Zoek op YT en gij zult vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Jimbo het volgende:
staat die jodry FT armin remix al eens ergens online ?
Dat was dus de TT die ik al 4 topics geleden wilde openenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Pinpas het volgende:
Eindstand in het Glazen Café in Vroomshoop ¤ 24.237.
Nah, ik weet niet.quote:
Goed geïsoleerde ruiten dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Impry het volgende:
Rare gewaarwording trouwens zo'n koptelefoonconcert.
Het is helemaal stil op de markt (omdat de radio uit staat) en je ziet helemaal vooraan een paar mensen een beetje wiegelen, meezingen en zwaaienBinnen staat de artiest/band uit z'n dak te gaan, maar het enige wat je hoort is af en toe een doffe dreun van de bas-trommel
Wow! Daar is nog snel bijna 5.000 bij gekomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Pinpas het volgende:
Eindstand in het Glazen Café in Vroomshoop ¤ 24.237.
Oh sorry, ik wist niet dat jij ook uit Vroomshoop kwam.quote:
Het zijn standaard Silent Disco koptelefoons, geen idee hoe die technisch werken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef MxM het volgende:
Volgens mij zijn het draadloze koptelefoons dus als je thuis je eigen koptelefoon mee neemt kan je mischien mee luisteren?
Als de frequentie hetzelfde is: jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef MxM het volgende:
Volgens mij zijn het draadloze koptelefoons dus als je thuis je eigen koptelefoon mee neemt kan je mischien mee luisteren?
Ja, zekerquote:
Het is vandaag zeer kut ja, alsof Coen besloten heeft alle kutnummers die aangevraagd zijn er even doorheen te jassenquote:
Dat dingetje net, ik weet al niet meer hoe het ging blabla motherfucker ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat?? Prince??![]()
Ga je mond spoelen jij!!
Ja, Prince dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dingetje net, ik weet al niet meer hoe het ging blabla motherfucker ofzo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
Dit is mijn laatste post bij deze werkgever:
signing off
eejjjjjjjj
Ga je nu weer met plakband spelen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
Dit is mijn laatste post bij deze werkgever:
signing off
eejjjjjjjj
Verschrikkelijk lied. Sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, Prince dus!
Ken je klassiekers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |