Enschede, 300 KM rijdenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Laat ze anders een keer Enschede doen ofzo
Teringeind weg altijd
bash een end heen...quote:
En dan hetzelfde als vorig jaar, dat er niemand stond?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:54 schreef Damzkieee het volgende:
Laat ze anders een keer Enschede doen ofzo
Teringeind weg altijd
Dat lampje op zijn hoofdquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:55 schreef Marc63 het volgende:
Heej... daar staat Arno weer op de achtergrond
Ja, prima. Die westerlingen denken altijd dat het verder rijden is van het westen naar het oosten, dan andersomquote:
Ik wil niet lullig doen, maar het was zelfs op het plein met de Surprisetruck in Enschede dit jaar, en vorig jaar al drukker dan bij de hele vorige editie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En dan hetzelfde als vorig jaar, dat er niemand stond?
Dit jaar: 2 brievenbussen, dat zegt genoeg: Brabant!
Ik woon in Den Helder, dan moet ik eerst nog via amsterdamquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja, prima. Die westerlingen denken altijd dat het verder rijden is van het westen naar het oosten, dan andersom
Woon ik ook vlak bij. Kunnen we het ook doen. Denk alleen niet dat er ie-mand op af komt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik woon in Den Helder, dan moet ik eerst nog via amsterdam
Mensen die de volwassen leeftijd nog niet hebben bereikt mogen daar niet naar kijken.quote:
Den *fucking* Helder?! Dan moet je soiezo al 800 KM reizen om een beetje naar Utrecht te rijden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Den Helderquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Routebeschrijving naar Bredaquote:
Vertel dat maar aan de mensen die ervoor hebben gezorgd dat Jan Smit in de Top 2000 staat vermeld.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mensen die de volwassen leeftijd nog niet hebben bereikt mogen daar niet naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |