Klinkt erg als migraine.... ben je ook misselijk of voelt je hoofd zwaar?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:06 schreef Dakota het volgende:
huh ik kan met 1 oog niet zienhet is net een flikkerlamp
herkent iemand dit?
Ik zit idd niet echt te wachten op een disko om half 10quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar wel heel erg irritant of niet?
Als je denkt dat het migraine waar het nu wel erg op lijktquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:37 schreef Dakota het volgende:
Ik word nu idd ook erg misselijk
Ik ga wel even liggen.als het erger wordt bel ik r gewoon nog een keer
Durf mensen te vragen, he! Grote kans dat er best mensen zijn die graag even bij je langswippen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Carmella het volgende:
Dus de kans is groot dat ik de kerstdagen in het ziekenhuis door ga brengen.
En iedereen heeft al dingen geplanned, dus dat gaat ook nog eenzaam worden ook...
Ik zou dat gewoon even doorgeven bij de verpleging. Er is vast wel iemand die naar jou toe kan wandelenquote:Jammer alleen dat ik dan weer niet m'n kamer en bed uit mag... ik was anders gewoon met infuus zelf aan de wandel gegaan op zoek naar een andere patiënt die in is voor een kerst(bord)spelletje![]()
![]()
Ach, als gedeeltelijk ontslag zou je het kunnen zien, maar ik heb zwart op wit dat ik in iedergeval voor 2 volle dagen terug mag komen. En eventueel kan ik mijn contract ook weer laten omzetten naar evt. nog meer uur, maar aangezien ik zelf nog niet weet wat ik wil, ben ik op deze manier tevreden met mijn contract.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:36 schreef mijsje het volgende:
[..]
is dat niet een gedeeltelijk ontslag? Wat als ze je niet nodig hebben? krijg je dan ook niet uitbetaald? Hoe zit dat als je straks weer wilt/kunt/moet beginnen? Is er dan sowieso wel plek voor je? (nee, ik maak me niet druk ofzo, maar dit vroeg het bij mij op...)
En lekker gaan liggen en proberen te slapen, dat kan echt goed helpen.. Goed dat je het wel in de gaten houdt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Dakota het volgende:
Ik heb 2 paracetamol genomen zoals Diaan zei en dat gaat al iets beter..de misselijkheid is weg ik heb alleen nog een zwarte vlek in mijn ooghoek en koppijn..denk dus toch een migraine aanvalletje..maar ik hou het zeker in de gaten..
Spannend hoor José, ben benieuwd!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:43 schreef Jose81 het volgende:
Nou... uuh... hier is het gerommel officieel begonnen!Vannacht ging ik naar de wc, en het was nogal slijmerig (sorry). Later om half 6 nog een keer gaan plassen, was het weer heel slijmerig met een beetje bloed. Ik heb toen even in het boekje van de vk gekeken en ik hoefde niet te bellen, want het kan de slijmprop zijn... je moet wel bellen als het zoveel bloedverlies is als bij een menstruatie, maar dat is dus gelukkig niet zo. Terug in bed veel buikpijn, af en aan...
Dus toen ik net wakker werd (schande; ik heb geslapen tot 11.15 uur), heb ik de vk gebeld en die komt vanmiddag even langs en gaat ze m'n maandverband controleren op vruchtwater of slijmprop verlies...
De buikpijn is inmiddels weer minder, maar zodra ik een beweging maak of opsta, begint het wel weer steeds.
Ik ben dus benieuwd!![]()
Mocht de kleine vandaag besluiten te komen (wat ik overigens niet verwacht, dit zal wel het bekende 'voorwerk' zijn), dan zou het wel bijzonder zijn, want vandaag zijn we 3 jaar getrouwd (en opa en oma 33 jaar)...!
Bij Twan ben ik ingeleid bij 42 weken zwangerschap. Op dat moment was er nog niets verweekt en had ik 0 cm ontsluiting... deze korreltjes zijn er dus vooral voor om de kans op een spontane bevalling groter te maken. Mede gezien dat het op homeopathische wijze gebeurt, wil ik dit wel proberen, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef DJMO het volgende:
Diaan spannend dat het lijkt te werken, maar waarom vertrouw je er niet op dat het allemaal uit zichzelf verweekt?? (of heb je dat al eens gepost en heb ik er overheen gelezen???)
Op zich niets mis mee hoor met die bevalling, dat ging eigenlijk best goed zeker gezien wat mijn startpunt was, maar het lijkt me veel leuker om spontaan te bevallen en niet je te moeten melden om 8 uur in het ziekenhuis voor het inleiden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:59 schreef DJMO het volgende:
ah okeduidelijk, en begrijpelijk dat je het wil proberen met het oog op de bevalling van Twan destijds
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:02 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ach, als gedeeltelijk ontslag zou je het kunnen zien, maar ik heb zwart op wit dat ik in iedergeval voor 2 volle dagen terug mag komen. En eventueel kan ik mijn contract ook weer laten omzetten naar evt. nog meer uur, maar aangezien ik zelf nog niet weet wat ik wil, ben ik op deze manier tevreden met mijn contract.
Ik kan in principe zelf ook zeggen dat ik niet meer terugkom (ik heb nog wat ideeën lopen over hoe en wat na de zwangerschap)
Carmella... nou... je bent niet de enige die in het ziekenhuis ligt met kerst... want... ikke ook! Jammer dat we niet bij elkaar in het ziekenhuis liggen, dan hadden we elkaar op kunnen zoeken!quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Carmella het volgende:
Dus de kans is groot dat ik de kerstdagen in het ziekenhuis door ga brengen.
En iedereen heeft al dingen geplanned, dus dat gaat ook nog eenzaam worden ook...
Nu maar hopen dat ik dan iig nog een kamergenoot heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |