Ik geloof dat wij ongeveer gelijk liepen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Meiden die op het eind lopen, ik vind het zo'n raar idee dat ik eigenlijk nu ook had moeten posten over de laatste weekjes met een dikke buik. We zijn samen begonnen, maar jullie maken het zonder mij af...heel veel succes de komende dagen/weken! Ik denk aan jullie
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:
[..]
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.
(...)
misschien dat ik van de week ff foto's maak. We zijn nog niet klaar hoor. Moeten nog gordijnen uitzoeken en laten maken, gordijnroede uitzoeken en ophangen en nog wat dingetjes aan de muur om het kamertje aan te kleden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaanMoet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken
Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Sorry maar ik moest hier even hard om lachen 'dat mn banden nu wel beginnen te jeuken'quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeukenBijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Voor sommige mannen is dat toch anders moet ff aan die reclame denken van die dominee en onlangs nog met Bassiequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.
Het schijnt nogal te verschillen tussen vrouwen, hoorde ook van iemand dat ze er helemaal geen last van had gehad (hoewel het draaien ook niet lukte), maar ik vond het inderdaad behoorlijk pijnlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 december 2008 06:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |