Zijn doelgroepquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Kan dat kutjoch nadenken dan?
Ik hoop het ook niet, maar ik denk toch dat we pech hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Top3, ik mag toch hopen van niet
Neej t word Krezipquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Party Anmials - AquariusDoe maar!
Speciaal voor jouquote:
Ik denk dat de Armin-remix wonderen doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Top3, ik mag toch hopen van niet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou(sorry kwaliteit is niet echt denderend)
[ afbeelding ]
Even slapen lijkt me, heeft toch de grave yard-shift gehad afgelopen nacht, dus weinig slaap.quote:
Kijk er nog maar even goed naar, straks krijg je een hele andere Domien te zien! (hij is ff naar de kapper)quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef Briggy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou(sorry kwaliteit is niet echt denderend)
[ afbeelding ]
Ik heb geen enkel filmpje met Jordy (gedeeltelijk expresquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef marcodej het volgende:
Ik moet zeggen dat mn geuploade filmpjes waar Jordy in voor komt een stuk populairder zijn op YT dan de andere filmpjes: Giel die Hero zingt en Plork en de Aannemers staan nu op ca. 300 views. Najib die beatboxt op de toverbal gaat naar de 2000 en het koor van Henny dat het liedje zingt gaat al naar de 1000 toe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |