip.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Rudy deze hele week tussen 19 en 22 presenteren, of iig elke dag in de avond.
Hier ook een keer voor 12 uur naar bed toequote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het heeft er bij mij ook wel aardig ingehakt.vanacht ook maar weer weinig geslapen.. Naja, de komende dagen maar een beetje inhalen. Het was weer leuk dit jaar.
Ik had gehoopt dat we daar nu wel vanaf zouden zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
Weer 2 topics. Ge-wel-dig.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook een keer voor 12 uur naar bed toe
Dat zal weer even wennen wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier ook een keer voor 12 uur naar bed toe
Das mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Rudy deze hele week tussen 19 en 22 presenteren, of iig elke dag in de avond.
ws zakt het tempo nu wel dus misschien dat het nu goed gaat..quote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we daar nu wel vanaf zouden zijn.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef NordicBlue het volgende:
Ik was de sluiter muts
Rob doet ook mee aan de serious topnogwattes,tenminste dat zei hij op KX.Met redelijke tegenzin geloof ik want hij haat lijstjesquote:Op woensdag 24 december 2008 20:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Leuk, en overdag dan? wie gaat dat dan doen
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Was trouwens ook handig geweest als er een zoekfunctie voor de TopSR-lijst was. Schiet niet echt op om mn requests te vinden.
Waar was Rob trouwens tijdens de hele actie, ik heb hem niet gehoord of gezien, was hij ziek of zo?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob doet ook mee aan de serious topnogwattes,tenminste dat zei hij op KX.Met redelijke tegenzin geloof ik want hij haat lijstjes
Thanks!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef gerbenp het volgende:
Webcam voor de mensen die het al willen:
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcam
Heb het al in het FB topic gepost.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
waneer stoppen mensen nou eens met brakke OP's te maken en niet op hun beurt te wachten
Hij stond niet in het middelpunt van de belangstelling en iets als wat sander deed zie ik hem niet doenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar was Rob trouwens tijdens de hele actie, ik heb hem niet gehoord of gezien, was hij ziek of zo?
ik hoop het eigenlijk wel, anders is ie echt van zijn voetstuk gevallenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar was Rob trouwens tijdens de hele actie, ik heb hem niet gehoord of gezien, was hij ziek of zo?
Ziek, naar 't schijnt, Maar hij heeft vorige week ook al wat gedaan (taxi spelen).quote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ach, we houden vanzelf de vaste groep (met een paar aanvullingen) weer over en dan komt het wel weer goed. Na deze kan het "SR @" ook wel weer uit de TT wat mij betreft.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
waneer stoppen mensen nou eens met brakke OP's te maken en niet op hun beurt te wachten
Hij heeft toch met die limo-taxi rondgeredenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
maar had bijv. best even kunnen inbellen, bijv in de nachten dat het moeilijk wasquote:Op woensdag 24 december 2008 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ziek, naar 't schijnt, Maar hij heeft vorige week ook al wat gedaan (taxi spelen).
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob doet ook mee aan de serious topnogwattes,tenminste dat zei hij op KX.Met redelijke tegenzin geloof ik want hij haat lijstjes
dank dat we moeten wachten tot morgen, dan is het weer een normale dag.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
wat heb jij wat ik niet hebquote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef DaMook het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Ik ben de enige waarvan alle requests al gedraaid zijn, of iig gehoord en aangevinkt
.
Ctrl - F = zoekenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb ook alles zitten doorspitten en ben erachter dat mijn request van zondag op maandag tussen 0.00 en 01.00 uur gedraaid wordt. Ach, ik hoef toch pas om 06.00 uur op maandag...
Veel succesquote:Op woensdag 24 december 2008 20:55 schreef CamelNLD het volgende:
Ik ga werken; iedereen prettige dagen en geniet ervan
Doe mij de "rust" maar... Dan is teruglezen niet zo kansloosquote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef gerbenp het volgende:
Het is weer rustig. Wie mist er de gezelligheid, of is het zo weer beter?
Gelukgsvogelquote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef DaMook het volgende:
Ik ben de enige waarvan alle requests al gedraaid zijn, of iig gehoord en aangevinkt
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik pas de gebruikelijke FTR-regels toe, het eerste topic blijft open (tenzij dat door omstandigheden geen goed idee meer is).
waar?????quote:Op woensdag 24 december 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
Wow... een mailtje van Coen, Paul en Giel. Dat ze daar al tijd voor hebben
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij de "rust" maar... Dan is teruglezen niet zo kansloos
de moderators hebben het al top druk gehad met de SR , door dubbele, 3 dubbele topics, dan ga je even niets meer uitzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef NordicBlue het volgende:
Wat is het nut van topicregels als de mod deze opmerking maakt?
[..]
Ik heb al mijn requests ook gehoord. Weet alleen niet of ze ook als zijnde mijn requests gedraaid zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef DaMook het volgende:
.
Dank je!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef gerbenp het volgende:
Webcam voor de mensen die het al willen:
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcam
piles zijn site is nog even gestrestquote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, 3fmfan kan nu ook alles weer bijhouden. Ideaal.
Yup. Kijk daar later wel. Kijken of ie nog stats over de SR-periode wil makenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
piles zijn site is nog even gestrest
Inderdaad. Dan is het weer good old 3fm, met dezelfde club.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dank dat we moeten wachten tot morgen, dan is het weer een normale dag.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij de "rust" maar... Dan is teruglezen niet zo kansloos
Fijne Kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef evert het volgende:
ik ga ook maar eens een leven oppakken en de voorberiedingen voor morgen starten.
het was gezellig hier! zeker tot volgend jaar (misschien wel wat eerder....)
Tof...quote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef evert het volgende:
[..]
\en volgens de geruchten volgend jaar in het wersterpark!
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik heb die topics van de hakkuhnacht nog 's rustig bekeken, wat 'n posts ook.
Van de SR-actie, of van gewoon 3FM?quote:
ok, realiseer ik me dat ik mijn email adres wijziging niet aan 3fm heb doorgegevenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In je mailbox, als je lid bent van de mailinglist.
tsja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn requests ook gehoord. Weet alleen niet of ze ook als zijnde mijn requests gedraaid zijn.
Geen idee. Kan van beide zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van de SR-actie, of van gewoon 3FM?
Fijne kerstdagen en tot volgend jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef evert het volgende:
ik ga ook maar eens een leven oppakken en de voorberiedingen voor morgen starten.
het was gezellig hier! zeker tot volgend jaar (misschien wel wat eerder....)
Volgens mij staat er nog geen programma online (van dj's dus). Of ik mis ietsquote:Op woensdag 24 december 2008 21:01 schreef joepjuhhh het volgende:
weet iemand hoe het programma ervoor de rest uitziet?
welke dj op welk tijdstip?
joep
Vorig jaar stond alles op 1 pagina. Dat is met ctrl-f gemakkelijk te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
Jammer dat er geen zoekfunctie zit in de Top Serious Request lijst...
Als je op zoek bent naar kwaliteitsposts, dan zit je daar wel goed.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Mooi he, die inhoudsvolle teksten
.
als de gedachte maar goed is toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef F04 het volgende:
Ik heb helaas geen request kunnen aanvragen gezien ik momenteel echt op zwart zaad zit.
0600-0900 Veenstra Veenstraquote:Op woensdag 24 december 2008 21:06 schreef borisz het volgende:
8 DJ's in shifts van drie uur deze hele week.
1900-2200 Rudy Mackay
2200-0100 ?
0100-0400 ?
0400-0700 ?
0700-1000 ?
1000-1300 ?
1300-1600 ?
1600-1900 ?
Laten we een Google Docs Spreadsheet ervan makenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
Dan is het nog hard gegaan tegenover gister toen er nog 'maar' 315 was geboden. Iig goed gedaan Elizaquote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als de gedachte maar goed is toch?
Ik heb ook nooit echt zelf in de buidel kunnen tasten, dit jaar voor t eerst dat ik een plaat aanvraag voor geld (en hij word niet gedraaid)
Vorig jaar had ik echt geen geld, en heb ik met een klein forum geld bijelkaar gezameld (116 euri) gaf me een goed gevoel![]()
En dit jaar gewoon DJ Sandstorm gestrikt om een set te veilen....560 eurietjes![]()
![]()
![]()
hoop dat je nog boven de 600 euro uitkomt , geeft beter gevoel. al blijft dat ook te laag, maar het heeft never nooit aan jouw inspanningen gelegen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit echt zelf in de buidel kunnen tasten, dit jaar voor t eerst dat ik een plaat aanvraag voor geld (en hij word niet gedraaid)
Vorig jaar had ik echt geen geld, en heb ik met een klein forum geld bijelkaar gezameld (116 euri) gaf me een goed gevoel![]()
En dit jaar gewoon DJ Sandstorm gestrikt om een set te veilen....560 eurietjes![]()
![]()
![]()
Idd, heeft iemand al heel de lijst op 1 pagina zodat ik kan appeltje - f 'en ?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij is Roel ermee bezig. Hij is zo stil.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, heeft iemand al heel de lijst op 1 pagina zodat ik kan appeltje - f 'en ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, heeft iemand al heel de lijst op 1 pagina zodat ik kan appeltje - f 'en ?
Roel ging toch all you need is love kijkenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Roel ermee bezig. Hij is zo stil.
Hij was alleen, dus dan kan hij dat ook wel doen tijdens het tv kijken.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Roel ging toch all you need is love kijken?
TS kwam volgens mij alleen maar online om een topic te openen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
De TS is ook weer offline, dus we moeten 't maar met deze prachtige OP doen.
Familie van Webhawkjuh?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
TS kwam volgens mij alleen maar online om een topic te openen.
Misschien wel een kloon. Webhawk durft zn gezicht niet meer te laten zien na het t-shirt incident.quote:
Wat ^^^^ zegt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij was alleen, dus dan kan hij dat ook wel doen tijdens het tv kijken.
Ben trots op jequote:Op woensdag 24 december 2008 21:15 schreef muisje-eliza het volgende:
ik had met Sander afgesproken dat voor onder de 200 euri het feest niet door zou gaan. 3FM ging hiermee accoord, en kijk eens aan 560 eurietjes![]()
Tis minder dan ik hoopte maar meer dan we minimaal wouden
Is daar nog wat van vernomen eigenlijk?quote:
en Pilesquote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie mag nu ook wel weer terug komen
Ja, wat is daarmee. Vanochtend hadden we er ook even snel over? Wat was er met Webhawkjuh gebeurd? Hij schijnt met de noorderzon vertrokken te zijn? Klopt dit?quote:
*proest*quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die heeft het nu bloed heet met 4 t-shirts over elkaar heen.
Ik kon hem me al niet herinnerenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ze maar 8-9 t-shirts hadden gekocht en de rest in de brievenbus hebben gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is daar nog wat van vernomen eigenlijk?
Dat wordt maar vol spammenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
De TS is ook weer offline, dus we moeten 't maar met deze prachtige OP doen.
Awwwwwquote:Op woensdag 24 december 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat ^^^^ zegt.
Ik ben altijd alleen
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Awwwww
waar is die fucking aai-smilie als ik 'em nodig heb...![]()
Wat een goor beestquote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar istie eigenlijk...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ze maar 8-9 t-shirts hadden gekocht en de rest in de brievenbus hebben gedaan.
wil dus alsnog zeggen dat ze 100 euro achterover gedrukt hebben.
Blij dat al die figuren nu weg zijn. Als het net zo gaat als vorig jaar blijven alleen wat mensen hangen die zich wel fatsoenlijk wisten te gedragen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kon hem me al niet herinneren.
Blijkbaar. Triest.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
geloof er geen zak van dat ze het in de bus gegooit hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap niet wat je met die shirts moet doen, en oke het geld komt idd bij SR terecht maar dat is niet waarom mensen geld in een doosje flikkeren....om later te horen dat degene er t shirts van heeft gekocht![]()
En als ie geld in de brievenbus heeft gegooid...waar is de foto? of wou ie niet op de foto
Wat heb ik gemist dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Blij dat al die figuren nu weg zijn. Als het net zo gaat als vorig jaar blijven alleen wat mensen hangen die zich wel fatsoenlijk wisten te gedragen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug uit Breda! Het was FANTASTISCH.![]()
En ik heb de groeten aan Veenstra Veenstra gedaan van ons allemaal.
"Heyyyyyyy nou doe ze maar de hartelijke groeten terug!"
Dus, bij dezen.
Oh ja en ik heb Gerard een semi-handshake gegeven dus eigenlijk een hand van een halve euro.
Ceequote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Dus, bij dezen.
Oh ja en ik heb Gerard een semi-handshake gegeven dus eigenlijk een hand van een halve euro.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef evert het volgende:
Totaal aantal posts: 695
valt best mee!
en nu echt weg voor de chipolatapudding bereiding!
Piles kwam hier maandagnacht (ofzo) nog wat stats posten. Hij kon 't niet laten, zei 'ie.quote:
Nou echt wel hequote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je dat meent
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Krambo het volgende:
Ah ik heb mijn request ook eindelijk gevonden
1833 12/25/2008 - 22:00 JOE JACKSON - REAL MEN 0
Mensen die nog geen post geplaatst hebben in dit topic en dan ineens voor hun beurt topics gaan openen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan?(of juist niet gemist)
Leuk, welkom terug in de (normale?) 3fm-topic reeksquote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Dus, bij dezen.
oke...die vent in je avater is ook behoorlijk goor met zn haren die overal uitstekenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou echt wel he![]()
Muizen en ratten tam of niet zijn gewoon goor![]()
![]()
Ik sprak em ook al op MSN aan. En hij had op twitter al gezegd dat hij pas weer na SR terug zou komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...die vent in je avater is ook behoorlijk goor met zn haren die overal uitsteken![]()
Kheb Broekie smsje gestuurd....en ik kreeg terug dat hij expres niet bij de SR topics was....t was te snel en chaotisch voor m
voor mij ook af en toe
Nou, vooruit dan maar. Is de rust al weder gekeerd?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie mag nu ook wel weer terug komen
Bij gebrek aan een Brennel is Roel de lijst op een overzichtelijke manier online aan het zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb die hele lijst twee keer doorgespit maar kan mn plaat niet vinden......![]()
![]()
Broekiequote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Is de rust al weder gekeerd?
Anyway, goeiesavonds
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
Dan kunnen we daar volgend jaar heen als het topic vol met trollen zit.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geweldig iets blijft dat Google Docs toch. En meteen een nieuwe SC-manier erbij
.
Welkom terug ook maar in de (normale?) 3fm topic reeksquote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een Brennel is Roel de lijst op een overzichtelijke manier online aan het zetten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kunnen we daar volgend jaar heen als het topic vol met trollen zit.
Idd aardige gast. Ik vraag me alleen altijd af of hij erg makkelijk een eind weglult met een vreemde of dat hij me daadwerkelijk herkent (heb em nu 4x gesproken).quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef screenshot het volgende:
Net terug uit Breda.
En met Veenstra op de foto. (aardige gast)
Het is te rustig nuquote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een Brennel is Roel de lijst op een overzichtelijke manier online aan het zetten.
BROEKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
Filmpjes meer. Tenminste, ik ga de foto van mij en Veenstra niet posten hier. Ik stond wel vooraan bij het 'blauwe tapijt' toen de DJ's naar buiten kwamen en heb geprobeerd de halve handshake te filmen maar ik moet ze eerst nog even door de keuring gooien om te checken of ze wel post-waardig zijn.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd aardige gast. Ik vraag me alleen altijd af of hij erg makkelijk een eind weglult met een vreemde of dat hij me daadwerkelijk herkent (heb em nu 4x gesproken).
Lekker nuchtere beller.
Of toch gewoon een keer een forum op 3FMFan.nl zelf openen. 'k heb nog een mooie vBulletin license liggen waar ik niets meer mee doe behalve hem jaarlijks verlengen...quote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kunnen we daar volgend jaar heen als het topic vol met trollen zit.
Top! die zocht ik al.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb de link naar de lijst nu ook in m'n sig staan.
Ik ben vanaf 2160 omhoog aan het werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik niet alleen: er werken wat mensen mee
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik niet alleen: er werken wat mensen mee
.
Ach, er komen twee heerlijke nummers aan, dus dit moet dan maar even.quote:
David is een stuk hygienischer dan dat ongediertequote:Op woensdag 24 december 2008 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...die vent in je avater is ook behoorlijk goor met zn haren die overal uitsteken![]()
Insgelijksquote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of toch gewoon een keer een forum op 3FMFan.nl zelf openen. 'k heb nog een mooie vBulletin license liggen waar ik niets meer mee doe behalve hem jaarlijks verlengen...
Maar goed, dat idee is al eerder geopperd hier en toen viel het niet echt in goede aarde geloof ik
Anyway, alvast prettige kerstdagen allemaal!
ik zou t fijn vinden om met ons kluppie te blijven, dit was echt niet leuk meer af en toe, nen ben geregeld afgehaakt door dat gezeik met die topicsquote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of toch gewoon een keer een forum op 3FMFan.nl zelf openen. 'k heb nog een mooie vBulletin license liggen waar ik niets meer mee doe behalve hem jaarlijks verlengen...
Maar goed, dat idee is al eerder geopperd hier en toen viel het niet echt in goede aarde geloof ik
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 2160 omhoog aan het werken
Heb het ook wel eens zitten denken. Zal alleen wel lastiger te vinden zijn voor vers bloed dat zich wel weet te gedragen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
hijs alcoholistquote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
David is een stuk hygienischer dan dat ongedierte
't Is nu vanzelf weer rustig geworden. Als je nu nar een andere site gaat, is het geen FOK! meer en kunnen andere geïnteresseerde FOK!kers niet ook ff komen buurtenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou t fijn vinden om met ons kluppie te blijven, dit was echt niet leuk meer af en toe, nen ben geregeld afgehaakt door dat gezeik met die topics
Puik werk. Thanks.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb de link naar de lijst nu ook in m'n sig staan.
Gelukkig maar. Ken deze plaat niet van Madonnan FT Kanye West.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, er komen twee heerlijke nummers aan, dus dit moet dan maar even.
Ik was ook graag gegaan, maar het kwam er niet van zaterdag.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toen ik zaterdag bij de truck was stond ik naast m om te vragen of tie met me op de foto wou...
Heeeeej Eliza!!!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is nu vanzelf weer rustig geworden. Als je nu nar een andere site gaat, is het geen FOK! meer en kunnen andere geïnteresseerde FOK!kers niet ook ff komen buurten.
hopelijk tot later Diaanquote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga eens even lekker op de bank liggen, is mn rug wel aan toe merk ik nu.... fijne kerstdagen allemaal![]()
Je hebt natuurlijk ook nog de ongeïnteresseerde trollen die regelmatig komen buurten.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is nu vanzelf weer rustig geworden. Als je nu nar een andere site gaat, is het geen FOK! meer en kunnen andere geïnteresseerde FOK!kers niet ook ff komen buurten.
Eerste keer dat ik Veenstra zag en hij was behoorlijk spraakzaam.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd aardige gast. Ik vraag me alleen altijd af of hij erg makkelijk een eind weglult met een vreemde of dat hij me daadwerkelijk herkent (heb em nu 4x gesproken).
Lekker nuchtere beller.
Jij ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga eens even lekker op de bank liggen, is mn rug wel aan toe merk ik nu.... fijne kerstdagen allemaal![]()
Nope.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan een topic niet bv alleen geopend worden door modjes dan, of wat aangewezen mensen die altijd al op 3FM fok rondhangen
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was ook graag gegaan, maar het kwam er niet van zaterdag.
Zelfde overigens voor Breda, 'k had zelfs achter de schermen kunnen komen via Arno, maar het was me niet gegunt: te druk en de tijd die ik vrij had, had m'n lichaam rust nodig.
'k weet niet wat ik fout gedaan heb, maar ik heb me toch een last van m'n rug en nek, niet normaal meer
Daarnaast is dit uiteraard weer de periode van het zich eenzaam voelen wat weer resulteerde in, nouja, weet je wat, dat ga ik hier niet posten ook, da's privé
Eenzaam zijn er volgens mij wel meer. Maar daarvoor hebben we FOK!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was ook graag gegaan, maar het kwam er niet van zaterdag.
Zelfde overigens voor Breda, 'k had zelfs achter de schermen kunnen komen via Arno, maar het was me niet gegunt: te druk en de tijd die ik vrij had, had m'n lichaam rust nodig.
'k weet niet wat ik fout gedaan heb, maar ik heb me toch een last van m'n rug en nek, niet normaal meer
Daarnaast is dit uiteraard weer de periode van het zich eenzaam voelen wat weer resulteerde in, nouja, weet je wat, dat ga ik hier niet posten ook, da's privé
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Noortje. het volgende:
Hoi, geen zin om 20 topics door te spitten maar is het ergens terug te kijken? Thanks.
Edit: Le Grand Finale bedoel ik dus.
Waarom met zn allen vanuit 1 huis FOK!-en? De mensen waarvan de posts je wel boeien zitten dan naast je.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgend jaar nodig ik jullie allemaal uit![]()
Nemen we allemaal vrij met SR, en gaan we allemaal online vanuit 1 huis, 6 dagen achter elkaar en we vragen daar geld voor SR voor![]()
EN dan hebben we het allemaal heel gezellie met elkaar
Brenda waar ben jequote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier kan 't vanavond bijna niet worden![]()
.
niet gezellig?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom met zn allen vanuit 1 huis FOK!-en? De mensen waarvan de posts je wel boeien zitten dan naast je.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er de laatste dagen geen "gasten" in het topic waren waarvan de posts mij niet intersseerden.Joe Jackson
Haast niet, nee. Soms vragen mensen wel eens naar m'n favo nummers en deze komt dan vaak in het antwoord terugquote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier kan 't vanavond bijna niet worden![]()
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Impry het volgende:
Zo, ben ik weer!![]()
Wat een fantastische eindstand, echt enorm mooi bedrag!![]()
Nou herkenbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn eenzame collega had afgelopen zaterdag een speeddate avond , hij kwam triester terug dan hij ging
Nicole was volgens mij zn 2e echte vriendinnetjequote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
das toch Gerard zn liedje![]()
Roel, ik snap dat google ding nietik werk nooit met dat soort programma's waar kan ik zoeken daarin?
ik weet tquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom ben ik nou zo dom, dat ik niets van Ohm's snap van speakers
Ctrl-F zou moeten werken als je het document opentquote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
das toch Gerard zn liedje![]()
Roel, ik snap dat google ding nietik werk nooit met dat soort programma's waar kan ik zoeken daarin?
Wilde net vragen of er niet een lijst is waar hij compleet staat ipv. bladzijdes van 25 per stukquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijst staat online @ http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
Zet je hem ook opslaot dat grapjassen hem niet meer kunnen veranderen ?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijst staat online @ http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ctrl-F zou moeten werken als je het document opent.
stel je hebt speakers van 6 Omh , en versterker van 4-8 ohm , kan dat samen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet tdas de weerstand van een speaker
ja natuurlijk, het zit er tussen, de versterker kan dat makkelijk hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stel je hebt speakers van 6 Omh , en versterker van 4-8 ohm , kan dat samen.
Leila Kquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef JeroenV het volgende:
hoe heette dat nummer dat vanavond ook weer gedraaid werd?
iets met Open Sesame ofzo...?
Ben groot fan van The Killers, Foo Fighters, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Editors, enz., maar de goeie sentimentele platen als My Number Two zijn ook zeer aan mij besteed.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Haast niet, nee. Soms vragen mensen wel eens naar m'n favo nummers en deze komt dan vaak in het antwoord terug
abracadabra open sesame mequote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef JeroenV het volgende:
hoe heette dat nummer dat vanavond ook weer gedraaid werd?
iets met Open Sesame ofzo...?
Jawelquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zet je hem ook opslaot dat grapjassen hem niet meer kunnen veranderen ?Of kan dat niet ?
Inderdaad, laten we dan als echte nerds communiceren via IRC, MSN of Twitterquote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezellig zeker! Maar laten we dan gewoon zonder een forum communiceren.
sommigen waren best leukquote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
Wel prettig dat het alleen 'SR volk' dit topic verlaten heeft
Vreselijke herrie vind ik het.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de enige die Kane soms nog best leuk vind hier of niet?
1799 12/26/2008 - 1:00 SMITHS - PANICquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Haha, leuke woordgrap inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef Impry het volgende:
[..]
"Sow, wat ben jij Lelek Hé" zoals Giel zei
Ik vind Kane ook leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de enige die Kane soms nog best leuk vind hier of niet?
ik snap echt geen reet van dat twitter...heb me aangemeld en daarna wist ik niet meer wat ik moest doen...echt een onoverzichtelijke sitequote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we dan als echte nerds communiceren via IRC, MSN of Twitter
Ben ik de enige die ooit daadwerkelijk heeft zitten IRC-en en MSN-en met z'n collega welke ook binnen spraakbereik van hem af zat? Moet wel zeggen dat we het vaak deden als we niet wilden dat de rest het ook hoorde, maar soms ook uit luiheid.
Mja, vooral de SR-bashers denk ik, want die waren echt irritant.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
WBquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, internet begaf het hier!
De categorie Dagoduck enzo heb ik het vooral overquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, vooral de SR-bashers denk ik, want die waren echt irritant.
Idd, meeste waren erg gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, vooral de SR-bashers denk ik, want die waren echt irritant.
Driver-error zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
mn blue screen is opgelost!!! de nieuwe muis die ik heb zorgde voor deze kut error steeds
In het kort begin je eerst met het followen van vrienden zodat je de berichten ook op jouw Twitter Home of in een standalone applicatie (ik raad TwitterDeck aan) binnen krijgt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap echt geen reet van dat twitter...heb me aangemeld en daarna wist ik niet meer wat ik moest doen...echt een onoverzichtelijke site
Er zaten genoeg mensen tussen die van mij wel regelmatig mogen komen buurten, maar dit is lekker overzichtelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
En die Kopbal die vanavond nog ff kwam kuttenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
De categorie Dagoduck enzo heb ik het vooral over
Echt handig zo dat Google Docs, had er nog nooit eerder zo gezamelijk mee gewerkt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Spreadsheet is populair
http://twitter.com/muisje van jou?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap echt geen reet van dat twitter...heb me aangemeld en daarna wist ik niet meer wat ik moest doen...echt een onoverzichtelijke site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |