quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Carmella... nou... je bent niet de enige die in het ziekenhuis ligt met kerst... want... ikke ook! Jammer dat we niet bij elkaar in het ziekenhuis liggen, dan hadden we elkaar op kunnen zoeken!![]()
Ik zal even een update geven;
de vk is net geweest. Waarschijnlijk heb ik toch al vruchtwater verloren!! Wel apart, hoor, hoe ze aan mijn maandverbandjes stond te snuffelen (). Vanavond komt een andere vk nog een keer checken hoe het gaat... en als zij ook vruchtwater ontdekt, word ik morgen waarschijnlijk ingeleid
!!
![]()
![]()
Tjonge... àls het echt zo is... dan gaat het wel snel nu ineens! Gister had ik nog nergens last van (tja, achteraf denken we dat ik al wel wat vaker vruchtwater verloren zou kunnen hebben, omdat m'n onderbroek af en toe wat natter was zeg maar), en nu... dit!
ik sloot de rij met: spannend hoor jose!!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, Jose, wat snel, wat spannend, wat geweldig
mini komt er nu echt aan. Ik vind het zooo leuk![]()
Succes enzo
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef DJMO het volgende:
kunnen weeën ook echt spontaan op komen zetten en na één of twee keer weer wegtrekken?? ik had me net toch een keiharde buik die echt pijn deed aan de linkerkant van mijn buik.. duurde een seconde of 20 tot 30 voor ik weer rechtop kon staan voor het harde van mijn buik wegtrok en zo'n pijn deed het
Toch zijn het wel een beetje dezelfde symptomen als pre-eclampsie.. Ik hoop voor je dat het 'maar' migraine is en het snel wegtrekt. Maar wel goed in de gaten houden hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Dakota het volgende:
Ik heb 2 paracetamol genomen zoals Diaan zei en dat gaat al iets beter..de misselijkheid is weg ik heb alleen nog een zwarte vlek in mijn ooghoek en koppijn..denk dus toch een migraine aanvalletje..maar ik hou het zeker in de gaten..
Dat gevoel heb ik al weken af en toe, maar ook zonder bhquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef owlet het volgende:
Dakota, dat bandgevoel om je buik hoeft niet zo heel sterk te zijn hoor dus blijf alert alsjeblieft![]()
Het voelde voor mij meer als een soort misselijkheid en het gevoel alsof mijn bhband ietsjes (ietsjes, echt niet vergelijkbaar met aangetrokken touw) te strak zat.
Ik had geen tintelende vingers maar zag wel flitsen/sterretjes.
Ben ik ook écht BE. Heb veel pijn maar weet ook heel goed dat er prachtige baby in zit at the end en datquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:30 schreef miss_sly het volgende:
Denk je niet dat als je in het ziekenhuis komt met kerst, er toch wel wat mensen tijd zullen vinden om even langs te komen?
quote:Aanpassing werktijden bij zwangerschap
Ook kunnen de werktijden en rusttijden worden aangepast. Op de volgende zaken hebt u recht maar overleg wel altijd met uw werkgever:
1. regelmatige werktijden en rusttijden
2. extra pauzes (maximaal 1/8 van uw werktijd)
3. een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank)
4. geen overwerk en nachtdiensten
5. zwangerschapsonderzoek onder werktijd
U hebt hier tot zes maanden na de bevalling recht op (met uitzondering van de onderzoeken).
Waarom opereren zonder narcose? Het kindje is nu een stuk groter en sterker dan toen bij 18 weken. Anders krijg je een ruggenprik neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:38 schreef Carmella het volgende:
Alles gaat ws weer zonder narcose gebeuren en bij de vorige operatie met de katheter was ik 18 weken en nu 30. Toen stond ik er een stuk minder angstig in, ook omdat de baby nog veel kleiner is, net als je buik.. de bevalling is ook verder weg, etc.
Maar dat hoopga ik goed overleggen om zeker te weten dat ze alleen in uiterste noodzaak zónder narcose opereren (al heb ik er nu al een hard hoofd in en weet ik het antwoord al). De pijn lijkt me echt zwaar en ook wordt het gehecht in je zijkant/rug...![]()
Even afwachten weer hoe alles gaat.
Ik lach er maar om dat veel pijn weer een goeie voorbereiding is voor de bevalling![]()
![]()
Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:44 schreef juttertje het volgende:
Jose, wat spannend!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een draaipoging, maar helaas, de baby piekerde er niet over...
Hij kwam wel van zijn plekje, maar schoot telkens weer terug![]()
ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef Floria het volgende:
[..]
Ben ik ook écht BE. Heb veel pijn maar weet ook heel goed dat er prachtige baby in zit at the end en dat
' the end' bijna is dus what the hell, ik krijg een kindje waar ik nu al zo verliefd op ben of ie nou blauw, geel, paars is. Het is ons kindje! Het product van mijn grote liefde en mij. Dát is iets om vaak en veel bij stil te staan en niet alle *auw* en *blah*.
M'n uroloog vond het "gewoon niet nodig", kennelijk teveel ingreep voor zoiets. En een ruggegreep idem dito.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:59 schreef Raissa het volgende:
Waarom opereren zonder narcose? Het kindje is nu een stuk groter en sterker dan toen bij 18 weken. Anders krijg je een ruggenprik neem ik aan?
Dan gaat hij op zaterdagmorgen naar de tandarts en naar de huisarts gaatie savonds na zijn werk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:40 schreef tessie het volgende:
Jose! Wat spannend!!
En Panda, kan je niet de afspraak voor de echo zo vroeg mogelijk in de ochtend of juist zo laat mogelijk in de middag plannen, zodat hij misschien alleen maar een uurtje van zijn werk hoeft te missen?
Hier in Amsterdam kon het op bepaalde avonden ook savonds, misschien kan dat bij jou in de buurt ook ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |