wat heb jij wat ik niet hebquote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef DaMook het volgende:
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Ik ben de enige waarvan alle requests al gedraaid zijn, of iig gehoord en aangevinkt
.
Ctrl - F = zoekenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb ook alles zitten doorspitten en ben erachter dat mijn request van zondag op maandag tussen 0.00 en 01.00 uur gedraaid wordt. Ach, ik hoef toch pas om 06.00 uur op maandag...
Veel succesquote:Op woensdag 24 december 2008 20:55 schreef CamelNLD het volgende:
Ik ga werken; iedereen prettige dagen en geniet ervan
Doe mij de "rust" maar... Dan is teruglezen niet zo kansloosquote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef gerbenp het volgende:
Het is weer rustig. Wie mist er de gezelligheid, of is het zo weer beter?
Gelukgsvogelquote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef DaMook het volgende:
Ik ben de enige waarvan alle requests al gedraaid zijn, of iig gehoord en aangevinkt
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik pas de gebruikelijke FTR-regels toe, het eerste topic blijft open (tenzij dat door omstandigheden geen goed idee meer is).
waar?????quote:Op woensdag 24 december 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
Wow... een mailtje van Coen, Paul en Giel. Dat ze daar al tijd voor hebben
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij de "rust" maar... Dan is teruglezen niet zo kansloos
de moderators hebben het al top druk gehad met de SR , door dubbele, 3 dubbele topics, dan ga je even niets meer uitzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef NordicBlue het volgende:
Wat is het nut van topicregels als de mod deze opmerking maakt?
[..]
Ik heb al mijn requests ook gehoord. Weet alleen niet of ze ook als zijnde mijn requests gedraaid zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef DaMook het volgende:
.
Dank je!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:53 schreef gerbenp het volgende:
Webcam voor de mensen die het al willen:
mms://livemedia.omroep.nl/3fm_webcam
piles zijn site is nog even gestrestquote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, 3fmfan kan nu ook alles weer bijhouden. Ideaal.
Yup. Kijk daar later wel. Kijken of ie nog stats over de SR-periode wil makenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
piles zijn site is nog even gestrest
Inderdaad. Dan is het weer good old 3fm, met dezelfde club.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dank dat we moeten wachten tot morgen, dan is het weer een normale dag.
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij de "rust" maar... Dan is teruglezen niet zo kansloos
Fijne Kerstquote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef evert het volgende:
ik ga ook maar eens een leven oppakken en de voorberiedingen voor morgen starten.
het was gezellig hier! zeker tot volgend jaar (misschien wel wat eerder....)
Tof...quote:Op woensdag 24 december 2008 20:56 schreef evert het volgende:
[..]
\en volgens de geruchten volgend jaar in het wersterpark!
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Ik heb die topics van de hakkuhnacht nog 's rustig bekeken, wat 'n posts ook.
Van de SR-actie, of van gewoon 3FM?quote:
ok, realiseer ik me dat ik mijn email adres wijziging niet aan 3fm heb doorgegevenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In je mailbox, als je lid bent van de mailinglist.
tsja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 24 december 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb al mijn requests ook gehoord. Weet alleen niet of ze ook als zijnde mijn requests gedraaid zijn.
Geen idee. Kan van beide zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van de SR-actie, of van gewoon 3FM?
Fijne kerstdagen en tot volgend jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 21:00 schreef evert het volgende:
ik ga ook maar eens een leven oppakken en de voorberiedingen voor morgen starten.
het was gezellig hier! zeker tot volgend jaar (misschien wel wat eerder....)
Volgens mij staat er nog geen programma online (van dj's dus). Of ik mis ietsquote:Op woensdag 24 december 2008 21:01 schreef joepjuhhh het volgende:
weet iemand hoe het programma ervoor de rest uitziet?
welke dj op welk tijdstip?
joep
Vorig jaar stond alles op 1 pagina. Dat is met ctrl-f gemakkelijk te doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:03 schreef Sersjee het volgende:
Jammer dat er geen zoekfunctie zit in de Top Serious Request lijst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |