Ik mis de aanwezigheid van kroegen rondom de Dam, zodat er tot in de late uurtjes nog volk langs loopt. Rembrandtplein of Leidseplein zouden wat dat betreft beter zijn, maar die zijn weer te klein.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef Dichterbijer het volgende:
SR in Amsterdam... ik kan mij het niet voorstellen... geen plek waar ik het zou houden... al howel de Dam wel druk bezocht word en er genoeg ruimte is.
Daarom zou Groningen ook een goede optie zijn, genoeg kroegen en genoeg studenten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van kroegen rondom de Dam, zodat er tot in de late uurtjes nog volk langs loopt. Rembrandtplein of Leidseplein zouden wat dat betreft beter zijn, maar die zijn weer te klein.
In Groningen hebben kroegen geen sluitingstijdquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik mis de aanwezigheid van kroegen rondom de Dam, zodat er tot in de late uurtjes nog volk langs loopt. Rembrandtplein of Leidseplein zouden wat dat betreft beter zijn, maar die zijn weer te klein.
In de krant stond volgend jaar, of in Tilburg of in Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet ergens werkt waar de radio de hele dag op Sky Radio staat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Goover het volgende:
Ik had vandaag EINDELIJK mijn collega's zo ver dat we 3FM gingen luisteren...
Maar binnen een halve dag moest de radio al weer op Veronica
3FM is iig weer goed bezig dit jaar
stream & koptelefoon?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Goover het volgende:
Ik had vandaag EINDELIJK mijn collega's zo ver dat we 3FM gingen luisteren...
Maar binnen een halve dag moest de radio al weer op Veronica
3FM is iig weer goed bezig dit jaar
Een heel goede.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Professional het volgende:
Maastricht is natuurlijk ook een optie.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Gast, wat voor muzieksmaak heb jij? Je vindt dit kutmuziek (wat ik ook vindt, maar niet in deze week), en Jordy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi?!
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/41quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Goover het volgende:
Er liep toch al een een vergunningaanvraag voor in Utrecht las ik ergens?
Daar hadden we het vannacht al over gehad. Er zal veel publiek uit Groningen en omstreken komen, maar het is de vraag of de rest van Nederland zin heeft om helemaal naar Groningen te gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Daarom zou Groningen ook een goede optie zijn, genoeg kroegen en genoeg studenten.
Op de Nieuwmarkt lijkt mij prima.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed punt...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet ergens werkt waar de radio de hele dag op Sky Radio staat.
Hij zeurt tenminste niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:47 schreef Steephsel het volgende:
Giel doet t ook al wegspoelen met Cola
Geld? Das natuurlijk ook nodig voor het goede doel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Annemieke ****vragende ogen?
Hmmm... dat zou kunnen. Ook lekker dicht bij CS.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Op de Nieuwmarkt lijkt mij prima.
Ja, voor het geval dat, want wel meer gemeente hebben een vergunning aangevraagd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
Agenda in gemeente bericht van Utrecht: "19 t/m 24 3FM Serious Request, Glazen Huis Neude"
Ik studeer wel volgend jaar in Utrecht. Mooie combiquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
Agenda in gemeente bericht van Utrecht: "19 t/m 24 3FM Serious Request, Glazen Huis Neude"
Moeten ze dat nog overleggen danquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat DJ Sandstorm, Jordy van Loon, opnemen in zijn jaarmix?
En genoeg cafe's en coffeeshops in de buurtquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... dat zou kunnen. Ook lekker dicht bij CS.
En als het buiten koud wordt, kunnen de bezoekers ff opwarmen op de wallen
Ja, dat zal idd wel...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, voor het geval dat, want wel meer gemeente hebben een vergunning aangevraagd.
Gezien er vanuit dit topic connecties zijn, zal dit vast niet gebeurenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Zeker weten en ik zet mijn geld op Jordy als de 1e MH van 2009quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Evenementen op de openbare weg in de gemeente Utrecht in 2009:quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:51 schreef Goover het volgende:
Daar ben je nog te jong voor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt top2000agogo weer?
--quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |