abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 14:31:29 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64284153
Zwangerschap en geboorte deel 430

De aanstaande papa's en mama's :

22 december 2008: DJMO en papa_johan (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)

2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys en Tubby
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
21 januari 2009: Worteltjestaart (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts (jongen)
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
13 juni: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
06 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
26 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura
*** 31 juli 2009: Miss_sly en het_fokschaap ***
02 augustus 2009: Nijna
*** 18 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie ***
19 augustus 2009: huuphuup
19 augustus 2009: Chan
21 augustus 2009: Kersjes
23 augustus 2009: Poppedein
25 augustus 2009: Max.

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 26-12-2008 10:07:11 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 14:33:19 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64284244
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Carmella... nou... je bent niet de enige die in het ziekenhuis ligt met kerst... want... ikke ook! Jammer dat we niet bij elkaar in het ziekenhuis liggen, dan hadden we elkaar op kunnen zoeken!

Ik zal even een update geven;
de vk is net geweest. Waarschijnlijk heb ik toch al vruchtwater verloren!! Wel apart, hoor, hoe ze aan mijn maandverbandjes stond te snuffelen ( ). Vanavond komt een andere vk nog een keer checken hoe het gaat... en als zij ook vruchtwater ontdekt, word ik morgen waarschijnlijk ingeleid !!

Tjonge... àls het echt zo is... dan gaat het wel snel nu ineens! Gister had ik nog nergens last van (tja, achteraf denken we dat ik al wel wat vaker vruchtwater verloren zou kunnen hebben, omdat m'n onderbroek af en toe wat natter was zeg maar), en nu... dit!
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, Jose, wat snel, wat spannend, wat geweldig
mini komt er nu echt aan. Ik vind het zooo leuk
Succes enzo
ik sloot de rij met: spannend hoor jose!!!

en van mij stond er nog een vraag open:
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef DJMO het volgende:
kunnen weeën ook echt spontaan op komen zetten en na één of twee keer weer wegtrekken?? ik had me net toch een keiharde buik die echt pijn deed aan de linkerkant van mijn buik.. duurde een seconde of 20 tot 30 voor ik weer rechtop kon staan voor het harde van mijn buik wegtrok en zo'n pijn deed het
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64284275
Oeeeeeeh, bijna een verse baby dus!
pi_64284522
Hier nog een keertje voor Jose
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † dinsdag 23 december 2008 @ 14:49:48 #5
43556 miss_dynastie
pi_64284930
Oe, Jose, eindelijk
pi_64285027
Spannend Jose!
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:04:36 #7
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64285501
Whah! José wat ontzettend gaaf (en eng!) maar ook gaaf! Een bijna kerstbaby *zucht* zo romantisch! En misschien zet het wel door en hoef je niet worden ingeleid?!
Baby! baby! baby! baby!

Oh en Dakota ik denk dat jij een kerstkind gaat krijgen dwz 24,25 of 26 december maar eerder sooner than later.

Carmella wat ontzettend klote zeg! Knuffel voor jou!

Hier same old, same old. Baby heeft al lang de hik en dat is zo cute. Ik ben verliefd op mijn baby *yay!*
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64285595
Jose81, jouw verhaal lijkt heel erg op het mijne (slijmverlies met wat bloed, onzekerheid over vruchtwaterverlies...) mijn vlos stuurde me naar het ziekenhuis en 1,5 dag later werd ik ingeleid....spannend hoor! Veel succes!
pi_64285606
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Dakota het volgende:
Ik heb 2 paracetamol genomen zoals Diaan zei en dat gaat al iets beter..de misselijkheid is weg ik heb alleen nog een zwarte vlek in mijn ooghoek en koppijn..denk dus toch een migraine aanvalletje..maar ik hou het zeker in de gaten..
Toch zijn het wel een beetje dezelfde symptomen als pre-eclampsie.. Ik hoop voor je dat het 'maar' migraine is en het snel wegtrekt. Maar wel goed in de gaten houden hoor!
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef owlet het volgende:
Dakota, dat bandgevoel om je buik hoeft niet zo heel sterk te zijn hoor dus blijf alert alsjeblieft
Het voelde voor mij meer als een soort misselijkheid en het gevoel alsof mijn bhband ietsjes (ietsjes, echt niet vergelijkbaar met aangetrokken touw) te strak zat.
Ik had geen tintelende vingers maar zag wel flitsen/sterretjes.
Dat gevoel heb ik al weken af en toe, maar ook zonder bh Maar verder geen klachten en het is maar af en toe, dus neem aan dat het niks is

José spannende ontwikkelingen! Wat gaat het dan snel ineens he? Misschien ben je wel mama met kerst

Innepin fijn weer een goede echo, en dat ie het doet!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:07:33 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64285607
Jose, wat spannend! Mss morgen dus al wel gewoon je kindje!

Floria, je klinkt zo happy!
pi_64285762
Wat spannend José!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64286009
Go José! Spannend

En ja, ik zei ook bij de verloskundige hardop "Oeh, hij doet 't!" hihi.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:19:54 #13
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64286014
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:07 schreef Brighteyes het volgende:

Floria, je klinkt zo happy!
Ben ik ook écht BE. Heb veel pijn maar weet ook heel goed dat er prachtige baby in zit at the end en dat
' the end' bijna is dus what the hell, ik krijg een kindje waar ik nu al zo verliefd op ben of ie nou blauw, geel, paars is. Het is ons kindje! Het product van mijn grote liefde en mij . Dát is iets om vaak en veel bij stil te staan en niet alle *auw* en *blah*.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64286627
Ik heb weer even naar Onsje kunnen kijken,het beeld wordt wel elke echo onduidelijker. Meneerisnog steedswatgroot,vooral zijn buik maar hij loopt steeds minder voor. Gewicht is nu zo'n 2900 gram. Mijn lunchcurve was weergoeden van de gyn mocht ik terug naar de vlos.
Dus 7 januari heb ik weer een afspraak bij de vlos. Ik had de vlos die mij heeft doorgestuurd aan de telefoon dus dat was wel leuk
Dit geeft mij weer wat rust dat ik wat meer inbreng heb bij de bevalling en maakt mij aan het twijfelen of ik dan niet toch thuis wil bevallen. Ik denk dat ik het van mijn gevoel tijdens de weeën af laat hangen. Voel ik mij kalm en beheerstblijven we misschien wel thuis, schiet ik in de paniek gaan we wél naar het ziekenhuis.

En nou wil ik echt nog wat zinnigs zeggentegen de rest maar ik weet het niet meer...

Jose spannend!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64286897
Jose spannend !! ben benieuwd wat de andere vk er vanavond van vind.

Hier vandaag een hoop heen en weer gebel en met mazzel de echo type 1 (ja ja dat is DE term poeh poeh)
op 30 december kunnen plannen zoals die eigenlijk al stond voor ons ipv 11.30 word het nu om 9.30 uur
en de locatie was Veldhoven en dat word nu Eindhoven. Blijkt maar goed ik heb gebeld anders had ik de "verkeerde" echo gekregen de apparatuur is namelijk niet overal beschikbaar en de persoon die de echo af moet nemen ook niet, heel gedoe weer maar ach komt goe

MeNicole tjee ze moeten je wel hebben zeg, hoop dat je fijn thuis kan zijn met de kerst en dat ze je goed in de gaten blijven houden klinkt allemaal zwaar beroerd.

DJMO ik kan je geen antwoord geven hier braken de vliezen eerst en de weeenstorm volgde en stopte niet meer... geen "echt" voorwerk dus mee gemaakt al rommelde het bij nader inzien al dagen, maar eeeh wist ik veel wat ween waren Maar ik hoop voor je dat je snel uitgerommeld bent en dat het dan gewoon ineens doorzet.

En Floria wat goed dat je zo positief blijft ondanks de pijn en kwaaltjes en ach de auw en blah die horen er tot op zekere hoogte bij mag je best bij stil staan maar niet de hele tijd natuurlijk, maar kweet uit ervaring dat dat niet altijd meevalt, ik hoop dat je je zo nog ff mag voelen lijkt me persoonlijk heerlijk om me zo de laatste weken te mogen voelen.
Mama van Isa en Ties
pi_64286974
Ah bij mij is het weggetrokken hoor

Jose81 wat flik je me nou nah ontzettend veel succes!

DJMO, eh lijkt me logisch toch..dat heb ik dagelijks
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64287601
Oooh, er komen hier weer kindjes aan Leuk zo rond de Kerst!
Veel succes allemaal!!

Ik ben weer goed gekeurd door de VK gister, 31 weken en 2 dagen.
Maar moet op sommige momenten toch wat beter naar mijn lichaam luisteren en rustig aan doen...
pi_64287744
hahaha hier voor t huis waren twee jochies met vuur aan t spelen, dus ik voor de grap tegen mijn vriend zeggen ' laten we de politie bellen, om te NSB' en (ja hey ik moet wat met mijn hormonen) komt er net een politie aangereden om ze aan te houden Jochies zijn 7 ofzo
wanna rub mah puppeh?!
pi_64287899
Luisteren naar je lichaam is zowieso heel belangrijk Koningin
Djmo ik ben een weeen noob dus ik ga niet zeggen hoe en wat ik bedoel ik zag weeen aan voor darmgerommel en dacht dat mn eten verkeerd gevallen was, zegt genoeg denk ik
Jelief wat fijn dat je weer trug naar de vlos mag
Dakota morgen is jou dag hoor
Carmella sterkte en ik hoop t beste voor je.
en ik zal vast iemand vergeten zijn, maar daarvoor sorry alvast
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64288076
Even een succeswensje voor Jose neerplempen! Kom op meid, babytijd!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:27:07 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64288548
Jullie houden het spannend zo vlak voor kerst .
KuikenGuppy
pi_64291259
Jose; wat spannend!!! Zet hem op!!! Alvast heel veel succes

Jelief; wat goed nieuws dat je terug mag naar de VK!

Koningin; rust nemen is idd heel belangrijk en dat verdien je ook als zwangere

Dakota; gelukkig is het weggetrokken!

innepin; wat goed dat de echo goed was! En wat is het fijn om te horen dat de mini-beeb goed gegroeid is hè!

MeNicole; heel veel beterschap! Wat rot allemaal, ik hoop dat alles verbeterd, je krijgt zo wel erg veel tegelijk...

Ik ben verder aan het teruglezen, maar zie door de bomen even het bos niet meer (want ik zit half krom van de pijn achter m'n laptop)
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke !!!
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 07:30 schreef miss_sly het volgende:
Denk je niet dat als je in het ziekenhuis komt met kerst, er toch wel wat mensen tijd zullen vinden om even langs te komen?

De meeste mensen (alle familie en ook meeste vrienden) wonen ver van mij vandaan en ik wil ook niet dat mensen hun leuke kerst-familie-avondje/uitje in moeten korten omdat ze mij op moeten komen zoeken. Ik red me wel (En er zijn vast wel lieve zusters die af en toe even bij me komen voor een praatje).
Daarbij is de kans heel groot dat het infuus, net als voorheen, niks doet, en dan gaan ze dus opereren en 2 stoma's plaatsen.
Na zo'n operatie zal ik echt zo knock-out zijn van alle spanning die zo'n operatie met zich meebrengt (ben helemaal geen angsthaas, maar zwanger geopereerd worden en notabene 2 ingrepen is toch niet echt iets dat ontspannen gaat), dus ik denk dat het ook toch teveel wordt als je bezoek krijgt.
Alles gaat ws weer zonder narcose gebeuren en bij de vorige operatie met de katheter was ik 18 weken en nu 30. Toen stond ik er een stuk minder angstig in, ook omdat de baby nog veel kleiner is, net als je buik.. de bevalling is ook verder weg, etc.
Maar dat hoopga ik goed overleggen om zeker te weten dat ze alleen in uiterste noodzaak zónder narcose opereren (al heb ik er nu al een hard hoofd in en weet ik het antwoord al). De pijn lijkt me echt zwaar en ook wordt het gehecht in je zijkant/rug...
Even afwachten weer hoe alles gaat.
Ik lach er maar om dat veel pijn weer een goeie voorbereiding is voor de bevalling
pi_64292318
Op het werk krijgen zwangere vrouwen toch verplicht vrij als ze een echo hebben?
Geldt deze regeling ook voor de vader?
pi_64292495
ik geloof het niet hoor..
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:17:53 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64292547
Panda van welke planeet kom jij? Het gaat in onderling overleg.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 18:20:15 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64292617
ik heb er uberhaupt nog nooit van gehoord... dat je verlof krijgt voor ziekenhuisafspraken (als vrouw in dit geval) lijkt me logish, maar is het niet zo dat je daar ook verlofdagen voor moet in leveren?? ik bedoel het is niet iets waar je bv. calamiteiten verlof voor krijgt ofzo

pi_64292642
Oh ik dacht dat de werkgever verplicht was om de ouders hiervoor vrij te geven
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:22:57 #28
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64292738
Jose wat een nieuws zeg. Hoe laat komt de VK vanavond?? Ben erg benieuwd hoor Je hebt misschien morgen al gewoon je lang gewilde en verwachten babietje in de armen. Als je iemand wil sms-en om het hier door te geven, mag je mij sms-en hoor

Jelief, ik ga je zo/straks even pm-en nav je vraag, zo eerst eten en even nog wat voor je opzoeken. Maar wat fijn dat alles goed is en dat je weer terug mag naar de VK!
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:24:19 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64292776
Pffffff Carmella, het kippevel staat op m'n rug bij je beschrijving... wat vreselijk zwaar zeg...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 18:24:25 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64292783
http://home.szw.nl/index.cfm?fuseaction=app.document&link_id=2105#link21300
quote:
Aanpassing werktijden bij zwangerschap
Ook kunnen de werktijden en rusttijden worden aangepast. Op de volgende zaken hebt u recht maar overleg wel altijd met uw werkgever:

1. regelmatige werktijden en rusttijden
2. extra pauzes (maximaal 1/8 van uw werktijd)
3. een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank)
4. geen overwerk en nachtdiensten
5. zwangerschapsonderzoek onder werktijd

U hebt hier tot zes maanden na de bevalling recht op (met uitzondering van de onderzoeken).

geld alleen voor de zwangere werkneemster, niet voor haar partner (lijkt me)

dinsdag 23 december 2008 @ 18:25:26 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64292822
Ik probeerde afspraken voor echo's etc zo veel mogelijk buiten mijn werktijden te doen en voor mijn man deden we het dan bijv. heel vroeg in de ochtend zodat hij maar een half uurtje van zijn werk miste ofzo. En dan gaat een werkgever daar vaak wel mee akkoord.
Maar 'onderling overleg' is wel het keyword hier.
pi_64292857
Jammer want mijn vriend zijn baas wilt hem geen vrij geven voor onze 12 weken echo..zelfs geen halve dag.
Vindt het echt erg
pi_64293224
Kun je die afspraak niet zodanig verzetten zodat hij alsnog meekan?
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:37:50 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64293289
Kan je die niet op een andere tijd laten plannen dan Panda?
En vrij geven? Als in dat je vriend zijn eigen uren gebruikt? Of wil hij het in de baas zijn tijd doen?
pi_64293377
Jose! Wat spannend!!

En Panda, kan je niet de afspraak voor de echo zo vroeg mogelijk in de ochtend of juist zo laat mogelijk in de middag plannen, zodat hij misschien alleen maar een uurtje van zijn werk hoeft te missen?
Hier in Amsterdam kon het op bepaalde avonden ook savonds, misschien kan dat bij jou in de buurt ook ergens?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64293461
Hij heeft geen eigen uren.. hij werkt elke dag doordeweek van 8 tot 17:00u dus hij kan alleen in het weekend.
Hij krijgt ook haast geen verlofdagen maar 20 per jaar en daarvan zijn 15 dagen al in de bouwvakperiode en 5 in de kerstvakantie. Voor de rest mag hij gewoon nooit verlof ik snap er niks van dat hij nu zo moeilijk doet.
De dag verzetten ging niet want ze waren al helemaal volgeplant en dan werd het pas veel later en diezelfde week heb ik ook nekplooimeting en die dag mocht hij ook al niet vrij krijgen.
pi_64293526
Jose, wat spannend!!!

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een draaipoging, maar helaas, de baby piekerde er niet over...
Hij kwam wel van zijn plekje, maar schoot telkens weer terug

Op tweede kerstdag (!) gaan ze het opnieuw proberen.
Tot mijn verbazing bleek stuitbevalling toch ook nog wel een optie te zijn (dus ondanks de suiker), dus ik moet er anders maar eens heel goed over nadenken...
pi_64293977
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:38 schreef Carmella het volgende:
Alles gaat ws weer zonder narcose gebeuren en bij de vorige operatie met de katheter was ik 18 weken en nu 30. Toen stond ik er een stuk minder angstig in, ook omdat de baby nog veel kleiner is, net als je buik.. de bevalling is ook verder weg, etc.
Maar dat hoopga ik goed overleggen om zeker te weten dat ze alleen in uiterste noodzaak zónder narcose opereren (al heb ik er nu al een hard hoofd in en weet ik het antwoord al). De pijn lijkt me echt zwaar en ook wordt het gehecht in je zijkant/rug...
Even afwachten weer hoe alles gaat.
Ik lach er maar om dat veel pijn weer een goeie voorbereiding is voor de bevalling
Waarom opereren zonder narcose? Het kindje is nu een stuk groter en sterker dan toen bij 18 weken. Anders krijg je een ruggenprik neem ik aan?

-edit- Oh ja, sterkte trouwens!
pi_64294007
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:44 schreef juttertje het volgende:
Jose, wat spannend!!!

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een draaipoging, maar helaas, de baby piekerde er niet over...
Hij kwam wel van zijn plekje, maar schoot telkens weer terug
Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?
pi_64294565
Jammer dat de draaipoging niet gelukt is juttertje. Blijkbaar vindt ie het een héél lekker plekje.

Panda wat raar van het werk van je vriend. Hoe doet ie dat dan als ie naar de tandarts ofzow moet? Of doet zn werk daar dan niet moeilijk over?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64295348
Vriendje neemt zomaar rozen en chocolademousse mee en doet de afwas enzo

zucht
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:47:26 #42
114177 Diaan73
pi_64295590
Juttertje, wat jammer dat ie niet gedraaid is hopelijk draait ie nog voor vrijdag of op vrijdag.... een stuitbevalling lijkt mij zelf erg pijnlijk maar moet wel te doen zijn volgens de experts.

Dakota, wat een lief vriendje heb je
Make love, not war ☮
pi_64295651
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef Floria het volgende:

[..]

Ben ik ook écht BE. Heb veel pijn maar weet ook heel goed dat er prachtige baby in zit at the end en dat
' the end' bijna is dus what the hell, ik krijg een kindje waar ik nu al zo verliefd op ben of ie nou blauw, geel, paars is. Het is ons kindje! Het product van mijn grote liefde en mij . Dát is iets om vaak en veel bij stil te staan en niet alle *auw* en *blah*.
ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 19:51:16 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64295749
jammer juttertje dat hij niet wilde draaien ben blij dat junior hier zelf gedraaid is, ze hadden mij gewaarschuwd dat draaien door hun pijnlijk was/kon zijn..

carmella .. ik heb geen woorden die tot steun kunnen zijn, ik hoop maar dat je dagen goed doorkomt

dakota, wat bedoel jij met dat lijkt me logisch?? dat weeën na een of twee keer weg kunnen trekken?? ik snapte hem niet vanmiddag enne zo'n vriendje is idd lief de mijn bleef zelfs thuis van de voetbaltrainingen afgelopen week terwijl minimaal aanwezig zijn op de training voor hem belangrijk is om in het eerste mee te spelen

pi_64296081
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:59 schreef Raissa het volgende:

Waarom opereren zonder narcose? Het kindje is nu een stuk groter en sterker dan toen bij 18 weken. Anders krijg je een ruggenprik neem ik aan?
M'n uroloog vond het "gewoon niet nodig", kennelijk teveel ingreep voor zoiets. En een ruggegreep idem dito. En ik ben best een doorbijter en kan veel pijn hebben, maar bij die katheter had ik het gevoel dat ik een zesling gebaard had en de operatie zelf was echt niet te doen. (En dan vertelt zo'n mannelijke arts dat het allemaal wel meevalt toch? Dát stoorde me nog veel meer, een man hoeft niet te vertellen hoe zoiets voelt, alsof hij ooit iets doorgelust van binnen kan krijgen of weet wat een bevalling is )
Ik verbaas me ook inmiddels niet meer over dit ziekenhuis (de kans dat ik hier ga bevallen is ook érg klein, omdat ik dat na alle rare dingen hier gewoon niet meer wil), maar ik wil het zeker van een 2e uroloog horen, dat die daar hetzelfde over denkt. Want het zou mij echt een hoop pijn en stress besparen. Mochten meerdere hetzelfde zeggen dan leg ik me er bij neer.

En thanks!
pi_64296364
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:40 schreef tessie het volgende:
Jose! Wat spannend!!

En Panda, kan je niet de afspraak voor de echo zo vroeg mogelijk in de ochtend of juist zo laat mogelijk in de middag plannen, zodat hij misschien alleen maar een uurtje van zijn werk hoeft te missen?
Hier in Amsterdam kon het op bepaalde avonden ook savonds, misschien kan dat bij jou in de buurt ook ergens?
Dan gaat hij op zaterdagmorgen naar de tandarts en naar de huisarts gaatie savonds na zijn werk.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:14:28 #47
114177 Diaan73
pi_64296636
Carmella
Make love, not war ☮
pi_64296745
Zo... dank jullie wel voor de reacties!

Hier is de vk net weer weg. Ze heeft even naar het hartje geluisterd en dat was helemaal in orde. Ze heeft ook nog naar de indaling gevoeld en de kleine ligt nu helemaal ingedaald!

De vk die er vanmiddag was heeft een afspraak in het ziekenhuis geregeld. Morgen worden we daar om 08.00 verwacht!

Over het vruchtwater of slijmprop verlies; de vk van net hoefde niet aan het maandverband te ruiken (ik zei nog 'groot gelijk' ), maar waarschuwde wel voor alle zekerheid dat als het toch geen vruchtwater is, dat ik dan weer naar huis wordt gestuurd... Maar dat hadden we zelf ook al in ons achterhoofd gehouden. We zijn er dus op voorbereid. En komt het morgen niet, nou dan wachten we nog even af...!

Verder is het inderdaad de hele tijd aan het rommelen. Om de 10-15 minuten heb ik buikpijn... maar dat is nog prima uit te houden. Bovendien heb ik net de hele tijd een lekkere warme kruik op schoot gehad (onze hond ), dus ik mag niet klagen.

Peterfan, ben blij dat je jouw verhaal ook nog even postte... ik ben heel benieuwd wat ze ons morgen zullen zeggen!

Diaan; dank je wel... lief aangeboden. Maar ik laat papa (Pianoman) even posten... het topic staat altijd in m'n favorieten lijstje, dus hij weet waar hij moet zijn.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64297032
Carmella, zonder narcose! Waarom zou je geen ruggeprik kunnen krijgen, lijkt me echt ondoenlijk om een stoma in je nieren te krijgen zonder narcose. En je weet het he..zorg dat je goede begeleiding krijgt van een stoma/urologie verpleegkundige. Heel veel succes!

Meiden die op het eind lopen, ik vind het zo'n raar idee dat ik eigenlijk nu ook had moeten posten over de laatste weekjes met een dikke buik. We zijn samen begonnen, maar jullie maken het zonder mij af...heel veel succes de komende dagen/weken! Ik denk aan jullie
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64297069
Jose, wat spannend! Alvast heel veel succes gewenst
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64297084
Carmella

De meubels in de babykamer staan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:26:01 #52
114177 Diaan73
pi_64297093
Wow Jose, dus het kan morgen dus zomaar geboren worden...... spannend zeg. In ieder geval heel veel succes en hopelijk krijgen we snel een update van Pianoman!!
Make love, not war ☮
pi_64297096
Nou als het gerommel doorzet begint het ms nog wel uit zichzelf ook José! Spannend
©Dumbo
pi_64297196
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Meiden die op het eind lopen, ik vind het zo'n raar idee dat ik eigenlijk nu ook had moeten posten over de laatste weekjes met een dikke buik. We zijn samen begonnen, maar jullie maken het zonder mij af...heel veel succes de komende dagen/weken! Ik denk aan jullie
Ik geloof dat wij ongeveer gelijk liepen?
pi_64297214
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaan Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
©Dumbo
pi_64298245
Spannend Jose! De vlos stuurde mij ook naar het ziekenhuis onder het mom van : "je kunt ook over een uurtje weer thuis zijn". In het zh constateerden ze toen een scheurtje in mijn vliezen waardoor dus de afspraak voor inleiden werd gemaakt. De nacht voordat ik werd ingeleid kreeg ik toen ook dezelfde pijnen als jij omschrijft, dus volgens mij krijg jij morgen je kindje , spannend hoor!
Heel veel succes! Oh, en in het kader van opbeurende verhalen: Ik werd om half 10 aangesloten aan het infuus, om half 2 was mjn zoontje er....
Veel succes!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:56:09 #57
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64298368
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef mijsje het volgende:

[..]

ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

José, succes morgen! Ik hoop niet dat je rond 10u weer gaan posten dat je toch naar huis mocht (hoe dan ook, je stelt je toch stiekem een béétje in op een baby toch?!)
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:59:29 #58
108648 cattie
lieve moeder
pi_64298509
Jose, succes!

Carmella, ik vind het nogal barbaars klinken dat de uroloog vindt dat je daar geen ruggeprik of narcose voor nodig hebt! Misschien kun je vragen of hij zonder verdoving gesteriliseerd zou willen worden?
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:00:25 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_64298542
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

[..]

Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

(...)
Wat zeg je dat mooi. Ik voel dat ook zo.
pi_64298576
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaan Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
misschien dat ik van de week ff foto's maak. We zijn nog niet klaar hoor. Moeten nog gordijnen uitzoeken en laten maken, gordijnroede uitzoeken en ophangen en nog wat dingetjes aan de muur om het kamertje aan te kleden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64299622
Jose, wat spannend. Misschien ben je morgen rond deze tijd gewoon al mama
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 21:51:00 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64301620
spannend jose

ik ga proberen te slapen, pijnstillers werken nu ook niet meer tegen hoofdpijn en de hoop dat de rugpijn minder zou worden heb ik opgegeven tot jr. geboren is.. ik hoop dat het gerommel van vandaag zich omzet in weeën want dit vind ik maar niets

pi_64301992
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Sorry maar ik moest hier even hard om lachen 'dat mn banden nu wel beginnen te jeuken'
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64303951
©Dumbo
pi_64304192
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

Voor sommige mannen is dat toch anders moet ff aan die reclame denken van die dominee en onlangs nog met Bassie

Mefke

Carmella echt ik vind het onmenselijk dat je stoma's krijgt zonder fatsoenlijke verdoving, nou ben ik ook wel wat botte mld-artsen internisten enz gewend maar dit slaat echt alles, vraag me toch af of dat niet anders kan.

Jose succes!

Juffertje, succes bij de draaipoging !!
Mama van Isa en Ties
pi_64305137
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
Mama van Isa en Ties
pi_64305526
dank jullie wel allemaal... ik heb Pianoman opdracht gegeven zo snel mogelijk te posten als er nieuws is, in het geval dat ik het zelf niet kan doen

Floria, tuurlijk hopen we dat het morgen doorzet... maar we houden in ons achterhoofd dat het ook 'vals alarm' kan zijn...

Peterfan... daar zou ik ook wel voor willen tekenen!! Aan het infuus en een paar uurtjes later de kleine!! Leuk zeg, dat jouw verhaal zo op het mijne lijkt... ik ben benieuwd hoe het zal verlopen..

Ik ga nu slapen... hopelijk snel weer een update (liefst met foto van de kleine natuurlijk )!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64307860
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:00 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?
Het schijnt nogal te verschillen tussen vrouwen, hoorde ook van iemand dat ze er helemaal geen last van had gehad (hoewel het draaien ook niet lukte), maar ik vond het inderdaad behoorlijk pijnlijk
pi_64308261
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
dankjewel hoor maarre ik sta ook op mijn avatar dus je had mijn bakkes toch al gezien ?

Hier is verder trouwens alles erg rustig.. vind het wel fijn eigenlijk
wanna rub mah puppeh?!
pi_64308730
Wel mooi een harde buik op 00:00
nu 40 weken

:banaan:
wanna rub mah puppeh?!
pi_64310394
geen bananen hier, dorkie
Saartje
pi_64310759
nou, dat was toch ook zo'n truc, iets met een banaan ervoor hangen?
pi_64314616
Goedemorgen!

Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
pi_64315001
Jose is al in het ziekenhuis als het goed is. Spannend, hoor. Mooie dag om geboren te worden
pi_64315014
quote:
Op woensdag 24 december 2008 06:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen!

Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
Laten we het hopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')