abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64274107
wat gek dakota.... ik heb wel eens alles in scherven gezien... wat net na de bevalling, weet eigenlijjk niet meer wat het was, geloof iets met mijn bloeddruk of ijzer. anders ff ha bellen?
pi_64274145
mja ik zie eigenlijk vanuit mijn rechterooghoek duslichtflitsen aan 1 stuk door ook als ik m dichtdoe..heel raar.
Ik zal de vk zo wel even bellen ja
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64274179
Carmella het zit je ook echt niet mee. Dan kan ik mij nog zo k*t voelen, in mijn ogen heb jij het nog een graadje zwaarder. Ik hoop dat je de kerstdagen vooral pijnvrij dooorkomt en als dat in het ziekenhuis is hoop ik op leuk verplegend personeel voor jou!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64274181
ik heb ook wel eens zoiets als ik migraine krijg, tenminste die lichtflitsen en dan zie ik wazig. doe maar even bellen hoor!
pi_64274208
Het doet geen pijn, dat is zo raar
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:17:29 #256
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64274226
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:06 schreef Dakota het volgende:
huh ik kan met 1 oog niet zien het is net een flikkerlamp herkent iemand dit?
Klinkt erg als migraine.... ben je ook misselijk of voelt je hoofd zwaar?
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:17:51 #257
114177 Diaan73
pi_64274234
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:16 schreef Dakota het volgende:
Het doet geen pijn, dat is zo raar
maar wel heel erg irritant of niet?
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 09:28:56 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64274420
carmella

weet je al iets Dakota?

*meld* geen bijzonderheden hier.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64274421
vk aan de telefoon gehad en ze zegt dat als ik het idee heb dat mijn buik aangetrokken wordt door een touw dan moet ik nog ff bellen en komt ze langs om mijn bloeddruk te checken. dus het zal wel een zenuwtje zijn die klem zit ofzo want ik heb verder nergens last van
wanna rub mah puppeh?!
pi_64274447
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:17 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

maar wel heel erg irritant of niet?
Ik zit idd niet echt te wachten op een disko om half 10
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:32:44 #261
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64274482
*gaap geeuw*
goeiemorgen dames,
Carmella wat onwijs vervelend voor je dat het zo allemaal loopt zeg
Dakota hoe gaat je zoektocht naar recepten ?
DJMO succes met je rug enzo vandaag
en n ieder die t nodig heeft n knuf.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64274555
Ik word nu idd ook erg misselijk
Ik ga wel even liggen.als het erger wordt bel ik r gewoon nog een keer
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:40:35 #263
114177 Diaan73
pi_64274616
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:37 schreef Dakota het volgende:
Ik word nu idd ook erg misselijk
Ik ga wel even liggen.als het erger wordt bel ik r gewoon nog een keer
Als je denkt dat het migraine waar het nu wel erg op lijkt is, dan moet je nu 2 paracetamol nemen en dan naar bed.... dan gaat het sneller over.
Make love, not war ☮
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:43:22 #264
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64274673
Hè Carmella... Alsof het allemaal al niet zwaar genoeg was voor je. Ik vind het echt zó klote voor je. En dan ook nog met de kerstdagen in het ziekenhuis. Ik hoop dat het toch allemaal wat beter gaat zodat dat je in elk geval bespaard blijft. En anders hoop ik op een leuke kamergenoot voor je, en dat je veel bezoek krijgt. Sterkte hoor!

Ik ben net weer naar fysiotherapie geweest, en ik mag nu heerlijk ongegeneerd onderuit hangen op de bank van haar Dan wordt een bepaalde spier opgerekt en dat schijnt goed te zijn. Ik vind het prima
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64274919
Moet je zien Dakota, die kleine blijft gewoon zitten tot het eind!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64275448
Carmella, wat balen voor je! Heb je wel wat kunnen slapen vannacht?
Dakota, zie je kleuren nog wel normaal? (is rood echt rood of neigt het naar oranje?)
pi_64275742
*uit lurkstand*

Dakota, als je ook hoofdpijn krijgt of idd zoals de VK zegt een bandgevoel rond je buik, trek dan aub op tijd aan de bel, ivm eventuele pre-eclampsie
Ik volg ieders verhalen al een flinke tijd, uit interesse en omdat velen erg leuk schrijven, zit zelf nog niet in de baby-blues, maar jullie gezondheid gaat me toch aan het hart!

Laat je even horen Dakota hoe het gaat?

En voor Carmella: sterkte en dikke knuffel meid
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_64275808
Dakota, dat bandgevoel om je buik hoeft niet zo heel sterk te zijn hoor dus blijf alert alsjeblieft
Het voelde voor mij meer als een soort misselijkheid en het gevoel alsof mijn bhband ietsjes (ietsjes, echt niet vergelijkbaar met aangetrokken touw) te strak zat.
Ik had geen tintelende vingers maar zag wel flitsen/sterretjes.
  † In Memoriam † dinsdag 23 december 2008 @ 10:34:34 #269
43556 miss_dynastie
pi_64275832
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Carmella het volgende:
Dus de kans is groot dat ik de kerstdagen in het ziekenhuis door ga brengen.
En iedereen heeft al dingen geplanned, dus dat gaat ook nog eenzaam worden ook...
Durf mensen te vragen, he! Grote kans dat er best mensen zijn die graag even bij je langswippen!
quote:
Jammer alleen dat ik dan weer niet m'n kamer en bed uit mag... ik was anders gewoon met infuus zelf aan de wandel gegaan op zoek naar een andere patiënt die in is voor een kerst(bord)spelletje
Ik zou dat gewoon even doorgeven bij de verpleging. Er is vast wel iemand die naar jou toe kan wandelen

Heel veel sterkte
pi_64276074
Dakota zoals gezegd hier al, neem het serieus hé en bellen zodra je het niet vertrouwd!!

Hier druk aan het bellen, blijkt dat mijn 20 weken echo niet goed gepland staat voor de 30ste de mijnheer die die echo uit kan voeren (speciale echo) is er dan niet.... dus mogelijk toch naar Maastricht daar word nu druk voor gebeld onder de diverse artsen.... want mijn gyn is een weekje op vakantie (gun ik die man van harte trouwens)
maar is dus toch goed dat ik ff aan het dubbel checken ben.
Het AZM attendeerde me er gisteren namelijk nog eens op dat ook die echo echt gedaan moest worden om het hartje goed te zien.
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:57:59 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64276473
Carmella, wat een ellende moet je toch allemaal meemaken steeds

Marlieske, zal wel door de december-drukte komen... Jammer zeg, hopelijk gaat de echo dan toch door in Maastricht.

Texelonia, hang ze

Dakota, klinkt wel een beetje scary eigenlijk...

Haha, riep ik een paar dagen geleden nog dat ik verlangde naar duidelijke signalen?
Be careful what you wish for, ben al sinds gisteravond kotsmisselijk
Vanmorgen met Devin naar de ha geweest en gelijk voor mezelf maar een receptje Emesafene zetpillen gehaald. Ik neem ze nog niet in, dit is nog best te doen, maar dan heb ik ze iig alvast liggen. Handig met de feestdagen ook.
Crackertjes helpen niet, volle maag niet, water drinken niet... en mijn framboosjes van gisteren zijn op!
Hoera, ik ben zwanger
.... met gevoel voor drama....
pi_64276595
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:36 schreef mijsje het volgende:

[..]

is dat niet een gedeeltelijk ontslag? Wat als ze je niet nodig hebben? krijg je dan ook niet uitbetaald? Hoe zit dat als je straks weer wilt/kunt/moet beginnen? Is er dan sowieso wel plek voor je? (nee, ik maak me niet druk ofzo, maar dit vroeg het bij mij op...)
Ach, als gedeeltelijk ontslag zou je het kunnen zien, maar ik heb zwart op wit dat ik in iedergeval voor 2 volle dagen terug mag komen. En eventueel kan ik mijn contract ook weer laten omzetten naar evt. nog meer uur, maar aangezien ik zelf nog niet weet wat ik wil, ben ik op deze manier tevreden met mijn contract.
Ik kan in principe zelf ook zeggen dat ik niet meer terugkom (ik heb nog wat ideeën lopen over hoe en wat na de zwangerschap )
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:08:18 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_64276787
Carmella, in welk ziekenhuis word je opgenomen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:20:10 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64277136
Jeetjemina Carmella... het zit jou echt niet mee he...
Er zullen vast mensen zijn die je komen bezoeken hoor! En anders wil de verpleging je vast wel met je bedje naar iemand anders brengen die gezellig is.

A_E, ben jij al weer 20 weken joh? Wat gaat het heerlijk hard!
  Jubileum moderator dinsdag 23 december 2008 @ 11:48:31 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64277992
Ach Carmella toch, wat een narigheid weer. Welk ziekenhuis wordt je opgenomen?

Dakota, ga jij even de vk of huisarts bellen en even je bloeddruk laten checken?? Neem dit ajb heel erg serieus en zorg ook dat je serieus genomen wordt!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:55:25 #276
114177 Diaan73
pi_64278256
Volgens mij begint het homeopathische korreltje hier iets te werken, heb de hele morgen al lichte steken onderin mijn buik. Dat was volgens de VK een goed teken, een teken dat het werkte. Zo even naar de reformwinkel om een potje te kopen!!
Make love, not war ☮
pi_64278391
Ik heb 2 paracetamol genomen zoals Diaan zei en dat gaat al iets beter..de misselijkheid is weg ik heb alleen nog een zwarte vlek in mijn ooghoek en koppijn..denk dus toch een migraine aanvalletje..maar ik hou het zeker in de gaten..
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:01:57 #278
114177 Diaan73
pi_64278493
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Dakota het volgende:
Ik heb 2 paracetamol genomen zoals Diaan zei en dat gaat al iets beter..de misselijkheid is weg ik heb alleen nog een zwarte vlek in mijn ooghoek en koppijn..denk dus toch een migraine aanvalletje..maar ik hou het zeker in de gaten..
En lekker gaan liggen en proberen te slapen, dat kan echt goed helpen.. Goed dat je het wel in de gaten houdt!
Make love, not war ☮
pi_64279134
Oeh carmella, klote zeg! Knuffel..
Kersjes, geniet van de misselijkheid

Ik had vanmorgen m'n echo. Het eerste wat de verloskundige zei was "Ah, hij is mooi gegroeid al." Wat voelt dat goed om te horen zeg Hij doet 't! Boontje van twee en een halve centimeter, dapper aan het spartelen in mijn baarmoeder Ik werd er helemaal emo van.

Uitgerekende datum klopt zo'n beetje wel, is verzet naar 25 juli, maar ach dat ene dagje maakt ook weinig verschil uit hè
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:23:28 #280
108648 cattie
lieve moeder
pi_64279253
Carmelle, wat een ellende toch.. Heel veel sterkte!
Dakota, dat klinkt niet lekker, hopelijk is het snel over.
Diaan, spannend!
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:23:53 #281
108648 cattie
lieve moeder
pi_64279274
Innepin, gefeliciteerd met de goede echo!
pi_64279897
Carmella, wat zit alles jou toch tegen zeg... ik vind dat echt zo rot voor je!!

Dakota; fijn dat die rare klachten minder zijn en dat het waarschijnlijk toch wel migraine was..!

Diaan, wat goed dat die korreltjes al werken inderdaad! Hoe lang moet je dat spul gebruiken??

Innepin, wat goed dat de echo goed was... geniet ervan!

Nou... uuh... hier is het gerommel officieel begonnen! Vannacht ging ik naar de wc, en het was nogal slijmerig (sorry). Later om half 6 nog een keer gaan plassen, was het weer heel slijmerig met een beetje bloed. Ik heb toen even in het boekje van de vk gekeken en ik hoefde niet te bellen, want het kan de slijmprop zijn... je moet wel bellen als het zoveel bloedverlies is als bij een menstruatie, maar dat is dus gelukkig niet zo. Terug in bed veel buikpijn, af en aan...

Dus toen ik net wakker werd (schande; ik heb geslapen tot 11.15 uur), heb ik de vk gebeld en die komt vanmiddag even langs en gaat ze m'n maandverband controleren op vruchtwater of slijmprop verlies...

De buikpijn is inmiddels weer minder, maar zodra ik een beweging maak of opsta, begint het wel weer steeds.

Ik ben dus benieuwd!

Mocht de kleine vandaag besluiten te komen (wat ik overigens niet verwacht, dit zal wel het bekende 'voorwerk' zijn), dan zou het wel bijzonder zijn, want vandaag zijn we 3 jaar getrouwd (en opa en oma 33 jaar)...!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:46:23 #283
114177 Diaan73
pi_64279975
Innepin, wat fijn dat de echo zo goed was

Jose wat spannend zeg en zou wel een erg leuke datum zijn zeg.

Ik heb geen idee hoe lang ik die korreltjes moet gebruiken, zal ik volgende week eens vragen, maar ik denk tot de bevalling...
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 12:46:49 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64279990
fijn dat je echo goed was Innepin
kersjes geniet van je misselijkheid
Diaan spannend dat het lijkt te werken, maar waarom vertrouw je er niet op dat het allemaal uit zichzelf verweekt?? (of heb je dat al eens gepost en heb ik er overheen gelezen???)

Hier nog steeds niets bijzonders, behalve een drukke bewegelijke junior die nu echt te weinig ruimte lijkt te krijgen.. en jeuk aan mijn doos en er net boven, maar dat komt door het scheren denk ik.. wil er toch netjes bij liggen in het zh straks

En ik heb inmiddels iemand bereid gevonden om te posten dat ik bevallen ben, de details komen wel via Johan, maar aangezien ik niet weet hoe lang hij in het ziekenhuis blijft na de geboorte etc. dus deze manier... (wie het is moeten jullie maar even afwachten

lief sms-alertje voor jou
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 12:48:10 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64280032
spannend Jose!!

dinsdag 23 december 2008 @ 12:50:45 #286
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64280106
Spannend Jose, en voorwerk is ook werk
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64280160
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:43 schreef Jose81 het volgende:
Nou... uuh... hier is het gerommel officieel begonnen! Vannacht ging ik naar de wc, en het was nogal slijmerig (sorry). Later om half 6 nog een keer gaan plassen, was het weer heel slijmerig met een beetje bloed. Ik heb toen even in het boekje van de vk gekeken en ik hoefde niet te bellen, want het kan de slijmprop zijn... je moet wel bellen als het zoveel bloedverlies is als bij een menstruatie, maar dat is dus gelukkig niet zo. Terug in bed veel buikpijn, af en aan...

Dus toen ik net wakker werd (schande; ik heb geslapen tot 11.15 uur), heb ik de vk gebeld en die komt vanmiddag even langs en gaat ze m'n maandverband controleren op vruchtwater of slijmprop verlies...

De buikpijn is inmiddels weer minder, maar zodra ik een beweging maak of opsta, begint het wel weer steeds.

Ik ben dus benieuwd!

Mocht de kleine vandaag besluiten te komen (wat ik overigens niet verwacht, dit zal wel het bekende 'voorwerk' zijn), dan zou het wel bijzonder zijn, want vandaag zijn we 3 jaar getrouwd (en opa en oma 33 jaar)...!
Spannend hoor José, ben benieuwd!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:54:08 #288
114177 Diaan73
pi_64280227
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef DJMO het volgende:

Diaan spannend dat het lijkt te werken, maar waarom vertrouw je er niet op dat het allemaal uit zichzelf verweekt?? (of heb je dat al eens gepost en heb ik er overheen gelezen???)
Bij Twan ben ik ingeleid bij 42 weken zwangerschap. Op dat moment was er nog niets verweekt en had ik 0 cm ontsluiting... deze korreltjes zijn er dus vooral voor om de kans op een spontane bevalling groter te maken. Mede gezien dat het op homeopathische wijze gebeurt, wil ik dit wel proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 12:59:28 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64280438
ah oke duidelijk, en begrijpelijk dat je het wil proberen met het oog op de bevalling van Twan destijds

dinsdag 23 december 2008 @ 13:02:44 #290
114177 Diaan73
pi_64280555
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef DJMO het volgende:
ah oke duidelijk, en begrijpelijk dat je het wil proberen met het oog op de bevalling van Twan destijds
Op zich niets mis mee hoor met die bevalling, dat ging eigenlijk best goed zeker gezien wat mijn startpunt was, maar het lijkt me veel leuker om spontaan te bevallen en niet je te moeten melden om 8 uur in het ziekenhuis voor het inleiden.
Make love, not war ☮
pi_64281337
Hier gaat het ook niet helemaal goed. Naast het teveel afvallen lijkt toch 1 nier niet helemaal goed meer te werken. Nu moet ik elke dag urine inleveren om te kijken of het niet allemaal erger word. Daarbij kreeg ik van de week ook nog kinkhoest van Mikael en moet ik daar zo van kokhalzen dat het beetje wat ik al binnen kon houden nu ook naar buiten komt. Vanmorgen is de dokter geweest en die wil nu elke dag langskomen om te kijken of ik niet uitdroog. Zit er nu aardig tegenaan. Dus probeer toch zoveel mogelijk te drinken om met de feestdagen thuis te zijn en niet in het ziekenhuis aan het infuus te liggen. En sinds vanmorgen dan ook nog maar een ooronsteking erbij. Nu maar hopen dat we dan straks alles hebben gehad.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:31:18 #292
108648 cattie
lieve moeder
pi_64281710
Jose, hopelijk zet het door!

MeNicole, beterschap.

Ik ben vandaag trouwens 37 weken zwanger.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 13:34:20 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64281829
beterschap meNicole!!

je mag cattie

pi_64281980
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Ach, als gedeeltelijk ontslag zou je het kunnen zien, maar ik heb zwart op wit dat ik in iedergeval voor 2 volle dagen terug mag komen. En eventueel kan ik mijn contract ook weer laten omzetten naar evt. nog meer uur, maar aangezien ik zelf nog niet weet wat ik wil, ben ik op deze manier tevreden met mijn contract.
Ik kan in principe zelf ook zeggen dat ik niet meer terugkom (ik heb nog wat ideeën lopen over hoe en wat na de zwangerschap )
dat heb je dan goed geregeld! alvast een fijn verlof!
pi_64282181
Beterschap Me-Nicole

Succes Jose! Hoop dat het niet te lang gaat duren voor je...

zakt de hoofdpijn wat af Dakota?

Kersjes, word je al wat minder misselijk?

DJMO, fijn dat junior het in ieder geval lekker naar zijn zijn heeft...
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:08:08 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64283199
Jose, wat spannend! Je kindje komt er eindelijk aan!
Nog even geduld, maar dan heb je ook wat hoor!

Innepin, fijn dat je echo goed was!

En Cattie mag gewoon al gaan bevallen!
  Moderator dinsdag 23 december 2008 @ 14:08:52 #297
5428 crew  miss_sly
pi_64283224
Innepin, hij doet het Wat fijn, was vast een geweldig moment

Jose, voorwerk helpt allicht, maar vandaag zou wel heel bijzonder zijn op deze bijzondere datum. Gefeliciteerd trouwens

MeNicole, wat naar. Beterschap en hopelijk ben je thuis met de feestdagen.

cattie, gefeliciteerd toch weer een mijlpaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 14:17:19 #298
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64283551
kunnen weeën ook echt spontaan op komen zetten en na één of twee keer weer wegtrekken?? ik had me net toch een keiharde buik die echt pijn deed aan de linkerkant van mijn buik.. duurde een seconde of 20 tot 30 voor ik weer rechtop kon staan voor het harde van mijn buik wegtrok en zo'n pijn deed het

pi_64283977
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Carmella het volgende:
Dus de kans is groot dat ik de kerstdagen in het ziekenhuis door ga brengen.
En iedereen heeft al dingen geplanned, dus dat gaat ook nog eenzaam worden ook...
Nu maar hopen dat ik dan iig nog een kamergenoot heb.
Carmella... nou... je bent niet de enige die in het ziekenhuis ligt met kerst... want... ikke ook! Jammer dat we niet bij elkaar in het ziekenhuis liggen, dan hadden we elkaar op kunnen zoeken!

Ik zal even een update geven;
de vk is net geweest. Waarschijnlijk heb ik toch al vruchtwater verloren!! Wel apart, hoor, hoe ze aan mijn maandverbandjes stond te snuffelen ( ). Vanavond komt een andere vk nog een keer checken hoe het gaat... en als zij ook vruchtwater ontdekt, word ik morgen waarschijnlijk ingeleid !!

Tjonge... àls het echt zo is... dan gaat het wel snel nu ineens! Gister had ik nog nergens last van (tja, achteraf denken we dat ik al wel wat vaker vruchtwater verloren zou kunnen hebben, omdat m'n onderbroek af en toe wat natter was zeg maar), en nu... dit!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator dinsdag 23 december 2008 @ 14:29:06 #300
5428 crew  miss_sly
pi_64284060
Jeuh, Jose, wat snel, wat spannend, wat geweldig
mini komt er nu echt aan. Ik vind het zooo leuk
Succes enzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')