abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64297084
Carmella

De meubels in de babykamer staan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:26:01 #52
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64297093
Wow Jose, dus het kan morgen dus zomaar geboren worden...... spannend zeg. In ieder geval heel veel succes en hopelijk krijgen we snel een update van Pianoman!!
Make love, not war ☮
pi_64297096
Nou als het gerommel doorzet begint het ms nog wel uit zichzelf ook José! Spannend
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64297196
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Meiden die op het eind lopen, ik vind het zo'n raar idee dat ik eigenlijk nu ook had moeten posten over de laatste weekjes met een dikke buik. We zijn samen begonnen, maar jullie maken het zonder mij af...heel veel succes de komende dagen/weken! Ik denk aan jullie
Ik geloof dat wij ongeveer gelijk liepen?
pi_64297214
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaan Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64298245
Spannend Jose! De vlos stuurde mij ook naar het ziekenhuis onder het mom van : "je kunt ook over een uurtje weer thuis zijn". In het zh constateerden ze toen een scheurtje in mijn vliezen waardoor dus de afspraak voor inleiden werd gemaakt. De nacht voordat ik werd ingeleid kreeg ik toen ook dezelfde pijnen als jij omschrijft, dus volgens mij krijg jij morgen je kindje , spannend hoor!
Heel veel succes! Oh, en in het kader van opbeurende verhalen: Ik werd om half 10 aangesloten aan het infuus, om half 2 was mjn zoontje er....
Veel succes!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:56:09 #57
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64298368
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef mijsje het volgende:

[..]

ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

José, succes morgen! Ik hoop niet dat je rond 10u weer gaan posten dat je toch naar huis mocht (hoe dan ook, je stelt je toch stiekem een béétje in op een baby toch?!)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:59:29 #58
108648 cattie
lieve moeder
pi_64298509
Jose, succes!

Carmella, ik vind het nogal barbaars klinken dat de uroloog vindt dat je daar geen ruggeprik of narcose voor nodig hebt! Misschien kun je vragen of hij zonder verdoving gesteriliseerd zou willen worden?
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:00:25 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_64298542
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

[..]

Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

(...)
Wat zeg je dat mooi. Ik voel dat ook zo.
pi_64298576
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaan Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
misschien dat ik van de week ff foto's maak. We zijn nog niet klaar hoor. Moeten nog gordijnen uitzoeken en laten maken, gordijnroede uitzoeken en ophangen en nog wat dingetjes aan de muur om het kamertje aan te kleden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64299622
Jose, wat spannend. Misschien ben je morgen rond deze tijd gewoon al mama
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 21:51:00 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64301620
spannend jose

ik ga proberen te slapen, pijnstillers werken nu ook niet meer tegen hoofdpijn en de hoop dat de rugpijn minder zou worden heb ik opgegeven tot jr. geboren is.. ik hoop dat het gerommel van vandaag zich omzet in weeën want dit vind ik maar niets
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64301992
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Sorry maar ik moest hier even hard om lachen 'dat mn banden nu wel beginnen te jeuken'
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64303951
©Dumbo
pi_64304192
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

Voor sommige mannen is dat toch anders moet ff aan die reclame denken van die dominee en onlangs nog met Bassie

Mefke

Carmella echt ik vind het onmenselijk dat je stoma's krijgt zonder fatsoenlijke verdoving, nou ben ik ook wel wat botte mld-artsen internisten enz gewend maar dit slaat echt alles, vraag me toch af of dat niet anders kan.

Jose succes!

Juffertje, succes bij de draaipoging !!
Mama van Isa en Ties
pi_64305137
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
Mama van Isa en Ties
pi_64305526
dank jullie wel allemaal... ik heb Pianoman opdracht gegeven zo snel mogelijk te posten als er nieuws is, in het geval dat ik het zelf niet kan doen

Floria, tuurlijk hopen we dat het morgen doorzet... maar we houden in ons achterhoofd dat het ook 'vals alarm' kan zijn...

Peterfan... daar zou ik ook wel voor willen tekenen!! Aan het infuus en een paar uurtjes later de kleine!! Leuk zeg, dat jouw verhaal zo op het mijne lijkt... ik ben benieuwd hoe het zal verlopen..

Ik ga nu slapen... hopelijk snel weer een update (liefst met foto van de kleine natuurlijk )!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64307860
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:00 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?
Het schijnt nogal te verschillen tussen vrouwen, hoorde ook van iemand dat ze er helemaal geen last van had gehad (hoewel het draaien ook niet lukte), maar ik vond het inderdaad behoorlijk pijnlijk
pi_64308261
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
dankjewel hoor maarre ik sta ook op mijn avatar dus je had mijn bakkes toch al gezien ?

Hier is verder trouwens alles erg rustig.. vind het wel fijn eigenlijk
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64308730
Wel mooi een harde buik op 00:00
nu 40 weken

:banaan:
wanna rub mah puppeh?!
pi_64310394
geen bananen hier, dorkie
Saartje
pi_64310759
nou, dat was toch ook zo'n truc, iets met een banaan ervoor hangen?
pi_64314616
Goedemorgen!

Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
pi_64315001
Jose is al in het ziekenhuis als het goed is. Spannend, hoor. Mooie dag om geboren te worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64315014
quote:
Op woensdag 24 december 2008 06:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen!

Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
Laten we het hopen
pi_64315054
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
geen bananen hier, dorkie
Weet ik Appelflap

Ik ben net wakker geworden van een wekkertje op mijn telefoon die ik met 10 wk en 2 dagen had gezet.

' babydag'

Laten we dan maar hopen op babydag vor Jose
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 08:48:05 #77
114177 Diaan73
pi_64315392
* meldt

Ben ook erg benieuwd hoe het met Jose gaat.....

Nou Dakota, je meisje heeft het nog mooi volgehouden
Make love, not war ☮
pi_64315413
Tis vandaag een hele mooie dag voor een babietje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_64315573
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
* meldt

Ben ook erg benieuwd hoe het met Jose gaat.....

Nou Dakota, je meisje heeft het nog mooi volgehouden
ja he

voldragen plopzakje
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:08:48 #80
114177 Diaan73
pi_64315708
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:49 schreef Vicky het volgende:
Tis vandaag een hele mooie dag voor een babietje!!
Gefeliciteerd met je verjaardag
Make love, not war ☮
pi_64315709
Oh Jose, ik kom hier eigenlijk zelden en zie net dat je bijna op knappen staat. Ik had steeds in m'n hoofd dat je pas begin volgend jaar ergens uitgerekend was

En ook al in het ziekenhuis lees ik net. Dan ga je mijn aanmoedigingen niet meer lezen, maar ze zijn er wel
Ik hoop dat de bevalling een stuk makkelijker gaat dan de verwekking
pi_64315904
Ik ben zo benieuwd hoe het met Jose is! Zou het nog zelf door gezet hebben, of zou ze nu ingeleid zijn? Even een paar ertegenaan!
©Dumbo
  woensdag 24 december 2008 @ 09:24:26 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64315953
Tijd voor hele mooie kerstbabies !
KuikenGuppy
pi_64315954
Ik ben ook benieuwd..
En DJMO ga jij vandaag ook?

Ik wacht wel tot de 26e, kan ik nog als een bezetene gourmetten de aankomende dagen
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:28:14 #85
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64316008
Ik ben ook wel benieuwd hier. Het is tijd voor verse baby's, na alle speculaties van afgelopen dagen...

Hier ging het beter, tot ik een flinke hoestbui kreeg en ik het weer voelde kraken.
Mag weer opnieuw beginnen met genezen, denk ik, want het is weer flink pijnlijk. Maar gelukkig is het hoesten wel bijna over.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:37:10 #86
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64316139
Dakota wat onwijs goed dat je beebje is blijven plakken! Wie had dat gedacht!

Jose vandaag komt je kindje

Juttertje wat jammer dat je kindje zich niet heeft laten draaien en wat naar dat het zo zeer deed!
Hopelijk gaat de tweede poging lukken zonder al te veel pijn
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 09:46:42 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64316310
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef Dakota het volgende:
Ik ben ook benieuwd..
En DJMO ga jij vandaag ook?

Ik wacht wel tot de 26e, kan ik nog als een bezetene gourmetten de aankomende dagen
ik was van plan om ook vandaag en morgen over te slaan.. wil morgen wel steengrillen bij schoonpas thuis dus kotexje, reken dan maar op een datumtweeling

ik heb vannacht trouwens op de bank gelegen omdat manlief niet wilde stoppen met snurken.. en woei, ik heb wel drie uur achter elkaar geslapen (en gedroomd over serious request ) tot johan me kwam wakker maken.. hij miste me in bed en wist van schrik niet waar die me moest zoeken
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64316438
Dakootje 40 weken alweer wie had dat 6 weken geleden verwacht
Jose veel sterkte vandaag en ik hoop dat je niet voor niets hoeft te reizen
DJMO 40w en 2d alweer
gaan jullie voor kerstkindjes dames ?
Zo dat waren de LLM's voor deze week
En hoe gaat t eigenlijk met de overige LLM's die nog iets langer mogen ?
Hier zn gangetje, gisteravond geshopt voor kerst niet echt mijn favo bezigheid, want daardoor aten we pas rond half 9 (lief kwam pas om kwart voor 7 thuis) iets gedronken en vervolgens de super in. Vandaag nog de laatste dingetjes scoren zoals brood en stokbrood etc en ook daar heb ik geen zin in. Vanavond vrienden op bezoek vanwege de "traditie" dus vroeg naar bed zit er ook niet in.
Controle was vanmorgen wel goed. nu 2 controlevrije dagen (tenzij het niet goed voelt, dan kan ik met de VK bellen die dan langskomt voor de metingen)
Ik gisteravond n zwangerschapstest meegenomen voor t plakboek, de vorige was iets niet mee goed gegaan dus is nu streeploos, blijkt het n weigeraar te zijn. weggegooid 14 euro vandaag nog maar 1tje meenemen dus
Zo en nu ff relaxen enzo.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64316582
Dakota wat fijn dat ze is blijven zitten tot de 40 weken
En DJMO bij jou zit ie ook nog steeds in je! Hou je het nog een beetje vol met je rug? Wel fijn dat je in elk geval 3 uurtjes hebt geslapen, meer dan niks..
Jose heel veel succes vandaag! Hopelijk is het geen vals alarm

Ik zit vandaag precies op 6 weken, het hartje klopt zelfs al als het goed is K heb nog steeds nergens last van, behalve dat ik heel vaak moet plassen. Maar ik las dat vanaf 6 weken de kans op misselijkheid toeneemt omdat er dan veel meer HCG aangemaakt gaat worden? Ik ben benieuwd..
  woensdag 24 december 2008 @ 10:00:45 #90
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64316594
José, José, José olé olé olé! Hoe langer we niets horen hoe meer ik denk dat er een kerstbaby komt.

Tsssk DJMO en Dakota, een beetje gourmetten/steengrillen verkiezen boven baren. Voor straf krijgen jullie vast allebei een kerstkind! Doe maar snel baren, dan kan de januari clan ongegeneerd kindjes krijgen.

Dakota, straks loop je 'overtijd' OMG dat is onverwachts!

Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64316645
Met deze LLM gaat het heel goed, Ik slaap al nachten erg goed, baby is erg actief en de kat is verschrikkelijk vervelend maar het mag de pret niet drukken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 10:18:03 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64316923
mjah floria, dan had junior maar op tijd moeten zijn, had ie mee kunnen genieten van de cadeautjes uitpakken en het eten

idd Chan ik ben blij dat ik iets geslapen heb, heb die energie straks hard nodig als ik moet persen ... ik hoop voor jou dat je de misselijkheidsfase kunt overslaan

Estrys; katten vervelend?? mijn kat is juist heel lief voor me, ligt ook elke nacht bij me alsof ze voelt dat er wat te veranderen staat ... fijn dat je wel goed slaapt!!

maffe na de kerst ben je weer van de vervelende verplichtingen af.. dat andere raak ik maar even niet aan als je begrijpt wat ik bedoel extra dikke knuffel voor jou

woensdag 24 december 2008 @ 10:19:56 #93
114177 Diaan73
pi_64316965
Ook met deze LLM gaat het heel goed, slaap ook nog steeds goed al is het de laatste dagen wat minder door serious request icm fok!-en maar allemaal leuke dingen. Ik heb zin in de kerstdagen en ik zal blij zijn als oud&nieuw voorbij is Komende week weer "druk" met top2000, leuk leuk leuk.

Het wachten is begonnen op bericht van Pianoman....
Make love, not war ☮
pi_64317064
Ik heb de kat eens heel streng toegesproken en het lijkt te hebben gewerkt. Mijn opvoedkundige vaardigheden lijken nu al vruchten af te werpen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 10:54:21 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64317936
nou ik weet niet meer hoe ik nu ergens moet komen behalve lopend of ov .. ik kom de auto van mijn schoonvader niet meer in of ik moet naar het ziekenhuis toe moeten dan mag ik nog wel de auto in ... schoonpaps werd een beetje gek van me dat ik zijn kleinzoon nog niet op de wereld had gezet

pi_64317940
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef Floria het volgende:
José, José, José olé olé olé! Hoe langer we niets horen hoe meer ik denk dat er een kerstbaby komt.

Tsssk DJMO en Dakota, een beetje gourmetten/steengrillen verkiezen boven baren. Voor straf krijgen jullie vast allebei een kerstkind! Doe maar snel baren, dan kan de januari clan ongegeneerd kindjes krijgen.

Dakota, straks loop je 'overtijd' OMG dat is onverwachts!

Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
Ik weet wel zeker dat ik overtijd ga ik voel me echt uitstekend..geen steken, pijn of weeen Mevrouwtje trapt nog steeds erg veel maar dat vind ik heerlijk en ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten..
Verder begin ik het idee om een babietje te krijgen nu een klein beetje eng worden, geen angst maar gewoon de benodigde onzekerheid Soms kan ik niet wachten en soms denk ik...kom maar op 7 januari hoor

Ik hoop trouwens zo voor Jose dat het wel vruchtwater was en dat ze haar niet terug hebben moeten sturen ofzo.. Beetje het reinhilde verhaal..lijkt me ontzettend zuur. Maar aangezien het tijdstip.. zal er wel een kleine babypeace81 op weg zijn
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:00:55 #97
114177 Diaan73
pi_64318135
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dakota het volgende:

Ik hoop trouwens zo voor Jose dat het wel vruchtwater was en dat ze haar niet terug hebben moeten sturen ofzo.. Beetje het reinhilde verhaal..lijkt me ontzettend zuur. Maar aangezien het tijdstip.. zal er wel een kleine babypeace81 op weg zijn
babypeace is mijn babietje hoor...
Make love, not war ☮
pi_64318208
O shit

Die ander dan
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:12:30 #99
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64318437
Lekker toch Dakota dat je er zo in staat. beter dan dat je sinds week 37 *tomdie*dom*tiedom* op de keukentafel doet van ongeduld!

Babypeace?! Oh! Ik dacht heb ik nou iets hééééél smeuïgs gemist?! Hahaha.

***ranzig verhaal alert***
Ik verlies echt belachelijk veel, tsja, laten we het maar vocht noemen. Ik stond net in de badkamer en toen *flets* een gutsje tsja, uhm vocht, op de vloer. Ik kon ook wat opvangen maar het was troebel wit met wat wit erin. En rook, ja ja ja, naar niets specifiek ofzo. Ik denk niet dat het vruchtwater is maar is het normaal dat je zoveel, afscheiding (?!), verlies.na het douchen was het namelijk wéér.
Ranzig want nu loop ik met zo'n gezellig maandverbandje in.
****verhaaltje uit****

In zo'n zwangerschap hé, dan vervagen al je grenzen. Haha.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:14:01 #100
114177 Diaan73
pi_64318484
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef Floria het volgende:
Lekker toch Dakota dat je er zo in staat. beter dan dat je sinds week 37 *tomdie*dom*tiedom* op de keukentafel doet van ongeduld!

Babypeace?! Oh! Ik dacht heb ik nou iets hééééél smeuïgs gemist?! Hahaha.

***ranzig verhaal alert***
Ik verlies echt belachelijk veel, tsja, laten we het maar vocht noemen. Ik stond net in de badkamer en toen *flets* een gutsje tsja, uhm vocht, op de vloer. Ik kon ook wat opvangen maar het was troebel wit met wat wit erin. En rook, ja ja ja, naar niets specifiek ofzo. Ik denk niet dat het vruchtwater is maar is het normaal dat je zoveel, afscheiding (?!), verlies.na het douchen was het namelijk wéér.
Ranzig want nu loop ik met zo'n gezellig maandverbandje in.
****verhaaltje uit****

In zo'n zwangerschap hé, dan vervagen al je grenzen. Haha.
Dat zou toch best vruchtwater kunnen zijn? Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat eruit ziet. Ik zou even VK bellen.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')