Zoek op YT en gij zult vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:00 schreef Jimbo het volgende:
staat die jodry FT armin remix al eens ergens online ?
Dat was dus de TT die ik al 4 topics geleden wilde openenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef ChatGirl het volgende:
FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Pinpas het volgende:
Eindstand in het Glazen Café in Vroomshoop ¤ 24.237.
Nah, ik weet niet.quote:
Goed geïsoleerde ruiten dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef Impry het volgende:
Rare gewaarwording trouwens zo'n koptelefoonconcert.
Het is helemaal stil op de markt (omdat de radio uit staat) en je ziet helemaal vooraan een paar mensen een beetje wiegelen, meezingen en zwaaienBinnen staat de artiest/band uit z'n dak te gaan, maar het enige wat je hoort is af en toe een doffe dreun van de bas-trommel
Wow! Daar is nog snel bijna 5.000 bij gekomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:08 schreef Pinpas het volgende:
Eindstand in het Glazen Café in Vroomshoop ¤ 24.237.
Oh sorry, ik wist niet dat jij ook uit Vroomshoop kwam.quote:
Het zijn standaard Silent Disco koptelefoons, geen idee hoe die technisch werken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef MxM het volgende:
Volgens mij zijn het draadloze koptelefoons dus als je thuis je eigen koptelefoon mee neemt kan je mischien mee luisteren?
Als de frequentie hetzelfde is: jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:09 schreef MxM het volgende:
Volgens mij zijn het draadloze koptelefoons dus als je thuis je eigen koptelefoon mee neemt kan je mischien mee luisteren?
Ja, zekerquote:
Het is vandaag zeer kut ja, alsof Coen besloten heeft alle kutnummers die aangevraagd zijn er even doorheen te jassenquote:
Dat dingetje net, ik weet al niet meer hoe het ging blabla motherfucker ofzo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Wat?? Prince??![]()
Ga je mond spoelen jij!!
Ja, Prince dus!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat dingetje net, ik weet al niet meer hoe het ging blabla motherfucker ofzo.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
Dit is mijn laatste post bij deze werkgever:
signing off
eejjjjjjjj
Ga je nu weer met plakband spelen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef D.Rose het volgende:
Dit is mijn laatste post bij deze werkgever:
signing off
eejjjjjjjj
Verschrikkelijk lied. Sorry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:13 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja, Prince dus!
Ken je klassiekers.
Kheb een draaiend gifje gemaakt...hoop dat ie goed isquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef Vlindur het volgende:
Lijkt me machtig, om nu in die trein te zitten
+1quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Meddo het volgende:
Maakt iemand hier een filmpje als fok het geld van de acties aanbiedt? Ik kan het vanavond niet zien
WHAAAAA dank je voor deze mededelingquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef evert het volgende:
er was iemand die om snow patrol met run had gevraagd...
ik heb nieuws voor je: hier is ie!
marcodejquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef evert het volgende:
er was iemand die om snow patrol met run had gevraagd...
ik heb nieuws voor je: hier is ie!
Die dusquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef marcodej het volgende:
JJAAAAA!! Deze heb ik aangevraagd!!!![]()
!!!
Ik wist niet dat Guus ook in het engels kon zingenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef marcodej het volgende:
!!!
Erg vaak inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die wordt veel gedraaid de laatste dagen
Ik keek ook al vreemd op...combi beelden + geluid is ergggg vreemdquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Guus ook in het engels kon zingen
Multitalent dat'ie d'r is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:20 schreef TheZapster het volgende:
Ik wist niet dat Guus ook in het engels kon zingen
is ook de allermooiste van snow patrol.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef marcodej het volgende:
!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:18 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kheb een draaiend gifje gemaakt...hoop dat ie goed is
En de stereo gaat op windkracht 10quote:
ik denk om de druk nog extra op te voeren, dat er morgen nog heel veel moet gebeuren....quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
Oh, ik lees net dat er vandaag WEL een tussenstand komt!
Zometeen om half vijf?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
denk dat hij nog wel afkondiging doet...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:23 schreef marcodej het volgende:
Kut, mn naam wordt niet genoemdCoen is er gewoon zoveel mogelijk platen doorheen aan het jagen.
![]()
* Vlindur is eigenlijk meer een Veenstra (Veenstra!)quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wel verwarrend.. nu ga ik steeds denken dat jij Domien bent die post...
I Like To Move It!
Hij wil zo veel mogelijk naar Guus kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:23 schreef marcodej het volgende:
Kut, mn naam wordt niet genoemdCoen is er gewoon zoveel mogelijk platen doorheen aan het jagen.
![]()
Waar dan? Vorige jaren kregen ze volgens mij wel elke keer wel een envelop maar daar stond dan op dat er die dag geen tussenstand was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Sirolf het volgende:
Die kan ik er ook nog wel bij laten draaienquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
* Vlindur is eigenlijk meer een Veenstra (Veenstra!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |