Nou herkenbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mijn eenzame collega had afgelopen zaterdag een speeddate avond , hij kwam triester terug dan hij ging
Nicole was volgens mij zn 2e echte vriendinnetjequote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
das toch Gerard zn liedje![]()
Roel, ik snap dat google ding nietik werk nooit met dat soort programma's waar kan ik zoeken daarin?
ik weet tquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom ben ik nou zo dom, dat ik niets van Ohm's snap van speakers
Ctrl-F zou moeten werken als je het document opentquote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef muisje-eliza het volgende:
das toch Gerard zn liedje![]()
Roel, ik snap dat google ding nietik werk nooit met dat soort programma's waar kan ik zoeken daarin?
Wilde net vragen of er niet een lijst is waar hij compleet staat ipv. bladzijdes van 25 per stukquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijst staat online @ http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
Zet je hem ook opslaot dat grapjassen hem niet meer kunnen veranderen ?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lijst staat online @ http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ctrl-F zou moeten werken als je het document opent.
stel je hebt speakers van 6 Omh , en versterker van 4-8 ohm , kan dat samen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik weet tdas de weerstand van een speaker
ja natuurlijk, het zit er tussen, de versterker kan dat makkelijk hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
stel je hebt speakers van 6 Omh , en versterker van 4-8 ohm , kan dat samen.
Leila Kquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef JeroenV het volgende:
hoe heette dat nummer dat vanavond ook weer gedraaid werd?
iets met Open Sesame ofzo...?
Ben groot fan van The Killers, Foo Fighters, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, Editors, enz., maar de goeie sentimentele platen als My Number Two zijn ook zeer aan mij besteed.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Haast niet, nee. Soms vragen mensen wel eens naar m'n favo nummers en deze komt dan vaak in het antwoord terug
abracadabra open sesame mequote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef JeroenV het volgende:
hoe heette dat nummer dat vanavond ook weer gedraaid werd?
iets met Open Sesame ofzo...?
Jawelquote:Op woensdag 24 december 2008 21:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zet je hem ook opslaot dat grapjassen hem niet meer kunnen veranderen ?Of kan dat niet ?
Inderdaad, laten we dan als echte nerds communiceren via IRC, MSN of Twitterquote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezellig zeker! Maar laten we dan gewoon zonder een forum communiceren.
sommigen waren best leukquote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
Wel prettig dat het alleen 'SR volk' dit topic verlaten heeft
Vreselijke herrie vind ik het.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de enige die Kane soms nog best leuk vind hier of niet?
1799 12/26/2008 - 1:00 SMITHS - PANICquote:Op woensdag 24 december 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Haha, leuke woordgrap inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef Impry het volgende:
[..]
"Sow, wat ben jij Lelek Hé" zoals Giel zei
Ik vind Kane ook leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Ik ben de enige die Kane soms nog best leuk vind hier of niet?
ik snap echt geen reet van dat twitter...heb me aangemeld en daarna wist ik niet meer wat ik moest doen...echt een onoverzichtelijke sitequote:Op woensdag 24 december 2008 21:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we dan als echte nerds communiceren via IRC, MSN of Twitter
Ben ik de enige die ooit daadwerkelijk heeft zitten IRC-en en MSN-en met z'n collega welke ook binnen spraakbereik van hem af zat? Moet wel zeggen dat we het vaak deden als we niet wilden dat de rest het ook hoorde, maar soms ook uit luiheid.
Mja, vooral de SR-bashers denk ik, want die waren echt irritant.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
WBquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Ben ik weer, internet begaf het hier!
De categorie Dagoduck enzo heb ik het vooral overquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, vooral de SR-bashers denk ik, want die waren echt irritant.
Idd, meeste waren erg gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, vooral de SR-bashers denk ik, want die waren echt irritant.
Driver-error zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
mn blue screen is opgelost!!! de nieuwe muis die ik heb zorgde voor deze kut error steeds
In het kort begin je eerst met het followen van vrienden zodat je de berichten ook op jouw Twitter Home of in een standalone applicatie (ik raad TwitterDeck aan) binnen krijgt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik snap echt geen reet van dat twitter...heb me aangemeld en daarna wist ik niet meer wat ik moest doen...echt een onoverzichtelijke site
Er zaten genoeg mensen tussen die van mij wel regelmatig mogen komen buurten, maar dit is lekker overzichtelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:43 schreef borisz het volgende:
En die Kopbal die vanavond nog ff kwam kuttenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
De categorie Dagoduck enzo heb ik het vooral over
Echt handig zo dat Google Docs, had er nog nooit eerder zo gezamelijk mee gewerkt.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Spreadsheet is populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |