Mensen die nog geen post geplaatst hebben in dit topic en dan ineens voor hun beurt topics gaan openen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist dan?(of juist niet gemist)
Leuk, welkom terug in de (normale?) 3fm-topic reeksquote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug uit Breda! Het was FANTASTISCH.![]()
En ik heb de groeten aan Veenstra Veenstra gedaan van ons allemaal.
"Heyyyyyyy nou doe ze maar de hartelijke groeten terug!"
Dus, bij dezen.
Oh ja en ik heb Gerard een semi-handshake gegeven dus eigenlijk een hand van een halve euro.
oke...die vent in je avater is ook behoorlijk goor met zn haren die overal uitstekenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou echt wel he![]()
Muizen en ratten tam of niet zijn gewoon goor![]()
![]()
Ik sprak em ook al op MSN aan. En hij had op twitter al gezegd dat hij pas weer na SR terug zou komen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...die vent in je avater is ook behoorlijk goor met zn haren die overal uitsteken![]()
Kheb Broekie smsje gestuurd....en ik kreeg terug dat hij expres niet bij de SR topics was....t was te snel en chaotisch voor m
voor mij ook af en toe
Nou, vooruit dan maar. Is de rust al weder gekeerd?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie mag nu ook wel weer terug komen
Bij gebrek aan een Brennel is Roel de lijst op een overzichtelijke manier online aan het zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb die hele lijst twee keer doorgespit maar kan mn plaat niet vinden......![]()
![]()
Broekiequote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Is de rust al weder gekeerd?
Anyway, goeiesavonds
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
Dan kunnen we daar volgend jaar heen als het topic vol met trollen zit.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geweldig iets blijft dat Google Docs toch. En meteen een nieuwe SC-manier erbij
.
Welkom terug ook maar in de (normale?) 3fm topic reeksquote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een Brennel is Roel de lijst op een overzichtelijke manier online aan het zetten.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kunnen we daar volgend jaar heen als het topic vol met trollen zit.
Idd aardige gast. Ik vraag me alleen altijd af of hij erg makkelijk een eind weglult met een vreemde of dat hij me daadwerkelijk herkent (heb em nu 4x gesproken).quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef screenshot het volgende:
Net terug uit Breda.
En met Veenstra op de foto. (aardige gast)
Het is te rustig nuquote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een Brennel is Roel de lijst op een overzichtelijke manier online aan het zetten.
BROEKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 24 december 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Anyway, goeiesavonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |