Filmpjes meer. Tenminste, ik ga de foto van mij en Veenstra niet posten hier. Ik stond wel vooraan bij het 'blauwe tapijt' toen de DJ's naar buiten kwamen en heb geprobeerd de halve handshake te filmen maar ik moet ze eerst nog even door de keuring gooien om te checken of ze wel post-waardig zijn.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd aardige gast. Ik vraag me alleen altijd af of hij erg makkelijk een eind weglult met een vreemde of dat hij me daadwerkelijk herkent (heb em nu 4x gesproken).
Lekker nuchtere beller.
Of toch gewoon een keer een forum op 3FMFan.nl zelf openen. 'k heb nog een mooie vBulletin license liggen waar ik niets meer mee doe behalve hem jaarlijks verlengen...quote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan kunnen we daar volgend jaar heen als het topic vol met trollen zit.
Top! die zocht ik al.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb de link naar de lijst nu ook in m'n sig staan.
Ik ben vanaf 2160 omhoog aan het werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik niet alleen: er werken wat mensen mee
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik niet alleen: er werken wat mensen mee
.
Ach, er komen twee heerlijke nummers aan, dus dit moet dan maar even.quote:
David is een stuk hygienischer dan dat ongediertequote:Op woensdag 24 december 2008 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...die vent in je avater is ook behoorlijk goor met zn haren die overal uitsteken![]()
Insgelijksquote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of toch gewoon een keer een forum op 3FMFan.nl zelf openen. 'k heb nog een mooie vBulletin license liggen waar ik niets meer mee doe behalve hem jaarlijks verlengen...
Maar goed, dat idee is al eerder geopperd hier en toen viel het niet echt in goede aarde geloof ik
Anyway, alvast prettige kerstdagen allemaal!
ik zou t fijn vinden om met ons kluppie te blijven, dit was echt niet leuk meer af en toe, nen ben geregeld afgehaakt door dat gezeik met die topicsquote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Of toch gewoon een keer een forum op 3FMFan.nl zelf openen. 'k heb nog een mooie vBulletin license liggen waar ik niets meer mee doe behalve hem jaarlijks verlengen...
Maar goed, dat idee is al eerder geopperd hier en toen viel het niet echt in goede aarde geloof ik
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 2160 omhoog aan het werken
Heb het ook wel eens zitten denken. Zal alleen wel lastiger te vinden zijn voor vers bloed dat zich wel weet te gedragen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
hijs alcoholistquote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
David is een stuk hygienischer dan dat ongedierte
't Is nu vanzelf weer rustig geworden. Als je nu nar een andere site gaat, is het geen FOK! meer en kunnen andere geïnteresseerde FOK!kers niet ook ff komen buurtenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou t fijn vinden om met ons kluppie te blijven, dit was echt niet leuk meer af en toe, nen ben geregeld afgehaakt door dat gezeik met die topics
Puik werk. Thanks.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb de link naar de lijst nu ook in m'n sig staan.
Gelukkig maar. Ken deze plaat niet van Madonnan FT Kanye West.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, er komen twee heerlijke nummers aan, dus dit moet dan maar even.
Ik was ook graag gegaan, maar het kwam er niet van zaterdag.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toen ik zaterdag bij de truck was stond ik naast m om te vragen of tie met me op de foto wou...
Heeeeej Eliza!!!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is nu vanzelf weer rustig geworden. Als je nu nar een andere site gaat, is het geen FOK! meer en kunnen andere geïnteresseerde FOK!kers niet ook ff komen buurten.
hopelijk tot later Diaanquote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga eens even lekker op de bank liggen, is mn rug wel aan toe merk ik nu.... fijne kerstdagen allemaal![]()
Je hebt natuurlijk ook nog de ongeïnteresseerde trollen die regelmatig komen buurten.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is nu vanzelf weer rustig geworden. Als je nu nar een andere site gaat, is het geen FOK! meer en kunnen andere geïnteresseerde FOK!kers niet ook ff komen buurten.
Eerste keer dat ik Veenstra zag en hij was behoorlijk spraakzaam.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd aardige gast. Ik vraag me alleen altijd af of hij erg makkelijk een eind weglult met een vreemde of dat hij me daadwerkelijk herkent (heb em nu 4x gesproken).
Lekker nuchtere beller.
Jij ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga eens even lekker op de bank liggen, is mn rug wel aan toe merk ik nu.... fijne kerstdagen allemaal![]()
Nope.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan een topic niet bv alleen geopend worden door modjes dan, of wat aangewezen mensen die altijd al op 3FM fok rondhangen
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was ook graag gegaan, maar het kwam er niet van zaterdag.
Zelfde overigens voor Breda, 'k had zelfs achter de schermen kunnen komen via Arno, maar het was me niet gegunt: te druk en de tijd die ik vrij had, had m'n lichaam rust nodig.
'k weet niet wat ik fout gedaan heb, maar ik heb me toch een last van m'n rug en nek, niet normaal meer
Daarnaast is dit uiteraard weer de periode van het zich eenzaam voelen wat weer resulteerde in, nouja, weet je wat, dat ga ik hier niet posten ook, da's privé
Eenzaam zijn er volgens mij wel meer. Maar daarvoor hebben we FOK!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik was ook graag gegaan, maar het kwam er niet van zaterdag.
Zelfde overigens voor Breda, 'k had zelfs achter de schermen kunnen komen via Arno, maar het was me niet gegunt: te druk en de tijd die ik vrij had, had m'n lichaam rust nodig.
'k weet niet wat ik fout gedaan heb, maar ik heb me toch een last van m'n rug en nek, niet normaal meer
Daarnaast is dit uiteraard weer de periode van het zich eenzaam voelen wat weer resulteerde in, nouja, weet je wat, dat ga ik hier niet posten ook, da's privé
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:33 schreef Noortje. het volgende:
Hoi, geen zin om 20 topics door te spitten maar is het ergens terug te kijken? Thanks.
Edit: Le Grand Finale bedoel ik dus.
Waarom met zn allen vanuit 1 huis FOK!-en? De mensen waarvan de posts je wel boeien zitten dan naast je.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgend jaar nodig ik jullie allemaal uit![]()
Nemen we allemaal vrij met SR, en gaan we allemaal online vanuit 1 huis, 6 dagen achter elkaar en we vragen daar geld voor SR voor![]()
EN dan hebben we het allemaal heel gezellie met elkaar
Brenda waar ben jequote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier kan 't vanavond bijna niet worden![]()
.
niet gezellig?quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom met zn allen vanuit 1 huis FOK!-en? De mensen waarvan de posts je wel boeien zitten dan naast je.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er de laatste dagen geen "gasten" in het topic waren waarvan de posts mij niet intersseerden.Joe Jackson
Haast niet, nee. Soms vragen mensen wel eens naar m'n favo nummers en deze komt dan vaak in het antwoord terugquote:Op woensdag 24 december 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier kan 't vanavond bijna niet worden![]()
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:38 schreef Impry het volgende:
Zo, ben ik weer!![]()
Wat een fantastische eindstand, echt enorm mooi bedrag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |