Het is je vergevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah sorry. Haalde ff 2 dingen door elkaar.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul is compleet doorgedraaid en is een kwartier geleden al schuimbekkend in een dwangbuis het huis uit gehaald.
Of klink ik nu wat ongeloofwaardig?
LOL!quote:23-12-2008 05:06 Jordy is gebeld en hij heeft commentaar gegeven: Hij vond 'm wel goed, maar alleen niet zo geschikt voor z'n doelgroep!
Wordt tijd dan...quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben vandaag nog helemaal niet weze schijte
Ik ga nu als je het weilt wetenquote:
Weet niet of je het doorhebt, maar dat willen we juist NIET weten.quote:
Zijn doelgroepquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Kan dat kutjoch nadenken dan?
Ik hoop het ook niet, maar ik denk toch dat we pech hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Top3, ik mag toch hopen van niet
Neej t word Krezipquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Party Anmials - AquariusDoe maar!
Speciaal voor jouquote:
Ik denk dat de Armin-remix wonderen doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Top3, ik mag toch hopen van niet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou(sorry kwaliteit is niet echt denderend)
[ afbeelding ]
Even slapen lijkt me, heeft toch de grave yard-shift gehad afgelopen nacht, dus weinig slaap.quote:
Kijk er nog maar even goed naar, straks krijg je een hele andere Domien te zien! (hij is ff naar de kapper)quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou(sorry kwaliteit is niet echt denderend)
[ afbeelding ]
Ik heb geen enkel filmpje met Jordy (gedeeltelijk expresquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef marcodej het volgende:
Ik moet zeggen dat mn geuploade filmpjes waar Jordy in voor komt een stuk populairder zijn op YT dan de andere filmpjes: Giel die Hero zingt en Plork en de Aannemers staan nu op ca. 300 views. Najib die beatboxt op de toverbal gaat naar de 2000 en het koor van Henny dat het liedje zingt gaat al naar de 1000 toe...
Ik denk dat hij wel de vervelendste tijden heeft. Hij kan nauwelijks ff 8 uur achter elkaar in zn bed blijven liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even slapen lijkt me, heeft toch de grave yard-shift gehad afgelopen nacht, dus weinig slaap.
Mja... kan er zo nog weinig van maken. Maar altijd nog beter dan nietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef Steephsel het volgende:
Kheb het rokje gevonden, rechts in beeld:
[ afbeelding ]
Die filmpjes van Ilse blijven briljantquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel filmpje met Jordy (gedeeltelijk expres) en mijn meest bekeken filmpje is
(2617 views), gevolgd door met 1468 views.
'Als we gaan' van Guido Weijers door Ilse DeLange, de jocks en de mensen op het plein (3FM Serious Request 2008)
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mja... kan er zo nog weinig van maken. Maar altijd nog beter dan niets
quote:
Zoiets... of bedoelde je iets heeeel andersquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
OehLekker, kan iemand Domien in mn avatar verwerken? Lijkt me wel vet
Als dat item afgelopen jaar op de radio was lag ik meestal nog te slapen, vandaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mama appelsap liedjes. Ik hoor nu bij vele liedjes andere teksten.
Eehm, ik PM je evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zoiets... of bedoelde je iets heeeel anders![]()
[ afbeelding ]
Dat wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
De Save Ferris-versie is leuker, maar vooruit.
Ik had die vlinder eerst in zijn haar gedaanquote:
Hij heeft exact hetzelfde als Coen imo. Om-en-om hebben ze de graveyard-shift. Coen is sowieso nooit van 18-22, maar altijd 22-02 of 02-06. Paul heeft soms van 02 tot 10 niks.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel de vervelendste tijden heeft. Hij kan nauwelijks ff 8 uur achter elkaar in zn bed blijven liggen.
Ik had de radio al niet veel aan in het weekend in de middag, maar vanaf januari gaat ie op Veronica als ik de radio wel aan heb.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat item afgelopen jaar op de radio was lag ik meestal nog te slapen, vandaar.
Het zou nogal erg zijn als ik dat komend jaar ook nog steeds zo heb, aangezien Timur naar de middag gaat verhuizen.
Naja, ik luisterde in het weekend alleen naar Zoezo, maar Timur viel in bij de C&Ss toen ze op vakantie waren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat item afgelopen jaar op de radio was lag ik meestal nog te slapen, vandaar.
Het zou nogal erg zijn als ik dat komend jaar ook nog steeds zo heb, aangezien Timur naar de middag gaat verhuizen.
Wat is de "programmering" volgend jaar dan? Of gaat dit over het weekend?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Sirolf het volgende:
heb 100 euro betaald voor Lavender van Marillion. plan die maar in. duurt nog geen drie minuten en is o zo mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...maar kom maar op met die suggesties en ik zal kijken etc etc
Timur ipv Eddy Zoey. Verder is er niets bekend (ook niet de vervanger van Timur afaik).quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is de "programmering" volgend jaar dan? Of gaat dit over het weekend?
ik vind dat mama appelsap item trouwens wel erg leuk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mama appelsap liedjes. Ik hoor nu bij vele liedjes andere teksten.
Eddy Zoey (zaterdag en zondag 12-15 uur) is gestopt met radio, en in plaats daarvan komt Timur. De za-zo ochtend (waar Timur zat) is nog niet bekend qua vervanging.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is de "programmering" volgend jaar dan? Of gaat dit over het weekend?
Ik heb Marillion wel gehoord. Niet bekend met hun repertoire, dus ik weet niet meer of dat ook Lavender was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:35 schreef evert het volgende:
[..]
heb 100 euro betaald voor Lavender van Marillion. plan die maar in. duurt nog geen drie minuten en is o zo mooi.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:38 schreef Puddingbroodje het volgende:
[..]
ExcuusKende hem het eerst via ATB rond 2000 dus vandaar :p
En dat het kutte: Timur heeft leuke onderdelen in zijn show: Flirt je stijf om kwart voor 5, Appelsapliedjes, De stem van, Ik wed. Maar zijn stem, zijn humor, en Rámon de stagair zijn gewoon kut.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Steephsel het volgende:
Flirt je stijf om kwart voor vijf is leuk!
Timur is best coolquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dat het kutte: Timur heeft leuke onderdelen in zijn show: Flirt je stijf om kwart voor 5, Appelsapliedjes, De stem van, Ik wed. Maar zijn stem, zijn humor, en Rámon de stagair zijn gewoon kut.
Doe Nikki de groeten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:38 schreef Sersjee het volgende:
Zo, dus dit is nou Almere...
Toffe nummers.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:38 schreef Impry het volgende:
Zo, nog even twee plaatjes gereqeust. Wilde het gisterne eigenlijk doen, maar de rij was behoorlijk lang terwijl we net zo leuk vooraan stonden.
Gekozen voor:The Verve - Bitter Sweet Symphony Moby - In This World.
Verwacht ze niet meer vandaag of morgen te horen, maar het ging mij ook meer om de donatie
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zoooo, ook weer present.![]()
Goedemiddag!!
HeyHeyquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zoooo, ook weer present.![]()
Goedemiddag!!
Laatste dag gaat vaak heel hard dus dat moet lukken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef marcodej het volgende:
weer 50.0000
(Nou, ze MOETEN wel over die 2.5 miljoen gaan nu hoor. Dat kan niet meer fout gaan eigenlijk.)
Hoeveel zouden ze krijgen van de smsjes naar 3333quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef Dichterbijer het volgende:
whoo... KPN is weer lekker op dreef met 50.000 euro
Ze zaten gister nog onder de 1 miljoen. Ze moeten nog over de 2 miljoen, in 1 dag. Ik vrees dat ze het niet gaan halen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef marcodej het volgende:
weer 50.0000
(Nou, ze MOETEN wel over die 2.5 miljoen gaan nu hoor. Dat kan niet meer fout gaan eigenlijk.)
Misschien is de rest van de donatie van de NS vertraagd en komt dat later nog?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Kijk, dit zijn bedragen, komt de NS met 4K aanzetten.
Iedereen wacht met de knallers op de laatste 2 dagen , eigenlijk helemaal niet leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laatste dag gaat vaak heel hard dus dat moet lukken!
Ik denk dat we een aantal grote bedrijven/bedragen heel erg gaan missen dit jaar! Het zal mij benieuwen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:41 schreef marcodej het volgende:
weer 50.0000
Moi !quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Moiiii Stadjer.![]()
Ik heb nog geen beelden van gisteren gezien, jij wel?
weet je nog wanneer ongeveer? iemand anders?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb Marillion wel gehoord. Niet bekend met hun repertoire, dus ik weet niet meer of dat ook Lavender was.
En speciaal voor personen als jij doen ze express geen tussen stand vandaag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ze zaten gister nog onder de 1 miljoen. Ze moeten nog over de 2 miljoen, in 1 dag. Ik vrees dat ze het niet gaan halen.
Gister uit zitten te rekenen. Weet het nu niet meer, maar dacht iets van 20000, maar ik kan het fout hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze krijgen van de smsjes naar 3333
25ct/SMS is normaal gesproken kostendekkend, en aangezien een SMSje nu 90ct kost kan je het makkelijk uitrekenen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeveel zouden ze krijgen van de smsjes naar 3333
Maar wel zo spannend natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iedereen wacht met de knallers op de laatste 2 dagen , eigenlijk helemaal niet leuk
Ik had em nog nooit gehoord tot hij vorig jaar een deel van de TopSR op zich nam. Toen heeft ie zoveel mensen af zitten zeiken ("Hallo, wie request er nou weer dit?" "Wat een belachelijk hoog bedrag voor zo'n slechte plaat" etc.) dat ie bij mij weinig goeds meer kan doen.quote:
Ziggo komt morgen nog met een K of 50 aanzetten, Timur brengt de nodige K's mee, de sms-jes ook tientallen K's, enz. Het komt wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:43 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik denk dat we een aantal grote bedrijven/bedragen heel erg gaan missen dit jaar! Het zal mij benieuwen.
Vergeet mijn 50 niet.................... Euro'squote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ziggo komt morgen nog met een K of 50 aanzetten, Timur brengt de nodige K's mee, de sms-jes ook tientallen K's, enz. Het komt wel goed denk ik.
Geen flauw idee. Eerste of tweede avond/nacht denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:43 schreef evert het volgende:
[..]
weet je nog wanneer ongeveer? iemand anders?
Is de provincie Noord-Brabant al langsgeweest eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
Ziggo komt morgen nog met een K of 50 aanzetten, Timur brengt de nodige K's mee, de sms-jes ook tientallen K's, enz. Het komt wel goed denk ik.
gisteren hebben ze echt wel 1.25 miljoen gehaald, dus het is in theorie nog verdubbelen in 2 dagen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ze zaten gister nog onder de 1 miljoen. Ze moeten nog over de 2 miljoen, in 1 dag. Ik vrees dat ze het niet gaan halen.
Nee, maar gemeente Breda wel. Daar stond ik naastquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Is de provincie Noord-Brabant al langsgeweest eigenlijk?
ben er al achter... kut toen zat ik in meeting....quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:43 schreef evert het volgende:
[..]
weet je nog wanneer ongeveer? iemand anders?
Heb het al sinds dag 2 , leuke meid , alleen niet in de herhaling.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Annemieke wordt nu echt vervelend
Ja baasquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
Die headlines zijn nu een keer of 50 geweest rond dit tijdstip, open gewoon audiostream ernaast en zeur niet.
Netjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
er komt ook nog 40000+ van breda helpt
Ze zitten nu al op ¤47.747quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
er komt ook nog 40000+ van breda helpt
quote:
Hoe durf jequote:
Die wordt veel gedraaid de laatste dagenquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
Youtube heeft een zoekfunctiequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Jimbo het volgende:
staat die jodry FT armin remix al eens ergens online ?
Elk uur als vulmiddel tijdens het nieuws jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die wordt veel gedraaid de laatste dagen
iemand hier een mp3 oid ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Youtube heeft een zoekfunctie
Om half 9 even extra goed luisteren vanavond danquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
21.30 is half 10 doorgaansquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Om half 9 even extra goed luisteren vanavond dan
Een uurtje later is ook goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou het een uurtje later doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk eens aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.mediafire.com/?doczzoimwjj
SHEquote:
Zoek op YT en gij zult vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Jimbo het volgende:
staat die jodry FT armin remix al eens ergens online ?
Dat was dus de TT die ik al 4 topics geleden wilde openenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Pinpas het volgende:
Eindstand in het Glazen Café in Vroomshoop ¤ 24.237.
Nah, ik weet niet.quote:
Goed geïsoleerde ruiten dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Impry het volgende:
Rare gewaarwording trouwens zo'n koptelefoonconcert.
Het is helemaal stil op de markt (omdat de radio uit staat) en je ziet helemaal vooraan een paar mensen een beetje wiegelen, meezingen en zwaaienBinnen staat de artiest/band uit z'n dak te gaan, maar het enige wat je hoort is af en toe een doffe dreun van de bas-trommel
Wow! Daar is nog snel bijna 5.000 bij gekomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Pinpas het volgende:
Eindstand in het Glazen Café in Vroomshoop ¤ 24.237.
Oh sorry, ik wist niet dat jij ook uit Vroomshoop kwam.quote:
Het zijn standaard Silent Disco koptelefoons, geen idee hoe die technisch werken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef MxM het volgende:
Volgens mij zijn het draadloze koptelefoons dus als je thuis je eigen koptelefoon mee neemt kan je mischien mee luisteren?
Als de frequentie hetzelfde is: jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef MxM het volgende:
Volgens mij zijn het draadloze koptelefoons dus als je thuis je eigen koptelefoon mee neemt kan je mischien mee luisteren?
Ja, zekerquote:
Het is vandaag zeer kut ja, alsof Coen besloten heeft alle kutnummers die aangevraagd zijn er even doorheen te jassenquote:
Dat dingetje net, ik weet al niet meer hoe het ging blabla motherfucker ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat?? Prince??![]()
Ga je mond spoelen jij!!
Ja, Prince dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dingetje net, ik weet al niet meer hoe het ging blabla motherfucker ofzo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
Dit is mijn laatste post bij deze werkgever:
signing off
eejjjjjjjj
Ga je nu weer met plakband spelen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
Dit is mijn laatste post bij deze werkgever:
signing off
eejjjjjjjj
Verschrikkelijk lied. Sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, Prince dus!
Ken je klassiekers.
Kheb een draaiend gifje gemaakt...hoop dat ie goed isquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef Vlindur het volgende:
Lijkt me machtig, om nu in die trein te zitten
+1quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Meddo het volgende:
Maakt iemand hier een filmpje als fok het geld van de acties aanbiedt? Ik kan het vanavond niet zien
WHAAAAA dank je voor deze mededelingquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef evert het volgende:
er was iemand die om snow patrol met run had gevraagd...
ik heb nieuws voor je: hier is ie!
marcodejquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef evert het volgende:
er was iemand die om snow patrol met run had gevraagd...
ik heb nieuws voor je: hier is ie!
Die dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef marcodej het volgende:
JJAAAAA!! Deze heb ik aangevraagd!!!![]()
!!!
Ik wist niet dat Guus ook in het engels kon zingenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef marcodej het volgende:
!!!
Erg vaak inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die wordt veel gedraaid de laatste dagen
Ik keek ook al vreemd op...combi beelden + geluid is ergggg vreemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Guus ook in het engels kon zingen
Multitalent dat'ie d'r is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef TheZapster het volgende:
Ik wist niet dat Guus ook in het engels kon zingen
is ook de allermooiste van snow patrol.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef marcodej het volgende:
!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb een draaiend gifje gemaakt...hoop dat ie goed is
En de stereo gaat op windkracht 10quote:
ik denk om de druk nog extra op te voeren, dat er morgen nog heel veel moet gebeuren....quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
Oh, ik lees net dat er vandaag WEL een tussenstand komt!
Zometeen om half vijf?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
denk dat hij nog wel afkondiging doet...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:23 schreef marcodej het volgende:
Kut, mn naam wordt niet genoemdCoen is er gewoon zoveel mogelijk platen doorheen aan het jagen.
![]()
* Vlindur is eigenlijk meer een Veenstra (Veenstra!)quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel verwarrend.. nu ga ik steeds denken dat jij Domien bent die post...
I Like To Move It!
Hij wil zo veel mogelijk naar Guus kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:23 schreef marcodej het volgende:
Kut, mn naam wordt niet genoemdCoen is er gewoon zoveel mogelijk platen doorheen aan het jagen.
![]()
Waar dan? Vorige jaren kregen ze volgens mij wel elke keer wel een envelop maar daar stond dan op dat er die dag geen tussenstand was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
Die kan ik er ook nog wel bij laten draaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
* Vlindur is eigenlijk meer een Veenstra (Veenstra!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |