Oh?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Nog even 1 post en dan ga ik me aankleden... eindelijk.
Eens ja.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:29 schreef peaceman het volgende:
Niet hun beste liedje.
Remix is wel tof jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef WCpapiertje het volgende:
'k Vind trouwens de remix wel een goeie, wel beter dan het origineel.
Uizonderingen bevestigen de regelquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Behalve posten als je dagoduck heet??
Niet echt een kerstgedachte he?!quote:
Iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Adele moet blijven zoals ze is , niet gaan sonja bakkeren
* truequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Professional het volgende:
Amy is nog altijd beter dan Adele.
Niemand moet gaan Sonja Bakkeren... is heel slecht voor je gezondheid. En zoiezo Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ow, ze moet lekker doen waar ze zin in heeft, ik noemde haar alleen ff omdat Asskicker14 Amy misschien verwarde met Adele.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lange termijn effect schijnt ook tegen te vallen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niemand moet gaan Sonja Bakkeren... is heel slecht voor je gezondheid. En zoiezo Sonja Bakker![]()
Ze zijn gescheiden. Straks levert de moeder de kinderen thuis af. En ik moet dan klaar staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als hij er niet is, blijf je nog even weg? Je mag je moeder niet zo?
Ik zei nog in het vorige topic dat ik het verkeerd gelezen had.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ze zijn gescheiden. Straks levert de moeder de kinderen thuis af. En ik moet dan klaar staan.
Amy MacDonald toen:quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ow, ze moet lekker doen waar ze zin in heeft, ik noemde haar alleen ff omdat Asskicker14 Amy misschien verwarde met Adele.
Met die geweldige stemquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef marcodej het volgende:
Die Bredase wethouder blijft ook een baas hoor bij het filmpje van Lantinga: "Yes we can!"
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:15 schreef 3FMaster het volgende:
Ow Roel:
Een bericht van Piles gister:
Het enige wat ik nog even moest uitzoeken is het aantalwat Roel sinds vrijdag gepost heeft
Al 208, verdeeld over 86 reacties. Gaat dus goed met de sponsoring
Als iemand dit morgen ff wil doorgeven aan Roel
Ah, de toen foto's heb ik nooit gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Amy MacDonald toen:
[ afbeelding ]
Amy MacDonald nu:
[ afbeelding ]
Taartwerpen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurde er bij die bruiloft met de taart?
Coen en Giel gooien 2 minuten nadat het bruidspaar het huis hadden verlaten, de enorme bruidstaart met geweld het huis uit, omdat ze te lui waren om iemand te vragen of ze het weg willen halen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurde er bij die bruiloft met de taart?
Schotlandquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef 3FMaster het volgende:
Komt Amy uit Schotland of Wales?
Duffy praat ook zo lekker onduidelijk
Je vergeet nog: En sommigen vonden dit stom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Coen en Giel gooien 2 minuten nadat het bruidspaar het huis hadden verlaten, de enorme bruidstaart met geweld het huis uit, omdat ze te lui waren om iemand te vragen of ze het weg willen halen.
Vanavond maar even de headlines checken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Coen en Giel gooien 2 minuten nadat het bruidspaar het huis hadden verlaten, de enorme bruidstaart met geweld het huis uit, omdat ze te lui waren om iemand te vragen of ze het weg willen halen.
^^^^^ second thatquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Superheld het volgende:
Leuk nummer, tijden niet meer gehoord
JAAAAAAAA !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'll Fly With Yououououuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Had 'm idd ook niet gehoord. Wordt sws weinig gedraaid, terwijl 't toch een lekker fout nummer isquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef MarijeH het volgende:![]()
Eerste keer deze SR dat dit nummer word gedraait volgens mij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit voor herrie![]()
Doe mij maar Jordy
Gast, wat voor muzieksmaak heb jij? Je vindt dit kutmuziek (wat ik ook vindt, maar niet in deze week), en Jordyquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit voor herrie![]()
Doe mij maar Jordy
En dat had ik dan weer niet gelezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zei nog in het vorige topic dat ik het verkeerd gelezen had.
Omdat je het zo vriendelijk vraagt danquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Tracy Bonham ?
lolquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt dan
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
geeft niks.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En dat had ik dan weer niet gelezen
Die cover van The Veronicas van Mother Mother is ook wel goed.quote:
Ik vind Groningen wel watquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef Dichterbijer het volgende:
SR in Amsterdam... ik kan mij het niet voorstellen... geen plek waar ik het zou houden... al howel de Dam wel druk bezocht word en er genoeg ruimte is.
COCK-halzen?quote:
Ik mis de aanwezigheid van kroegen rondom de Dam, zodat er tot in de late uurtjes nog volk langs loopt. Rembrandtplein of Leidseplein zouden wat dat betreft beter zijn, maar die zijn weer te klein.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef Dichterbijer het volgende:
SR in Amsterdam... ik kan mij het niet voorstellen... geen plek waar ik het zou houden... al howel de Dam wel druk bezocht word en er genoeg ruimte is.
Daarom zou Groningen ook een goede optie zijn, genoeg kroegen en genoeg studenten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van kroegen rondom de Dam, zodat er tot in de late uurtjes nog volk langs loopt. Rembrandtplein of Leidseplein zouden wat dat betreft beter zijn, maar die zijn weer te klein.
In Groningen hebben kroegen geen sluitingstijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van kroegen rondom de Dam, zodat er tot in de late uurtjes nog volk langs loopt. Rembrandtplein of Leidseplein zouden wat dat betreft beter zijn, maar die zijn weer te klein.
In de krant stond volgend jaar, of in Tilburg of in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet ergens werkt waar de radio de hele dag op Sky Radio staat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Goover het volgende:
Ik had vandaag EINDELIJK mijn collega's zo ver dat we 3FM gingen luisteren...
Maar binnen een halve dag moest de radio al weer op Veronica
3FM is iig weer goed bezig dit jaar
stream & koptelefoon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Goover het volgende:
Ik had vandaag EINDELIJK mijn collega's zo ver dat we 3FM gingen luisteren...
Maar binnen een halve dag moest de radio al weer op Veronica
3FM is iig weer goed bezig dit jaar
Een heel goede.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Professional het volgende:
Maastricht is natuurlijk ook een optie.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gast, wat voor muzieksmaak heb jij? Je vindt dit kutmuziek (wat ik ook vindt, maar niet in deze week), en Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi?!
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/41quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Goover het volgende:
Er liep toch al een een vergunningaanvraag voor in Utrecht las ik ergens?
Daar hadden we het vannacht al over gehad. Er zal veel publiek uit Groningen en omstreken komen, maar het is de vraag of de rest van Nederland zin heeft om helemaal naar Groningen te gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Daarom zou Groningen ook een goede optie zijn, genoeg kroegen en genoeg studenten.
Op de Nieuwmarkt lijkt mij prima.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed punt...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet ergens werkt waar de radio de hele dag op Sky Radio staat.
Hij zeurt tenminste niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Steephsel het volgende:
Giel doet t ook al wegspoelen met Cola
Geld? Das natuurlijk ook nodig voor het goede doel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Annemieke ****vragende ogen?
Hmmm... dat zou kunnen. Ook lekker dicht bij CS.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op de Nieuwmarkt lijkt mij prima.
Ja, voor het geval dat, want wel meer gemeente hebben een vergunning aangevraagd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
Agenda in gemeente bericht van Utrecht: "19 t/m 24 3FM Serious Request, Glazen Huis Neude"
Ik studeer wel volgend jaar in Utrecht. Mooie combiquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
Agenda in gemeente bericht van Utrecht: "19 t/m 24 3FM Serious Request, Glazen Huis Neude"
Moeten ze dat nog overleggen danquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat DJ Sandstorm, Jordy van Loon, opnemen in zijn jaarmix?
En genoeg cafe's en coffeeshops in de buurtquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... dat zou kunnen. Ook lekker dicht bij CS.
En als het buiten koud wordt, kunnen de bezoekers ff opwarmen op de wallen
Ja, dat zal idd wel...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, voor het geval dat, want wel meer gemeente hebben een vergunning aangevraagd.
Gezien er vanuit dit topic connecties zijn, zal dit vast niet gebeurenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Zeker weten en ik zet mijn geld op Jordy als de 1e MH van 2009quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Evenementen op de openbare weg in de gemeente Utrecht in 2009:quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
Daar ben je nog te jong voor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt top2000agogo weer?
--quote:
Enschede, 300 KM rijdenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Laat ze anders een keer Enschede doen ofzo
Teringeind weg altijd
bash een end heen...quote:
En dan hetzelfde als vorig jaar, dat er niemand stond?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Laat ze anders een keer Enschede doen ofzo
Teringeind weg altijd
Dat lampje op zijn hoofdquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef Marc63 het volgende:
Heej... daar staat Arno weer op de achtergrond
Ja, prima. Die westerlingen denken altijd dat het verder rijden is van het westen naar het oosten, dan andersomquote:
Ik wil niet lullig doen, maar het was zelfs op het plein met de Surprisetruck in Enschede dit jaar, en vorig jaar al drukker dan bij de hele vorige editie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dan hetzelfde als vorig jaar, dat er niemand stond?
Dit jaar: 2 brievenbussen, dat zegt genoeg: Brabant!
Ik woon in Den Helder, dan moet ik eerst nog via amsterdamquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, prima. Die westerlingen denken altijd dat het verder rijden is van het westen naar het oosten, dan andersom
Woon ik ook vlak bij. Kunnen we het ook doen. Denk alleen niet dat er ie-mand op af komt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon in Den Helder, dan moet ik eerst nog via amsterdam
Mensen die de volwassen leeftijd nog niet hebben bereikt mogen daar niet naar kijken.quote:
Den *fucking* Helder?! Dan moet je soiezo al 800 KM reizen om een beetje naar Utrecht te rijden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helderquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Routebeschrijving naar Bredaquote:
Vertel dat maar aan de mensen die ervoor hebben gezorgd dat Jan Smit in de Top 2000 staat vermeld.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen die de volwassen leeftijd nog niet hebben bereikt mogen daar niet naar kijken.
Een goeie reden om het in Enschede te doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
232,7 KM van den helder naar enschede via afsluitdijk
Bejaarden...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de mensen die ervoor hebben gezorgd dat Jan Smit in de Top 2000 staat vermeld.
Als je in den Helder gaat wonen vraag je er ook om natuurlijk, maar Enschede is amper 1,5 uur vanaf Amsterdam. Als je Breda kunt doen, kun je ook Enschede doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker iedereen over de a7 die anders ook al zo druk isquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Woon ik ook vlak bij. Kunnen we het ook doen. Denk alleen niet dat er ie-mand op af komt.
Of ik sta er 24/7
Freaking goede plaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Briggy het volgende:Sam Sparro
![]()
* Briggy danst de hele kamer door...
Zeker in mijn top 5 van dit jaarquote:
Ik bied 225 kilometer. Wel wat minder snelwegquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Dagoduck het volgende:
Met de trein ben je ook zo in Enschede vanuit Amsterdam en Utrecht. Ik weet niet hoe het met de bereikbaarheid van de rest van Nederland zit. Vanuit de Achterhoek is het iig ruk met het openbaar vervoer. Met de auto goed te doen, totdat je in Enschede komt. Dat was afgelopen zondag ruk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je in den Helder gaat wonen vraag je er ook om natuurlijk, maar Enschede is amper 1,5 uur vanaf Amsterdam. Als je Breda kunt doen, kun je ook Enschede doen.
Echt ? Bah !quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de mensen die ervoor hebben gezorgd dat Jan Smit in de Top 2000 staat vermeld.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik bied 225 kilometer. Wel wat minder snelweg.
Werken is zó 5 6 januari 2009quote:
Zeg dan gewoon dat je niet kunt autorijden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
met file's
met de fiets
op de mountainbike !! moet lukken in ong. 8 uur ff doorfietse
Willen wij dat weten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Briggy het volgende:
Eerst Sam Sparro en dan 30 seconds to Mars![]()
Ik word verwend
Mee eens. Anna Paulowna en omstreken zijn nog mooier vind ik, ook lekker dicht bij Schagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt beter in Hippolytushoef wonen dan in Den Helder.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Briggy het volgende:
Eerst Sam Sparro en dan 30 seconds to Mars![]()
Ik word verwend
vanaf den helder is goede trein verbinding alleen met de auto altijd wel veel kleine file's die niet oplossenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de trein ben je ook zo in Enschede vanuit Amsterdam en Utrecht. Ik weet niet hoe het met de bereikbaarheid van de rest van Nederland zit. Vanuit de Achterhoek is het iig ruk met het openbaar vervoer. Met de auto goed te doen, totdat je in Enschede komt. Dat was afgelopen zondag ruk.
Nee dank je... ik heb een GOEDE smaakquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je vind Paramore en Tokio Hotel zeker ook helemaal te gek, top en uitstekend.
Den Helder - Enschede is maar 1x overstappen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
vanaf den helder is goede trein verbinding alleen met de auto altijd wel veel kleine file's die niet oplossenen maar 1 weg
Ik weet niet of ik het niet kan want ik heb het nog nooit gedaan en het mag ook nog nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet kunt autorijden.
Tot zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er ook vandoor![]()
PEaceman is eindelijk klaar...
Dat dus.quote:
Als je niet weet of je auto kunt rijden dan kun je het dus niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het niet kan want ik heb het nog nooit gedaan en het mag ook nog niet
Maar ik fiets liever lekker gezond kan ik die uren fok! weer eraf fietse
Ik 1 uur treinen. Woon in Den Bosch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef JDude het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd of er nog iemand in dit topic dichter bij het Glazen Huis woont.
19 minuten met de trein.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef JDude het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd of er nog iemand in dit topic dichter bij het Glazen Huis woont.
40 minuten vanuit Eindhovenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik 1 uur treinen. Woon in Den Bosch.
Heb je al kiekjes geschoten van het Glazen Huis?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nee dank je... ik heb een GOEDE smaak
Uurtje vanaf Weert.quote:
blijkbaarquote:
Ja klopt, het is namelijk net zo ver van deze kant daarnaartoe als andersom. Daarom zou het glazen huis ook prima een keer hier kunnen komen te staan, in plaats van Breda (wat nou ook niet echt centraal ligt he).quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de trein ben je ook zo in Enschede vanuit Amsterdam en Utrecht. Ik weet niet hoe het met de bereikbaarheid van de rest van Nederland zit.
Veeeeeeeeeeeeeeel te ver wegquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je al kiekjes geschoten van het Glazen Huis?
B.A. zei altijd YOU FOOL!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Megascherm geplaats op de grote markt...
En what the fuck heeft B.A. er mee te maken
2 uur vanuit den helderquote:
Dat is Google, daar zitten Amerikanen achter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
Sinds wanneer is 2 km 24 minuten lopen
Fout!quote:
Bijna 2 uur vanaf Amsterdam. Net zo ver als Enschede dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja klopt, het is namelijk net zo ver van deze kant daarnaartoe als andersom. Daarom zou het glazen huis ook prima een keer hier kunnen komen te staan, in plaats van Breda (wat nou ook niet echt centraal ligt he).
vanacht 2:50 nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Susi het volgende:
Razorlight, ook een tijd niets meer van gehoord
Het systeem kent je fysieke beperkingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan niet eens met de fiets van den helder naar breda volgens die routeplanner dan geeft hij error (kudding)
Den Haag - Breda. Voor jou is dat maar 77 km.quote:
En Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Nijmegen, ook allemaal binnen het uur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Marc63 het volgende:
Bijna 2 uur vanaf Amsterdam. Net zo ver als Enschede dus.
Voordeel van Breda is dat je o.a. Tilburg, Eindhoven en Den Bosch op een niet al te grote afstand hebt.
gemiddeld 5km per uur ....quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 2 km 24 minuten lopen
Ja, dat zal dan wel maar dan zou het fietsen toch moeten lukkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het systeem kent je fysieke beperkingen.
Ekdom is nog voorspelbaarder dan Gerard Joling.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
DIE LUCHT!
Heb ik niks mee met Anna Paulowna, ik woon net onder Den Helder, heerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Mee eens. Anna Paulowna en omstreken zijn nog mooier vind ik, ook lekker dicht bij Schagen
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
Die man wil woordspelingen maken met "een poot uitdraaien" maar Gerard reageert er niet op omdat het niet leuk is
Mijn snelheid zou 30mbit/3mbit moeten zijn en ik krijg maar 22/2 wat ik al een jaar of wat hebquote:
J'dorp?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik niks mee met Anna Paulowna, ik woon net onder Den Helder, heerlijk
Nuja, ik op zich ook niet, ik woon een dorp daarboven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik niks mee met Anna Paulowna, ik woon net onder Den Helder, heerlijk
Casema was ruk, maar Ziggo is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ziggo.
Stelletje prutsers. Die hebben me 3 dubbel gefactureerd voor digitale televisie. Heb ik zelf weer achteraan moeten gaan om mijn geld terug te krijgen.
Beter gezegd: het hele jaar door...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ofwel Klein Deutschland (in zomer en wintervakanties)
DIE LUCHT!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn snelheid zou 30mbit/3mbit moeten zijn en ik krijg maar 22/2 wat ik al een jaar of wat heb
Ik had Multikabel en dat was prima. ADSL is hier te sloom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Professional het volgende:
Waarom kies je dan ook voor Ziggo?
Je weet toch dat je ellende in huis haalt.
Goh, ik heb er (Casema meegeteld) al 4,5 jaar geen noemenswaardige problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Professional het volgende:
Breezandquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja, ik op zich ook niet, ik woon een dorp daarboven.
Maar gij zijt een dorper dus
Enige keus die ik heb is Ziggo of helemaal geen radio/tv/internet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Professional het volgende:
Of Digitennequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:22 schreef Marc63 het volgende:
Enige keus die ik heb is Ziggo of helemaal geen radio/tv/internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |