Ik geloof dat wij ongeveer gelijk liepen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Meiden die op het eind lopen, ik vind het zo'n raar idee dat ik eigenlijk nu ook had moeten posten over de laatste weekjes met een dikke buik. We zijn samen begonnen, maar jullie maken het zonder mij af...heel veel succes de komende dagen/weken! Ik denk aan jullie
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef mijsje het volgende:
[..]
ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:
[..]
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.
(...)
misschien dat ik van de week ff foto's maak. We zijn nog niet klaar hoor. Moeten nog gordijnen uitzoeken en laten maken, gordijnroede uitzoeken en ophangen en nog wat dingetjes aan de muur om het kamertje aan te kleden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaanMoet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken
Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Sorry maar ik moest hier even hard om lachen 'dat mn banden nu wel beginnen te jeuken'quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeukenBijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Voor sommige mannen is dat toch anders moet ff aan die reclame denken van die dominee en onlangs nog met Bassiequote:Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.
Het schijnt nogal te verschillen tussen vrouwen, hoorde ook van iemand dat ze er helemaal geen last van had gehad (hoewel het draaien ook niet lukte), maar ik vond het inderdaad behoorlijk pijnlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
Laten we het hopenquote:Op woensdag 24 december 2008 06:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen!![]()
Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
Weet ik Appelflapquote:
ja hequote:Op woensdag 24 december 2008 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
* meldt
Ben ook erg benieuwd hoe het met Jose gaat.....
Nou Dakota, je meisje heeft het nog mooi volgehouden
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 24 december 2008 08:49 schreef Vicky het volgende:
Tis vandaag een hele mooie dag voor een babietje!!![]()
ik was van plan om ook vandaag en morgen over te slaan.. wil morgen wel steengrillen bij schoonpas thuisquote:Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef Dakota het volgende:
Ik ben ook benieuwd..
En DJMO ga jij vandaag ook?
Ik wacht wel tot de 26e, kan ik nog als een bezetene gourmetten de aankomende dagen
Ik weet wel zeker dat ik overtijd gaquote:Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef Floria het volgende:
José, José, José olé olé olé! Hoe langer we niets horen hoe meer ik denk dat er een kerstbaby komt.
Tsssk DJMO en Dakota, een beetje gourmetten/steengrillen verkiezen boven baren. Voor straf krijgen jullie vast allebei een kerstkind! Doe maar snel baren, dan kan de januari clan ongegeneerd kindjes krijgen.
Dakota, straks loop je 'overtijd' OMG dat is onverwachts!
Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
babypeace is mijn babietje hoor...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dakota het volgende:
Ik hoop trouwens zo voor Jose dat het wel vruchtwater was en dat ze haar niet terug hebben moeten sturen ofzo.. Beetje het reinhilde verhaal..lijkt me ontzettend zuur. Maar aangezien het tijdstip.. zal er wel een kleine babypeace81 op weg zijn
Dat zou toch best vruchtwater kunnen zijn? Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat eruit ziet. Ik zou even VK bellen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef Floria het volgende:
Lekker toch Dakota dat je er zo in staat. beter dan dat je sinds week 37 *tomdie*dom*tiedom* op de keukentafel doet van ongeduld!
Babypeace?! Oh! Ik dacht heb ik nou iets hééééél smeuïgs gemist?! Hahaha.
***ranzig verhaal alert***
Ik verlies echt belachelijk veel, tsja, laten we het maar vocht noemen. Ik stond net in de badkamer en toen *flets* een gutsje tsja, uhm vocht, op de vloer. Ik kon ook wat opvangen maar het was troebel wit met wat wit erin. En rook, ja ja ja, naar niets specifiek ofzo. Ik denk niet dat het vruchtwater is maar is het normaal dat je zoveel, afscheiding (?!), verlies.na het douchen was het namelijk wéér.
Ranzig want nu loop ik met zo'n gezellig maandverbandje in.
****verhaaltje uit****
In zo'n zwangerschap hé, dan vervagen al je grenzen. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |