Awwwwwquote:Op woensdag 24 december 2008 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat ^^^^ zegt.
Ik ben altijd alleen
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Awwwww
waar is die fucking aai-smilie als ik 'em nodig heb...![]()
Wat een goor beestquote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
waar istie eigenlijk...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ze maar 8-9 t-shirts hadden gekocht en de rest in de brievenbus hebben gedaan.
wil dus alsnog zeggen dat ze 100 euro achterover gedrukt hebben.
Blij dat al die figuren nu weg zijn. Als het net zo gaat als vorig jaar blijven alleen wat mensen hangen die zich wel fatsoenlijk wisten te gedragen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik kon hem me al niet herinneren.
Blijkbaar. Triest.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
TS kwam volgens mij alleen maar online om een topic te openen.
geloof er geen zak van dat ze het in de bus gegooit hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap niet wat je met die shirts moet doen, en oke het geld komt idd bij SR terecht maar dat is niet waarom mensen geld in een doosje flikkeren....om later te horen dat degene er t shirts van heeft gekocht![]()
En als ie geld in de brievenbus heeft gegooid...waar is de foto? of wou ie niet op de foto
Wat heb ik gemist dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Blij dat al die figuren nu weg zijn. Als het net zo gaat als vorig jaar blijven alleen wat mensen hangen die zich wel fatsoenlijk wisten te gedragen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug uit Breda! Het was FANTASTISCH.![]()
En ik heb de groeten aan Veenstra Veenstra gedaan van ons allemaal.
"Heyyyyyyy nou doe ze maar de hartelijke groeten terug!"
Dus, bij dezen.
Oh ja en ik heb Gerard een semi-handshake gegeven dus eigenlijk een hand van een halve euro.
Ceequote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
Ik ben terug uit Breda! Het was FANTASTISCH.![]()
En ik heb de groeten aan Veenstra Veenstra gedaan van ons allemaal.
"Heyyyyyyy nou doe ze maar de hartelijke groeten terug!"
Dus, bij dezen.
Oh ja en ik heb Gerard een semi-handshake gegeven dus eigenlijk een hand van een halve euro.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef evert het volgende:
Totaal aantal posts: 695
valt best mee!
en nu echt weg voor de chipolatapudding bereiding!
Piles kwam hier maandagnacht (ofzo) nog wat stats posten. Hij kon 't niet laten, zei 'ie.quote:
Nou echt wel hequote:Op woensdag 24 december 2008 21:21 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je dat meent
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:20 schreef Krambo het volgende:
Ah ik heb mijn request ook eindelijk gevonden
1833 12/25/2008 - 22:00 JOE JACKSON - REAL MEN 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |