Als dat item afgelopen jaar op de radio was lag ik meestal nog te slapen, vandaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mama appelsap liedjes. Ik hoor nu bij vele liedjes andere teksten.
Eehm, ik PM je evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zoiets... of bedoelde je iets heeeel anders![]()
[ afbeelding ]
Dat wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef JDude het volgende:
[..]
De Save Ferris-versie is leuker, maar vooruit.
Ik had die vlinder eerst in zijn haar gedaanquote:
Hij heeft exact hetzelfde als Coen imo. Om-en-om hebben ze de graveyard-shift. Coen is sowieso nooit van 18-22, maar altijd 22-02 of 02-06. Paul heeft soms van 02 tot 10 niks.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel de vervelendste tijden heeft. Hij kan nauwelijks ff 8 uur achter elkaar in zn bed blijven liggen.
Ik had de radio al niet veel aan in het weekend in de middag, maar vanaf januari gaat ie op Veronica als ik de radio wel aan heb.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat item afgelopen jaar op de radio was lag ik meestal nog te slapen, vandaar.
Het zou nogal erg zijn als ik dat komend jaar ook nog steeds zo heb, aangezien Timur naar de middag gaat verhuizen.
Naja, ik luisterde in het weekend alleen naar Zoezo, maar Timur viel in bij de C&Ss toen ze op vakantie waren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als dat item afgelopen jaar op de radio was lag ik meestal nog te slapen, vandaar.
Het zou nogal erg zijn als ik dat komend jaar ook nog steeds zo heb, aangezien Timur naar de middag gaat verhuizen.
Wat is de "programmering" volgend jaar dan? Of gaat dit over het weekend?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:29 schreef Sirolf het volgende:
heb 100 euro betaald voor Lavender van Marillion. plan die maar in. duurt nog geen drie minuten en is o zo mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef moveyourass-kevin het volgende:
...maar kom maar op met die suggesties en ik zal kijken etc etc
Timur ipv Eddy Zoey. Verder is er niets bekend (ook niet de vervanger van Timur afaik).quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is de "programmering" volgend jaar dan? Of gaat dit over het weekend?
ik vind dat mama appelsap item trouwens wel erg leuk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Mama appelsap liedjes. Ik hoor nu bij vele liedjes andere teksten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |